Mitä keinoja naiset ovat valmiit käyttämään kilpailleensa toisen naisen kanssa miehen suosiosta?
Mies oli kiinnostunut minusta ja eräästä toisesta naisesta. Tämä toinen nainen juonitteli selkäni takana ja pani matkaan perättömiä juttuja minusta vahingoittaakseen mainettani.
Kommentit (64)
Lasten touhuja tuollaiset kilpailut miehistä. N46
Ovelalla juonella toinen nainen sai minut mustamaalattua, niin että silloinen miesystäväni otti minuun etäisyyttä ja erosimme. Vasta vuosien päästä sain kuulla näistä valheista, joita nainen oli selkänitakana levittänyt miehelle ja miehen kavereille. Ja sitten vasta ymmärsin miehen käytöksen.
On äärettömän raakaa ja halpamaista vahingoittaa ihmistä levittämällä perättömiä juttuja selän takana. Mutta monet kateelliset naiset tekevät tällaista.
No, tää ikiaikainen ja klassinen. Toinen hankkiutuu raskaaksi miehelle mitään häneltä kysymättä. Siinäpä on sitten mies nalkissa.
Itselleni kävi juurikin näin nuoruudessa. Meillä oli vähän eri asetelma, mies oli jo avoliitossa tuon naisen kanssa, mutta se oli miehelle laastsrisuhde koska hän halusi edelleen minut (olimme siis seurustelleet aiemmin jo). No, nainempa tajusi että mies ei kosi häntä ja jäi vielä kiinni minun perään haikailusta. Hän huijasi miestä ilmoittamalla olevansa raskaana, mies ei voinut enää perua häitä jotka tuo muija oli järjestellyt ilman mieheltä luvan kysymistä.
Sinne meni ninunkin elämäni suurin rakkaus..... ja sattu muuten ihan hitokseen.
En taistele, hyvin yksinkertaista. Joko minut haluaa tai sitten ei, ovi on aina avoinna.
N43
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt sellaista, että nainen vetää päälleen niin tiukat trikoot, että perse ja pilu ovat paremmin esillä kuin jos olisi alasti. Siihen päälle vielä jotkut push up-rintsikat ja tiukka paita, mikä oikein laittaa tissit esille.
Sitten miehen lähällä tipauttaa jotain vahinossa maahan ja se sitten poimitaan perse pystyssä.
On noilla naisilla kaikenlaisia ovelia keinoja käytössä.
Tuohon joku myskiä sisältävä hikinen parfyymi....alyssa ashleystä voi vaikka alkaa ja mies on ihan lääpällään ja täpinöisään.
Olen valmis poistumaan tilanteesta heti jos havaitsen jotain lapselliseen kilpailuun liittyvääkään.
Vierailija kirjoitti:
Ovelalla juonella toinen nainen sai minut mustamaalattua, niin että silloinen miesystäväni otti minuun etäisyyttä ja erosimme. Vasta vuosien päästä sain kuulla näistä valheista, joita nainen oli selkänitakana levittänyt miehelle ja miehen kavereille. Ja sitten vasta ymmärsin miehen käytöksen.
Kävitkö jutteleen asiasta miehen kanssa. Voisi haluta tietää millainen petturi naisensa osaa olla
Vierailija kirjoitti:
No, tää ikiaikainen ja klassinen. Toinen hankkiutuu raskaaksi miehelle mitään häneltä kysymättä. Siinäpä on sitten mies nalkissa.
Itselleni kävi juurikin näin nuoruudessa. Meillä oli vähän eri asetelma, mies oli jo avoliitossa tuon naisen kanssa, mutta se oli miehelle laastsrisuhde koska hän halusi edelleen minut (olimme siis seurustelleet aiemmin jo). No, nainempa tajusi että mies ei kosi häntä ja jäi vielä kiinni minun perään haikailusta. Hän huijasi miestä ilmoittamalla olevansa raskaana, mies ei voinut enää perua häitä jotka tuo muija oli järjestellyt ilman mieheltä luvan kysymistä.
