Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikinä kuullutkaan mistään Coldplaystä.

Vierailija
26.07.2024 |

On se sitten varmaan hyvä, jos niin sanotte.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AC/DC :n tuntee kaikki ja siihen laatuun voi luottaa. 📢🔊

Vierailija
62/67 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisiä tähtiä... esim. Suomessa vuosittain vierailevalla Pet Shop Boysilla on huomattavasti upeampi ura ja pelkkää hittiputkea murto-osalla siitä hinnasta mitä Coldplay liput maksavat...

Pet Shop Boys  oli Ruisrockissa jotain viisi vuotta sitten. En oikein syttynyt eläkeläisporukalle. Omasta mieletäni meno oli aika kuollutta.

Kannattaa mennä kuuntelemaan sitä musiikkia mikä kiinnostaa mutta antaa mahdollisuus myös uusille nouseville tähdille. Valitettavasti tämän kesän suosikkiesiintyjiä pop musiikin saralta kuten Sabrina Carpenteria ja Chapell Roania tuskin koskaan saadaan Suomeen.

Laitetaan pari videota malliksi mikä on Amerikassa hottia tällä hetkellä:

Sabrina Carpenter - Espresso

Chapell Roan - Good Luck Babe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thunder

Vierailija
64/67 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole jo hajonnut? Ei ole näkynyt viime aikoina Suomessa.

Vierailija
65/67 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä: olen pohtinut jo pidempään, kuuleeko monikaan nykyajan lapsista/nuorista koskaan musiikkia jota itse kuuntelin?

Vanhempien levyillä soi Janis Joplin, Doors, Rollarit, kuin myös Dylania ja Beatlesia, tai sitten Laila Kinnusta tai Taiskaa.

Itse opin myös kuuntelemaan laajasti musiikkia, niin rokkia, poppia, iskelmää ja milloin mitäkin sekaisin. Tuntuu että nykyisin musiikki on jotenkin sielutonta.

En osaa määritellä mikä, mutta joku siitä puuttuu. Välillä joku sulattaa sydämen, Mirella Wagner tai Jenni Vartiainenkin, mutta iso osa pelkkää tylsyyttä missä ei ole mitään.

Vierailija
66/67 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian vierestä: olen pohtinut jo pidempään, kuuleeko monikaan nykyajan lapsista/nuorista koskaan musiikkia jota itse kuuntelin?

Vanhempien levyillä soi Janis Joplin, Doors, Rollarit, kuin myös Dylania ja Beatlesia, tai sitten Laila Kinnusta tai Taiskaa.

Itse opin myös kuuntelemaan laajasti musiikkia, niin rokkia, poppia, iskelmää ja milloin mitäkin sekaisin. Tuntuu että nykyisin musiikki on jotenkin sielutonta.

En osaa määritellä mikä, mutta joku siitä puuttuu. Välillä joku sulattaa sydämen, Mirella Wagner tai Jenni Vartiainenkin, mutta iso osa pelkkää tylsyyttä missä ei ole mitään.

Eipä noita keikoilla enää näy.

Vierailija
67/67 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

coldplayllä paljon hittejä ja kyllähän tuo laululta kuulostaa. Näillä monet iskevät melodiat ja hyvät sanotukset. On kyllä hyvä ei voi muuta sanoa.