Ikinä kuullutkaan mistään Coldplaystä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Entisiä tähtiä... esim. Suomessa vuosittain vierailevalla Pet Shop Boysilla on huomattavasti upeampi ura ja pelkkää hittiputkea murto-osalla siitä hinnasta mitä Coldplay liput maksavat...
Pet Shop Boys oli Ruisrockissa jotain viisi vuotta sitten. En oikein syttynyt eläkeläisporukalle. Omasta mieletäni meno oli aika kuollutta.
Kannattaa mennä kuuntelemaan sitä musiikkia mikä kiinnostaa mutta antaa mahdollisuus myös uusille nouseville tähdille. Valitettavasti tämän kesän suosikkiesiintyjiä pop musiikin saralta kuten Sabrina Carpenteria ja Chapell Roania tuskin koskaan saadaan Suomeen.
Laitetaan pari videota malliksi mikä on Amerikassa hottia tällä hetkellä:
Sabrina Carpenter - Espresso
Chapell Roan - Good Luck Babe
Vierailija kirjoitti:
AC/DC :n tuntee kaikki ja siihen laatuun voi luottaa. 📢🔊
Thunder
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole jo hajonnut? Ei ole näkynyt viime aikoina Suomessa.
Asian vierestä: olen pohtinut jo pidempään, kuuleeko monikaan nykyajan lapsista/nuorista koskaan musiikkia jota itse kuuntelin?
Vanhempien levyillä soi Janis Joplin, Doors, Rollarit, kuin myös Dylania ja Beatlesia, tai sitten Laila Kinnusta tai Taiskaa.
Itse opin myös kuuntelemaan laajasti musiikkia, niin rokkia, poppia, iskelmää ja milloin mitäkin sekaisin. Tuntuu että nykyisin musiikki on jotenkin sielutonta.
En osaa määritellä mikä, mutta joku siitä puuttuu. Välillä joku sulattaa sydämen, Mirella Wagner tai Jenni Vartiainenkin, mutta iso osa pelkkää tylsyyttä missä ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä: olen pohtinut jo pidempään, kuuleeko monikaan nykyajan lapsista/nuorista koskaan musiikkia jota itse kuuntelin?
Vanhempien levyillä soi Janis Joplin, Doors, Rollarit, kuin myös Dylania ja Beatlesia, tai sitten Laila Kinnusta tai Taiskaa.
Itse opin myös kuuntelemaan laajasti musiikkia, niin rokkia, poppia, iskelmää ja milloin mitäkin sekaisin. Tuntuu että nykyisin musiikki on jotenkin sielutonta.
En osaa määritellä mikä, mutta joku siitä puuttuu. Välillä joku sulattaa sydämen, Mirella Wagner tai Jenni Vartiainenkin, mutta iso osa pelkkää tylsyyttä missä ei ole mitään.
Eipä noita keikoilla enää näy.
coldplayllä paljon hittejä ja kyllähän tuo laululta kuulostaa. Näillä monet iskevät melodiat ja hyvät sanotukset. On kyllä hyvä ei voi muuta sanoa.