Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin käytös nostaa punaista lippua.

Vierailija
26.07.2024 |

Lomapäivän kunniaksi lähdimme kävelemään kumppanin kanssa läheiselle uimarannalle heittämään talviturkit. Kerrostalon ovesta ulos astuessamme huomaa kumppanini että taloyhtiön autorampin päällä istuskelee kolme teini-ikäistä poikaa joista yksi oletettavasti kuvasi ympäristöä.

Ehkei se huopakatto ollut se parhain paikka kuumalla säällä varsinkin kun nätti rantamaisema tuoleineen oli 50m päässä sisäpihan sijaan. En alkuun sitä tajunnut mutta pienen kävelyn jälkeen paikalta pois kumppani ilmoittaa ettei halua enää uida koska poikien käytös pilasi fiilisten myötä päivän.

Takaisin paluu matkalla keskustelu puhkesi riitaan asenteestani tapahtuneeseen ja luotettavuuteeni kumppanina. Arvostelu jatkui aiheen ulkopuolelle ja alkoi kuulostamaan että olisin itse ollut katolla istumassa joten olin hiljaa kunnes pääsimme asunolle. Sanoin sinne päästyä että en jatkossa kuuntele tällaista käytöstä enää. 

Mitä mietteitä muilla tapahtuneesta? 

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen tarina. En oikein ymmärtänyt että miksi kumppanisi uimahalut katosivat, koska jossain katolla oli kolme teiniä. 

Narsisti pystyy tuohon, koska on tunne-elämältään jäänyt taaperon kehitysasteelle. Itkupotkuraivarit voi siis heittää ihan mistä syystä tahansa ja se on aina muiden syy.

Ap, juokse. Ei tule muuttumaan paremmaksi vaan pahemmaksi.

AV:n psykiatrit ovat kyllä melkoisia meedioita, kun noinkin sekavasta tarinasta pystytään diagnosoimaan persoonallisuushäiriö potilasta näkemättä.

En ole meedio enkä psykiatri enkä myöskään tunne ap:n kumppania. Kerroin vain, miten narsisti käyttäytyy. Ap saa ihan itse tutkia asiaa tarkemmin ja arvioida tilannetta. Annoin vaan tietoa, ap:n ollessa itse ihan ulapalla, kuten moni kommentoijakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkit kahteen tuollaista kiukkukohtausta kuvailevaan shortiin.

Vierailija
64/78 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä narsistin käytöstä, mikä näkyy myös kommentoijien reaktioista. Ei ymmärretä, että sellaista voi ollakaan ja syytetään sekavasti kerrotuksi, koska lukija ei itsekään ymmärrä käytöksen motiiveja.

Vierailija
65/78 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienissä näkee ja kuulee kaikenlaista. En ymmärtänyt psydeelisestä tarinasta mitään.

Vierailija
66/78 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli epävakaa, ja kilahteli myös ihan absurdeista asioista. Oli myös tuota, että fiilis saattoi muuttua ääripäästä toiseen ihan ykskaks. Hän ei kuitenkaan mielestäni tehnyt tuota ilkeyttään, vaan epävakaus vaan vei häntä välillä kuin litran mittaa. Vaikutti aidosti katuvalta aina jälkeenpäin.

Itselleni tuo kävi lopulta joka tapauksessa liian rankaksi sietää. Ap:lle tämä lähinnä siitä vinkkelistä, että kumppanisi ei välttämättä ole käytöksestään huolimatta silkka k*pää, vaan taustalla saattaa olla myös muita syitä ja kumppanisi saattaa aidosti itsekin kärsiä käytöksensä vuoksi. Lisäksi varmaan jokainen meistä on ilman diagnoosejakin toiminut joskus tavalla, josta ei ole jälkikäteen ylpeä. MIKÄÄN ei silti velvoita sinua kävelemään lopun elämääsi kananmunankuorilla ja kärsimään hänen rinnallaan. Sinä itse päätät, millaista käytöstä siedät parisuhteessa ilman, että joudut tekemään liikaa kompromisseja itsesi ja omien rajojesi kannalta.

Vierailija
67/78 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halunnut, että teinit kuvaavat hänen persettään ja laittavat nettiin.

Vierailija
68/78 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli jo niin absurdi tarina, että luulin ettei näitä muille tapahdukaan kuin mun eksälle. Ikinä ei voinut tietää mistä se seuraavaksi suuttuu ja miten jollain hyvin kieroutuneella tavalla sai aina vieritettyä syyn mulle. Mä katselin ja yritin ymmärtää tuota aivan liian kauan. En suosittele samaa sulle. Tuo tulee vaan pahenemaan ajan myötä.

Vierailija
69/78 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko aloittaja kertoa mistä on kyse?

Vierailija
70/78 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettipalstoilta omaksutut anglismit tyyliin punainen lippu on syvimmästä perseestä koska kilpa-auto. 0/10000000000000000

Vierailija
71/78 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse nyt äkkiä vielä kun voit. Minä elän tällä hetkellä vainoamis-helvetissä, johon jäin, kun mies oli vielä "harvoin ja satunnaisesti oudoista asioista räjähtelevä"..

Vierailija
72/78 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on sarja-aloittajan laatima.

Kokonaisuudessaan huono, kun on niin epäselvä ja vastaajien pitää päätellä mitä on tapahtunut. Siitä tulee eripuraa kommentoijien keskuuteen. 

Lopussa kysytään, mitä mieltä lukijat ovat

Vierailija
73/78 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan oikeasti, tuollaisia suuttujia on olemassa. En olisi itsekään uskonut, ennenkuin tuollaiseen törmäsin..

Vierailija
74/78 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilijät voisivat joskus käydä juttelemassa turvakodin työntekijöiden kanssa. Maailma avautuu yllättävän paljon, kun kohtaa vainottuja ihmisiä ja sitä, mistä kaikesta lopulta puoliso voi räjähdellä..

Vierailija
75/78 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä mitään tajunnut kertomuksesta.

Nainen kilahti kun pojat istuivat katolla.

Vierailija
76/78 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä pointti nyt se että pitää tajuta aloittajan olevan mies ja kumppanin nainen .

Vierailija
77/78 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäikö tästä jotain kertomatta?

Vierailija
78/78 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Oma mies suuttui aamulla, kun kerroin, että meidän netti ei toimi, siis mokkula. Hän huusi minulle, ja kun sanoin, ettei se minun syyni ole, hän huusi, ettei minun olisi pitänyt siitä hänelle kertoa heti aamulla. :D

Joskus näille lapsellisuuksille ei voi kuin nauraa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi