Piiskalla hevosta on ennenkin opetettu tavoille, miksi siitä on tullut nyt kauheaa?
Itsekin olen harjoituksissa antanut piiskan laulaa armotta, jos hevosen suoriutuminen ei mene nappiin. Aivan ÄLYTÖNTÄ, jos luulee, että hevonen oppii ilman piiskaa. Sillä on iso pää, mutta pienet aivot.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaisia ihmisiä on ennenkin julkisesti teloitettu, miksi siitä on tullut nyt kauheaa?
Nettivinkki poliisille tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyltään nopea ihminen ei tarvii piiskaa.
Mutta harva on hevosta nopeampi. Se on niin älykäs eläin.
Voi luoja, mitä soopaa taas. Onko myös foliohattu päässä?
AP
Kypärää käytetään meidän tallilla...
Eipä kan sa n mu rhia ole niitäkään oikeastaan pidetty kovin pahana asiana kuin muutaman vuosikymmenen ajan. Nekin olivat normaaleja ennen.
kyllä ihmisten piiskaaminen on ihan ok, kun niiden aivot pitäisi riittää normaaliin toimintaan. mutta eläimiä kiusaavat ihmiset eivät ansaitse muuta kun valtaisan turpasaunan. ei se vika ole eläimessä, vaan siellä riimun toisessa päässä. ihan voi hyvällä omallatunnolla tempoa hampaat kurkkuun ja poskipäät pirstaleiksi eläinten kiusaajilta, ja sukupuolella ei ole tässä asiassa väliä, mies tahi nainen. ensimmäinen kerta on yleensä opettanut piiskaajan olemaan tarkkana, ettei kukaan ainakaan näe kiusaamista, koska toisella kerralla katkeaa piiskurin sormet ja polvilumpiotkin saattaa haljeta. kolmas kerta onkin sitten jo viimeinen ja silloin on hyvä siunata itsensä ja valmistautua tapaamaan luojansa. hyvää loppukesää kaikille normaaleille ihmisille. eläinten hakkaajat hakataan sitten syssymmällä.
Nyt kannattaa rauhoittua. Naantaliin. Mm
"Minä ainakin haluaisin piiskata ja komennella n''kereitä. (Tämä ei ollut huumorivastaus. N''keri ei ole naurun asia. Minä olen arj'lainen ja ylpeä siitä.)"
-Mestari
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hevosurheilu ja -harrastukset ovat eläinrääkkäystä joka pitäisi lopettaa.
Olen itse harrastanut aikanaan ratsastusta parikymmentä vuotta ja nykyään vähän samoilla linjoilla. Harrastajat perustelevat lajia siten että pakotettuna hevonen ei hyppäisi 160 cm esteitä tai tekisi piaffea kouluturatsastuksessa. Mutta mitä hevonen tekisi ilman ihmistä jos saisi valita - laiduntaisi. Ja kyllä se tietyllä tapaa pakotetaan, suitset ja ratsastajan paine kylkiin, saa sen tekemään mutta nauttiiko todella tekemästään, sen kun tietäisi...
Tää aloittaja on tietysti trolli, eihän tämmösiä ajatuksia kukaan nykypäivänä suolla suositulle keskustelufoorumille. Minä kyllä ihan vilpittömästi luulen, että tulevaisuudessa, viimeistään 20 vuotta eteenpäin kun mennään niin hevosurheilu on kielletty. Kyllä se semmosta paskaa hevosille on, että ei kukaan järkevä ihminen voi sitä hyväksyä.
Hevosella taitaa olla aika erilaiset intressit elämässään kuin olla hakattavana ja lennellä rahtikoneella kisasta toiseen. Sairasta koko touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Kaikki hevosurheilu ja -harrastukset ovat eläinrääkkäystä joka pitäisi lopettaa.
Olen itse harrastanut aikanaan ratsastusta parikymmentä vuotta ja nykyään vähän samoilla linjoilla. Harrastajat perustelevat lajia siten että pakotettuna hevonen ei hyppäisi 160 cm esteitä tai tekisi piaffea kouluturatsastuksessa. Mutta mitä hevonen tekisi ilman ihmistä jos saisi valita - laiduntaisi. Ja kyllä se tietyllä tapaa pakotetaan, suitset ja ratsastajan paine kylkiin, saa sen tekemään mutta nauttiiko todella tekemästään, sen kun tietäisi...
Piaffe oli siis se paikallaan kävely?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hevosurheilu ja -harrastukset ovat eläinrääkkäystä joka pitäisi lopettaa.
Ravia paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravia paikalla
... jjjjaaa tämä on siis ihan olympiatason urheilulaji?
Kun loppuu taidot, alkaa aina väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monelta taidot on se pyöreä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monelta taidot on se pyöreä nolla.
Nii-in, eläinten kohtaamaa väkivaltaa onkin PALJON. Aivan liian paljon.
Olet inhottava ihminen, koulukiusaaja, vaimon/miehen/lapsen kiusaaja, eläinten rääkkääjä ja sadistinen pervo.
Mikä tässä on se "ennen"?
Keskiaikaratsastajilla ei ole piiskoja, ja ohjakset ovat löysällä. Ja he tekevät siellä hevosen selässä paljon muutakin kuin ohjaavat hevosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on se "ennen"?
Keskiaikaratsastajilla ei ole piiskoja, ja ohjakset ovat löysällä. Ja he tekevät siellä hevosen selässä paljon muutakin kuin ohjaavat hevosta.
Kuulostaa aika säädyttömältä meiningiltä. Moisesta seksuaalisesta käytöksestä kuuluisi antaa ainakin viisitoista raipan iskua
Sinulla on pienet aivot. Olet kuvottava saasta. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.