Moni salityttö näyttää pulskalta
Ootko huomannut että se pehvan kasvatus on mennyt niin yli että salilla kävijä näyttää ylipainoiselta. Esim maya krol :igstä
Kommentit (111)
Jaa, eikö pyöreämmät naiset saakaan käydä salilla kiinteyttämässä lihaksiaan ja siten hoikistumassa?
Hyvä vaan, ylikireys ei ole hottia. Lihasta ja pehmeyttä sopivassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Optimaalinen naisen kroppahan on sellainen jossa on kunnon pallopylly mutta muuten sopivan laiha. Naisilla on siitä helppoa että jos tuntee ettei miehet kiinnostu niin aina voi kyykätä itselleen sellaisen perän että miehet tulee jonossa takanasi, naamalla ei oo mitään väliä jos peräsin on kunnossa.
Aloitusta ei varmaankaan tehnyt nainen, joka kaipaa miehen hyväksyntää, vaan mies, jolle ei kuitenkaan tunnu kelpaavan nämä salilla pyörivät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Salilla käynti suurentaa eikä pienennä, etenkin jos treenaa kunnolla.
Laihoja on ne jotka ei liiku
Ehkä nekin, jos on sellaiset geenit. Mutta yleisesti laihoja ovat kyllä kestävyysurheilijat.
Vierailija kirjoitti:
Salilla huhkiminen - varsinkin hormonivalmisteiden rinnalla - tekee helposti ihmisestä apinan näköisen. Miehistä ja naisista yhtä lailla. Jos haluaa olla klassisen siro kaunotar, niin ei kannata liikaa rautaa nostella. Samoin jos mies haluaa olla klassisen hyvännnäköinen, niin bodaaminen johtaa väärään suuntaan.
Apinasta tuli vartaloihanne vasta 1980-luvulla, ja miehistä tehtiin ensimmäiset apinat. Yleisesti komeina pidetyt miehet kuten (esimerkiksi Gary Grant, Roger Moore, Elvis Presley) olivat hoikkia ja sopusuhtaisia, eivät apinannäköisiä. 1960-luvulla bodattua apinaa olisi pidetty rumana ja luonnottomana ja hirviönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ennen aamukahdeksaa ensimmäinen naisten "lihavuutta" päivittelevä aloitus. Nämä samat aloitukset on täällä JOKA IKINEN PÄIVÄ! JA NIITÄ ON KYMMENIÄ JOKA IKINEN PÄIVÄ!
MISSÄ se paljonpuhuttu miesviha on? Ei täällä ole koskaan ainuttakaan aloitusta, jossa arvosteltaisiin ja haukuttaisiin miehiä. Jos sellaisen aloituksen tekee, se poistetaan heti. MIKSI?
Tein joskus aloituksen, jossa ihmettelin että mitä oikein tapahtuu miesten ulkonäölle 35 ikävuoden jälkeen. Aloitus poistettiin heti. Hetkeä myöhemmin joku teki vastaavan aloituksen naisista ja se ketju on edelleen olemassa. Naisten ulkonäköä saa tällä palstalla haukkua mielin määrin, mutta herkät miehet poistattavat kaikki miesten ulkonäköä arvostelevat ketjut saman tien.
Miehillä 3
Monilla lähtee tukka jo 20 vuotiaana mutta moni menee vielä 18 vuotiaasta 30 vuotiaana.
Ap tiirailee alaikäisiä. Eikös se ole ...
Vierailija kirjoitti:
Salilla käynti suurentaa eikä pienennä, etenkin jos treenaa kunnolla.
Laihoja on ne jotka ei liiku
Laihoja on myös esim ballerinat, taitoluistelijat, pyöräilijät, pitkänmatkanjuoksijat. Sanoisin että he liikkuu kyllä.
Salikropassa ei voi olla yhtään rasvaa tai näyttää lihavalta. Monella on se luonnollinen määrä rasvaa isojen lihasten päällä. Mikä on tervettä. En itse henkilökohtaisesti pidä sitä kovin viehättävänä, mutta sen takia teen eri valintoja itse ja muut saa tehdä omansa omien mieltymystensä mukaan.
Salitreenaus ei myöskään kyllä sovi kaikille. Minulla se nostaa kortisolitasoja ja lihottaa. Siksi en käy salilla. Ei siis läskien takia vaan siksi, ettei ole kovin tervettä pitää koko ajan kortisolotasoja koholla.
Olo kertoo paljon miten on kroppa kunnossa. Lihasmassa kasvaa ja hyvä olo. Jos itse tyytyväinen niin hyvinhän asia on. Paino ei kaikkea kerro.
Salitreenaus ja voimalajit myös sopii paremmin sellaiselle rotevalle vartalotyypille kuin sirolle. Tai ainakin sitä tulosta tulee helpommin. Kestävyyslajeissa taas se keveys on etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilla huhkiminen - varsinkin hormonivalmisteiden rinnalla - tekee helposti ihmisestä apinan näköisen. Miehistä ja naisista yhtä lailla. Jos haluaa olla klassisen siro kaunotar, niin ei kannata liikaa rautaa nostella. Samoin jos mies haluaa olla klassisen hyvännnäköinen, niin bodaaminen johtaa väärään suuntaan.
