Heikki Ristikankare on kuollut
Rauha hänelle. Ei vaan saanut tietää tyttärensä murhaajaa elinaikanaan. Surullisin kohtalo isällä.
Kommentit (227)
Eikös valtiolla olekin töissä kalastajia ja suomenruotsinkielisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- suomenruotsi, Saksan kieli
- uskonto, politikka
- matkustaminen
- Turkki, Saksa
- alkoholi
- vaalea tyttö
-paranoidi törppö.
Murtautuminen
- hotellihuoneeseen
- kotiin?
Tilaustyö, uhrit samannäköisiä ja vaaleita
Elääkö tytön veli vielä ? Nyt olisi hyvä paikka uudestaan keskustella veljen ja näiden appiukkojen kanssa.
Jehoville tuli maailmanloppu vuonna 1975 johtajat keräsi rahat itselle sillä maailmanloppu koskee vain muita ei heitä.TÄHÄNKÄÄN EI POLIISIT PUUTU !
Ennenkuin tuo talo puretaan se pitää purkaa niin että poliisit on paikalla.Ja niiden venepaikka.Sauna.Muuri.Takka.Grilli jaa perustukset.
Eikö Pian veli käynyt komissiossa.Tai appiukko.
Talo on syynätty moneen kertaan! Eka kerran jo alkuaikoina! Nyt toisen kerran! Ei ollut mitään vene paikkaa,tälläinen olisi ollut tiedossa! Eikä samannäköisiä tyttöjä Piia on joka kuvassa! Eikä olleet ruotsinkielisiä! Selvittäkää nää kaikki selvittämättömät tapaukset kun niin hyvin tiedätte esim. Ulvilan murha josta vaimo Auer sai hyvät korvaukset kun istui vankilassa Ristikankareen perhe ei saanut mitään muuta kuin syytöksiä!
Piialla oli käsi siteessä sinä syksynä kun hän aloitti ammattikoulussa ja kun hän katosi. Onko tuota käden vammaakaan koskaan tutkittu ja selvitetty? Oliko kotona jotakin nujakointia ja käsiksi käymistä ja jos oli niin keiden välillä? Jos on ollut, niin tuskin on ollut ensimmäinen kerta.
Eikös Gunilla tullut päälleen portaita alas ja kuoli päävammoihin omassa sängyssään.
Ihan kamala kohtalo, että tuollaista tapahtuu eikä koskaan selviä ja koko loppuelämäsi olet joidenkin mielestä syyllinen.
Itse en usko sekuntiakaan, että isällä oli mitään tekemistä asian kanssa. Tässä tapauksessa siitä olisi vähintäänkin kolme ihmistä tiennyt (isä, isoisä ja veli). Joku olisi vuosien varrella jotain tehnyt, että olisivat jääneet kiinni. Tämä ei ratkea, koska tekijä oli joku täysin ulkopuolinen, jonka jäljille ei päästä, koska mitään yhdistävää linkkiä ei ole.
Piian päiväkirjasta ilmenee, että hän tosi mielellään seikkaili illalla ulkona. Ahvenanmaalla luokkaretkellä hän tapasi paikallista Börjeä metsässä ja meni poikien auton kyytiin. Hän tunsi viehtymystä tuollaiseen ja myönsi sen päiväkirjassaan. Näin ollen hän on voinut mennä katoamisiltanaan jonkun auton kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Pia nousi Jammu sedän menopeliin.
Pia oli liian vanha Jammulle
Vierailija kirjoitti:
Eikö Pian veli käynyt komissiossa.Tai appiukko.
Heikin appiukko ei ollut jehovan todistaja.
Minä rakastan vanhoja taloja, en lähtisi purkamaan saati polttamaan
Vierailija kirjoitti:
Isälle kaikki kunnia, että loppuun asti etsi kadonnutta tytärtään.
Mun käsittääkseni nimenomaan ei etsinyt eikä halunnut muidenkaan etsivän vaan Pia piti jättää rauhaan, Kyllä mun mielestä poliisin sanonta vuosia sitten siitä että tässä jutussa tekijää ei tulla saamaan oikeuden eteen ellei hän jostakin syystä ala katumaan tekoaan ja tunnustaa itse, kertoo ihan tarpeeksi siitä mitä poliisi epäilee aikanaan Pialle tapahtuneen muttei ilman ruumista pysty sitä todistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Elääkö tytön veli vielä ? Nyt olisi hyvä paikka uudestaan keskustella veljen ja näiden appiukkojen kanssa.
Siis keiden appiukkojen? Ajattelitko käydä syvälliset keskustelut vuonna 1938 syntyneen miehen apen kanssa?
-paranoidi törppö.