Ikinä kuullutkaan mistään Coldplaystä.
Kommentit (67)
Kyllä tämänkin nimen voisi suomalaista yleisöä varten suomentaa. Kylmäsoitto. Ja suomeksi saisivat laulaa, kun ovat maahamme konsertoimaan päässeet. Niin.
Mä kuulin Coldplaysta ekan kerran TV2:n 30 min jumppaohjelmasta. Joskus 2003-2005.
Niillä oli loppuvenytyksessä Coldplayn biisi. Jotenkin selvitin sen silloin.
Tuo Coldplayn laulaja oli naimisissa Gwyneth Paltrow:n kanssa. Tekivät lapsenkin.
Gwyneth Paltrow oli sitä ennen Brad Pittin kanssa.
Siinäpä kaikki mitä tiiän. Tunnistan Coldplayn biisit radiosta, sillä heidän musa on sen verran erilaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä id*ootit maksaa julisteista 30€ ja t-paidasta 45€ lippujen päälle - 😂😂😂😂
Ihan normi hinta, monella bändillä jopa paljon kalliimpaakin.
Taylor swiftin t-paita maksoi 50€. Ihan normihinta.
Olen ehkä tippunut musiikillisesti kärryiltä aikaa sitten, mutta en vain ymmärrä esim. Coldpalyn, Ed Sheeranin, Taylor Swiftin suosiota.
Yksikään noista (myönnän etten ole kaiken kattavasti em. tuotantoihin jaksanut perehtyä...) ei vaan sytytä minussa mitään tunteita.
Työpaikallakin moni hehkuttanut/menossa keikoille ja minä vain mietin, että olenko minä se tyhmä tässä (sekin mahdollista, en kiistä!) joka ei neroutta ymmärrä, vai se joka näkee että keisari on nakkena.
Se "laulaja" ei osaa laulaa, vetää nuotin vierestä eikä minkäänlaista lauluääntä.
Tätä scheissee ei voi kuunnella kun täysin musiikillisesti lahjattomat, niitä näköjään suomessa riittää.
Mokoma maalais tollo idiootti. Pysy vaan siellä maakuopassasi ja ime krpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa ujellusta tuon miehen ääni. Miten ihmeessä tämä voi olla niin suosittu?
Mitä sä tiedät laulamisesta, musiikin teoriasta jne? Et tuskin mitään.
Musiikki on paljon muuta kuin musiikin teoriaa... kliinisyys ei sytytä.
Musiikkinsa jättää minut kyllä kylmäksi. Mutta jokainen tykätköön toki mistä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa ujellusta tuon miehen ääni. Miten ihmeessä tämä voi olla niin suosittu?
Et sitten kuule kun se ei pysy yhtään nuotissa. Ei kannattis nolata itseään noin typerällä kommentilla.
kyllä tätä voi kuunnella, vanhempaa kamaa, muttakun se nostalgia ei enää vaan toimi. eikä uusi ole parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä tippunut musiikillisesti kärryiltä aikaa sitten, mutta en vain ymmärrä esim. Coldpalyn, Ed Sheeranin, Taylor Swiftin suosiota.
Yksikään noista (myönnän etten ole kaiken kattavasti em. tuotantoihin jaksanut perehtyä...) ei vaan sytytä minussa mitään tunteita.
Työpaikallakin moni hehkuttanut/menossa keikoille ja minä vain mietin, että olenko minä se tyhmä tässä (sekin mahdollista, en kiistä!) joka ei neroutta ymmärrä, vai se joka näkee että keisari on nakkena.
I rest my case 🤟
Vierailija kirjoitti:
Et ole tyhmä. 2000-luku on tätä samaa skeidaa joka puolella. Elokuvat, suoratoistot.
Ja piti tulla ilmoittamaan se tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I rest my case 🤟
Minulle on käynyt ihan samoin. Hirveä hypetys ja liput myydään loppuun... Eikä musiikki kolahda yhtään...Ei mitään särmää ja tartuntapintaa.
Entisiä tähtiä... esim. Suomessa vuosittain vierailevalla Pet Shop Boysilla on huomattavasti upeampi ura ja pelkkää hittiputkea murto-osalla siitä hinnasta mitä Coldplay liput maksavat...
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ei voi miellyttää se on selvä. Mutta jos mljoonat saavat hyvän mielen keikasta niin eipä se ole keneltäkään pois.
Sinun ei tarvitse ymmärtää supertähtien suosiota ja voit jatkaa elämääsi siellä luolassasi. Ei kaikilta voi vaatia että syntyisi tunteita musiikin kuuntelemisesta kun monen suomalaisen tunne-elämä on aika kuollutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikki on paljon muuta kuin musiikin teoriaa... kliinisyys ei sytytä.
Mielipiteelläsi on merkitystä vain sinulle. Miljoonat fanit ovat toista mieltä Coldplayn musiikista. Onneksi keikoilla ei ole kaltaisiasi ilonpillaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I rest my case 🤟
Minulle on käynyt ihan samoin. Hirveä hypetys ja liput myydään loppuun... Eikä musiikki kolahda yhtään...Ei mitään särmää ja tartuntapintaa.
Niinpä niin. Et varmaan ole käynyt keikoilla vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, että kysyit.
Olen musaope, klassinen piano on mun ala. Ja mitä vapaalla kuuntelen; Rammstein, Gunsn Roses jne.
By the way, laulu oli sivuaineeni, siinäkin suoritettu opettamiseen oikeuttavat opinnot.
Ja sorry, en vain kestä miesääniä, jotka laulavat korkealta. Korvat vuotaa verta.
Puhumattakaan tuosta ko. bändin laskelmoivasta tavasta tehdä biisejä - tämä on hitti.
Mut eipä siinä, tuhat kärpästä ei oke väärässä, joten nautinnollista pas, eikun keikkaa 😁
Sama itsellä. Varmasti olen kuullut heidän biisiensä soivan radiossa, mutta yhtään ainoaa heidän biisiään en osaanimetä.