Sinne meni ninunkin elämäni suurin rakkaus..... ja sattu muuten ihan hitokseen.
Miksi olitte eronnu jos kumpikin tahdoitte olla yhdessä. Luulisi miehen eronneen vaikka naimisissa jos selviäisi puolison huijanneen olemalla raskaana. Pitäisi vähän tyhmemmänki miehen jo 5 vuoden jälkeen ymmärtää ettei mitään vauvaa tainut olla tulossa kun ei näy eikä kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Oli mies hyvä tai huono naisten silmissä, jos hänellä on kaksi tasavertaista ehdokasta, hän ottaa sen, joka ensiksi antaa. Näin se on mennyt maailman sivu, uskokaa tai älkää. Tämä oli myös omakohtaista.
Mitäs jos kumpikin antaa?
Mies jätti minut, kun toinen nainen kateuksillaan levitti minusta selän takana törkeitä valheita. Jälistäpäin mies pyysi anteeksi ja halusi jatkaa kanssani, mutta olin niin loukkaantunut, että en voinut enää olla tekemisissä miehen kanssa.
Jos mies ei osaa päättää, kummasta on kiinnostunut, helpotan kyllä hänen valintaansa ja vetäydyn kuviosta. Kuulostaa enemmän joltain amerikkalaiselta teinisarjalta kuin normaalien aikuisten elämältä, ja en tuonkaltaista wt-touhua halua omaan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Mies jätti minut, kun toinen nainen kateuksillaan levitti minusta selän takana törkeitä valheita. Jälistäpäin mies pyysi anteeksi ja halusi jatkaa kanssani, mutta olin niin loukkaantunut, että en voinut enää olla tekemisissä miehen kanssa.
Ihme draamasotkua.
En ole ikinä lähtenyt kilpailuun miehistä. On naisia, jotka kiinnostuu miehistä ainoastaan kilpailumielessä. Heidän henkisessä kehityksessään on jotain mennyt pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt sellaista, että nainen vetää päälleen niin tiukat trikoot, että perse ja pilu ovat paremmin esillä kuin jos olisi alasti. Siihen päälle vielä jotkut push up-rintsikat ja tiukka paita, mikä oikein laittaa tissit esille.
Sitten miehen lähällä tipauttaa jotain vahinossa maahan ja se sitten poimitaan perse pystyssä.
On noilla naisilla kaikenlaisia ovelia keinoja käytössä.
Toimisi ainakin mulle tuollainen keino.. legginssit on niin seksikkäitä..
Minä en lähtis tappelemaan miehen huomiosta. On sillä miehellä silmät päässä (ja aivot jos on), kyllä se sitten tietää, kumman valitsee.
Hävetkää naiset, jotka kateuksillanne levitätte perättömiä juoruja muista naisista ja yritätte rikkoa parisuhteita.
Voin kokemuksesta kertoa, että pari naista levitti minusta selkäni takana perättömiä juttuja. kun olin juuri tavannut ihanan miehen. Mies alkoi karttaa minua ja seurustelumme tyrehtyi heti alkuunsa.
Jälistäpäin kuulin näistä jutuista. Niiden vuoksi mies hakeutui toisen naisen seuraan. Ilkeät naiset saavat pahaa aikaan, kun ovelasti seläntakana panevat juttuja matkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä lähtenyt kilpailuun miehistä. On naisia, jotka kiinnostuu miehistä ainoastaan kilpailumielessä. Heidän henkisessä kehityksessään on jotain mennyt pieleen.
Tämä. Terkkuja liisalle <3
Hohhoijaa. Onkohan suomen juomavedessä jotain kun aina on niin lapsellista suhtautumista joka ikiseen asiaan. Minä en välitä miehestä josta pitää kilpailla. Joopasenjoo. Grow up