Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLYMPIALAISTEN AVAJAISET 20.00 YLE TV2

Vierailija
26.07.2024 |

Sinne siis

Kommentit (1172)

Vierailija
1021/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppua kohti parani. Alun venenäyttely oli puuduttava ja lady Gaga hämmästyttävän huono. Sitten alkoikin Euroviisut. Onneksi lopun valoshow oli hieno.

Paras oli jätetty viimeiseksi, eli olympiatulen syttyessä Celine Dionin upea esitys flyygelin soittajan säestämänä Eiffel-torniin kiinnitettyjen valtavien olympiarenkaitten alla kruunasi kaiken, hieno loppuhuipennus.

Vierailija
1022/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee vaikeat kaksi viikkoa heille. Ensin voi pahoittaa mielensä siitä, että tahitilaiset eivät ole valkoisia. Kannattanee pitäytyä vain talvikisoissa. Enää noin puolitoista vuotta niihin.

ei tule penkkiurheilijalle vaikeita viikkoja😃sen sijaan suuri osa teistä vasemmistofeministeistä ei urheilua edes seuraa. No saatiin teillekin jotain, sekava friikkishow 

Äläpä nyt, minä olen "vasemmistofeministi", innokas penkkiurheilija, enkä pitänyt friikkishowsta.

N42

Minä en ole vasemmistofeministi, olen innokas penkkiurheilija ja Ru Pauls Drag Racen fani. Oli kivaa bongailla tuttuja artisteja muotinäytöksestä. Olisi kaikilla mukavampaa, kun ei tungettaisi muita ihmisiä lokeroihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Snoop Dogg kuljetti kannabissätkän muotoista olympiasoihtua hymy huulillaan. 

Tunnettu gangsta-jengiläinen soihdunkuljettajana on kyllä aikamoinen rimanalitus jengiväkivallasta kärsivässä Ranskassa...

Kyllä, ja vain yksi järjestäjien tekemistä isoista mokista liittyen avajaisiin.

Vierailija
1024/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti ylipäätään olympialaisiin tuoda uskonnollisia piirteitä kuten viimeinen ehtoollinen. Mielestäni se oli ihan väärässä paikassa ja virhe. Pidetään urheilutapahtumat urheilutapahtumia eikä muutetata niitä palvelemaan muita ideologioita.

Vierailija
1025/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä puheita ranskaksi, ei edes tekstitystä ole osattu laittaa v.2024.

Vierailija
1026/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me todelliset urheilun ystävät nautimme ja rakastamme kun urheilu siirtyy pääosaan seuraavaksi kahdeksi viikoksi. Telkkari on koko ajan auki, välillä käyn jossain hoitamassa tarpeelliset asiat ja taas seuraamaan loistavia kisoja. Friikki-porukalle kisat olivat tässä, t r a n s u -show ja alastomat keikistelijät avajaisissa olivat heille se juttu, nyt siirtyvät takaisin siihen tylsään, yksitoikkoiseen woke-maailmaansa.

Vierailija
1027/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttävä show, jossa ei päätä eikä häntää, mutta kitschiä senkin edestä. Todella tyylitön koko prameudessaan ja tuhlailevaisuudessaan.

Ruma, irvokas ja pramea. Sellaiset juhlat.

Vierailija
1028/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen selostajat: "Minionit pelastivat Mona Lisan." Nehän just Grun kätyreinä varastivat sen. 

:D voi hyvää päivää sentään, yle yrittää ilmeisesti omaa maailmanennätystä sarjassa maailman tyhmimmät työntekijät, no sitä ollaan saatu katsella jo ihan liian kauan ja vielä helvetinmmmoisella hinnalla.

Vierailija
1029/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle Areenalta näkee uusintana avajaiset.

KYSYMYS: kastuiko tosiaan koko orkesteri kaatosateessa, siltä nimittäin näytti. Ainakin useampi piano uhrattiin tälle pelleilylle.

En itse olisi ikinä jousi-soittimen omistajana uhrannut soitintani jonkun naurettavan 5 minuutin soittoesityksen takia, ja Olympialaisten takia todellakaan. Ihmettelen jos muusikot uhrasi soittimensa soittaakseen sateessa. Onhan niissä lakkaa päällä, mutta ei minun mielestä ole enää kunnossa kaatosateessa uitettua. Vastatkaa te jotka tiedätte tarkemmin? Miten joku katos olisi pilannut esityksen?

Ei kai siellä oikeasti livenä kukaan soittanut? Veikkaan olivat jotain koristesoittimia, eivät kalliita/laadukkaita.

Vierailija
1030/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä puheita ranskaksi, ei edes tekstitystä ole osattu laittaa v.2024.

Ranskalaiset eivät ole luopuneet tavoitteesta saada ranskasta maailman ykköskieli. Sitä se ei vaan tule koskaan olemaan.

Vierailija
1031/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti ylipäätään olympialaisiin tuoda uskonnollisia piirteitä kuten viimeinen ehtoollinen. Mielestäni se oli ihan väärässä paikassa ja virhe. Pidetään urheilutapahtumat urheilutapahtumia eikä muutetata niitä palvelemaan muita ideologioita.

Mä en tajua miten siitä saatiin muka ehtoollinen. En näe mitään samaa. Ja sitä paitsi se on vain maalaus, ei se ole Raamatusta 🤷🏼.

Vierailija
1032/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käänsin jossain vaiheessa olympiakanavalle ja siellä keikisteli joku smurffin näköinen siniseksi maalattu partaukko spiidoissa😃äkkiä takaisin muualle

Esitti dionysusta, kreikkalaista viinin jumalaa.