Apinasta tuli vartaloihanne vasta 1980-luvulla, ja miehistä tehtiin ensimmäiset apinat.
Ai "tehtiin"? Olivat siis tiedottomia ja holhouksenalaisia raukkoja, jotka eivät itse vaikuttaneet asiaan mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Mies jos haluaa että naiset kiinnostuu niin pitää ensin "kasvaa" 198 senttiseksi ja omistaa ridge forresterin leuka
Sekä kuutiopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinasta tuli vartaloihanne vasta 1980-luvulla, ja miehistä tehtiin ensimmäiset apinat.
Ai "tehtiin"? Olivat siis tiedottomia ja holhouksenalaisia raukkoja, jotka eivät itse vaikuttaneet asiaan mitenkään?
Niin, tehtiin. Muoti-ilmiöt tehdään. Erilaiset liikeyritykset haluavat myydä tuotteitaan ja palveluitaan ja valjastavat sitten mainosfirmat luomaan mielikuvia, jotta myytävät asiat saataisiin vaikuttamaan haluttavilta. Puolen vuoden välein vaatefirmat kertovat, mikä on "nyt muodissa", ja sitten muotia seuraavat ihmiset uusivat vaatekaappinsa.
Miesten apinabodausta voi rinnastaa naisten kumihuuliin ja silikonitisseihin. Kenen hyötyä ne palvelevat? Eivät tietenkään naisten hyötyä, sillä ne ovat terveydelle haitallisia. Ne palvelevat kaikkien plastiikkakirurgien ja kumitissiyritysten ja ankkahuuliruiskeita myyvien poppamiesten etua, koska tuottavat heille taloudellista voittoa.
Bodattu apina näyttää rumalta. Samoin veitsen alla käynyt kumihuuli näyttää pahalta. Katso itse.
Eikö siis lihava saa laihduttaa salilla käynnin avullakin? Ihan typerää haukkua ketään, kun liikkuminen on hyväksi, oli sitten kokoa s tai xxl.
Vierailija kirjoitti:
Salikropassa ei voi olla yhtään rasvaa tai näyttää lihavalta. Monella on se luonnollinen määrä rasvaa isojen lihasten päällä. Mikä on tervettä. En itse henkilökohtaisesti pidä sitä kovin viehättävänä, mutta sen takia teen eri valintoja itse ja muut saa tehdä omansa omien mieltymystensä mukaan.
Salitreenaus ei myöskään kyllä sovi kaikille. Minulla se nostaa kortisolitasoja ja lihottaa. Siksi en käy salilla. Ei siis läskien takia vaan siksi, ettei ole kovin tervettä pitää koko ajan kortisolotasoja koholla.
Minustakaan se ei ole viehättävää. Näitä välillä näkee jossain iltalehden artikkeleissa "uskoisitko että nämä naiset ovat painoindeksin mukaan ylipainoisia?" En haluaisi painaa sataa kiloa, oli siinä sitten paljon lihasta tai ei.
T. 60-kiloinen
Vierailija kirjoitti:
Jo ennen aamukahdeksaa ensimmäinen naisten "lihavuutta" päivittelevä aloitus. Nämä samat aloitukset on täällä JOKA IKINEN PÄIVÄ! JA NIITÄ ON KYMMENIÄ JOKA IKINEN PÄIVÄ!
MISSÄ se paljonpuhuttu miesviha on? Ei täällä ole koskaan ainuttakaan aloitusta, jossa arvosteltaisiin ja haukuttaisiin miehiä. Jos sellaisen aloituksen tekee, se poistetaan heti. MIKSI?
Sisäistetty naisviha. Naisviha on sosiaalistettu meihin kaikkiin jo pienestä pitäen. Naiset kyseenalaistavat naisvihaa herkemmin kuin miehet.
Osa naisista, pick me girlit, ovat kuten miehet, elävät naisvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siis lihava saa laihduttaa salilla käynnin avullakin? Ihan typerää haukkua ketään, kun liikkuminen on hyväksi, oli sitten kokoa s tai xxl.
Tietysti saa. Ei kukaan väitä, että salilla käyminen olisi jotenkin väärin tai kiellettyä. Kaikki liikunta on hyvää liikuntaa, jos tarkoitus on laihtua. Vieläpä kohtuullinen lihastreeni on tarpeenkin, että laihtuminen ei jätä jälkeensä roikkuvaa ihoa ja löysää kroppaa.
Mutta kiinteytyminen ja laihtuminen ovat eri asioita kuin bodaaminen, missä ei pyritä hoikkuuteen ja terveyteen vaan lihasten ja massan kasvattamiseen.
Olet ihan oikeassa. Molemmat näyttävät yhtä ryppyisiltä ja elähtäneiltä.