Taitaa dionysus kääntyä haudassaan ja pilata pari viinisatoa, kun ranskalaiset tekivät hänestä rivo-smurffin

Taiteeseen kuuluu kokeellisuus ja tulkinnat. Se on ihan normaalia. Ja sekin on normaalia, että tietyt piirit vastustavat tätä. Esim joku Picasso tai Dali oli hyvin epäsuosittu Kolmannessa valtakunnassa, ns rappotaidetta. Siellä piti tehdä sitten hallinnon mieleisiä, kliseisiä taideteoksia. No niitä ei muista enää kukaan, Picasson ja Dalin tietää kaikki vähänkin sivistyneet.

Pitää olla uskallusta, visiota ja pokkaa. Näissä avajaisissa niitä oli. Niistä syntyy taidetta. Eikä näitä ole kenenkään pakko katsoa: aina voi tuijottaa sitä maisemamaalausta peltotilkusta jos se tuntuu paremmalle.

Olympialaisten avajaisissa pääosassa ei pitäisi olla kokeileva taide - vaan urheilijat! He ovat harjoitelleet monta vuotta ja nyt on heidän vuoronsa loistaa! Heille pitäisi avajaisissa antaa se kunnia, jonka he ansaitsevat, eikä näyttää sekavasti heiluvaa kuvaa ympäri rumaa Pariisia. 

Vierailija
1033/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli tylsä, loppua kohti parani selkeästi. Edes sade ei haitannut. Mielestäni oli mukavan erilaiset avajaiset. Todellinen spektaakkeli ainakin TV:n katsojille. Paikan päällä varmaan hieman eri fiilis, kaatosateessa. Nyt alkaakin sitten armoton penkkiurheilurupeama.

Vierailija
1034/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppua kohti parani. Alun venenäyttely oli puuduttava ja lady Gaga hämmästyttävän huono. Sitten alkoikin Euroviisut. Onneksi lopun valoshow oli hieno.

Paras oli jätetty viimeiseksi, eli olympiatulen syttyessä Celine Dionin upea esitys flyygelin soittajan säestämänä Eiffel-torniin kiinnitettyjen valtavien olympiarenkaitten alla kruunasi kaiken, hieno loppuhuipennus. 

Tunsivatko ylen edustajat esittäjän?

Vierailija
1035/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarijuntit rinkirunkkaa sille läski-friikki-showlle, no hyvä kait niillekkin jotain tarjota kun eivät mitään ymmärrä urheilusta, taiteesta, korkeakulttuurista tai historiasta. 

Vierailija
1036/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EPÄILEN todella paljon lauloiko Celine Dion itse, hän nimittäin on tunnettu taustanauhojen käyttäjä, ja on hionut miimikko-esiintymisensä huippuunsa, ääni tulee aiemmilta, vanhoilta konserttinauhoilta, ja itse hän vain heiluu suuta aukoen lavalla. Hän on tehnyt jo vuosia (jos ei vuosikymmeniä) näin. Tästä on todella hyviä ja tarkkoja videoita Youtubessa. Käykää katsomassa. Hän on miimikko. Ei enää laula itse, ei vuosiin. Ehkä jonkun helpomman kappaleen saattaa itse vetää, muttei korkeita ääniä, eikä ainakaan voimaballadeita. Nauhat käytössä AINA. 

Moni on muutenkin vihjaillut että ne erikoiset kädenliikkeet, ja ylimitoitetut ilmeilyt laulun keskellä ei ole mahdollisia, samaa itsekin epäilen. Kyllä laulaja keskittyy äänentuottoon, eikä ilmeilyyn. Joku jopa epäilee että Dion menetti äänensä jo 90-luvulla.

Vierailija
1037/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYSYMYS: kastuiko tosiaan koko orkesteri kaatosateessa, siltä nimittäin näytti. Ainakin useampi piano uhrattiin tälle pelleilylle.

En itse olisi ikinä jousi-soittimen omistajana uhrannut soitintani jonkun naurettavan 5 minuutin soittoesityksen takia, ja Olympialaisten takia todellakaan. Ihmettelen jos muusikot uhrasi soittimensa soittaakseen sateessa. Onhan niissä lakkaa päällä, mutta ei minun mielestä ole enää kunnossa kaatosateessa uitettua. Vastatkaa te jotka tiedätte tarkemmin? Miten joku katos olisi pilannut esityksen?

Toivottavasti soittivat olympialaisten kustantamilla lainasoittimilla tai sitten niin, että olympiaorganisaatio korvaa tuhoutuneet soittimet.

Vierailija
1038/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siellä oikeasti livenä kukaan soittanut? Veikkaan olivat jotain koristesoittimia, eivät kalliita/laadukkaita.

Jousisoittimet ovat puuta, eli reagoivat jo itsessään kosteuteen ja ilman lämpötilaan.  Ulkona soittaminen kaatosateessa vetää ne helposti epävireeseen kun puu elää. Epäilen vahvasti että playbäkkinä vedetty tästä syystä. 

Vierailija
1039/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tavalliset ihmiset olivat maksaneet lipuista Trocaderolla tuhansia euroja. Ja mitä he näkivät? Eivät oikeastaan mitään, vain kastuivat läpimäriksi. Kuulivat tylsät puheet, siinä se. 

Veneidea ei toiminut ollenkaan. Kaikkea pitkitettiin, se vanhojen starojen venematka kesti iäisyyden, samoin se rautahevosen matka. Ei ollut suuren urheilujuhlan tuntua, vaan mieleen jäi se, että ohjelman suunnittelija oli miettinyt, miten vielä saisin enemmän ja enemmän sekamelskaa ohjelmaan.

Vierailija
1040/1172 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten P-Korea on mukana kisoissa? Sekin maa kohtelee aika huonosti kansalaisiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi