Mitä keinoja naiset ovat valmiit käyttämään kilpailleensa toisen naisen kanssa miehen suosiosta?
Mies oli kiinnostunut minusta ja eräästä toisesta naisesta. Tämä toinen nainen juonitteli selkäni takana ja pani matkaan perättömiä juttuja minusta vahingoittaakseen mainettani.
Kommentit (64)
Minä jättäydyn tällaisesta kisasta aina suosiolla
Uimarannan kioskilla nähtyä. Nuori nainen työnsi suklaapäällyisteisen jäätelöpuikon kokonaan suuhunsa, ja veti sen suklaasta paljaana takaisin ulos samalla kun katsoi vieressä istuvaa miestä suoraan silmiin.
Tämä varmaan tuttua monissa muissakin asioissa. Kohde ei tiedä mitään.
Kukaan mies ei ole sen arvoinen, että hänen suosiostaan kannattaisi kilpailla epärehellisin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä varmaan tuttua monissa muissakin asioissa. Kohde ei tiedä mitään.
On todella julmaa puhua pahaa ja perättömiä toisen selän takana. Sillä saa aiheutettua kohtalokasta ja peruuttamatonta vahinkoa kohteelle.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, en oikein voi ymmärtää tuollaista kilpailua. En edes kiinnostu miehestä, ellei hän osoita haluavansa juuri minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, en oikein voi ymmärtää tuollaista kilpailua. En edes kiinnostu miehestä, ellei hän osoita haluavansa juuri minut.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIIN MINÄKIN... toisesta ketjusta jossa miesten fantasioista: Vierailija kirjoitti: Haluaisin joskus päästä sänkyyn 20-vuotiaan naisen kanssa, jolla olisi pitkät hiukset. Nainen olisi alasti haarat levällään ja hiukset levällään rintojen peittona. // Sähän olit 22-vuotiaan neitsyen kanssa, pitkä blondi tukka... etkä tajunnut mitään vaan vaihdoit tosta noin vaan vanhempaan... OMA MOKA!!! Seuraukset sit saa kantaa koko elämänsä jos väärä nainen jäi jatkoon. Kovasti sori, sori... 22-vee ei voinut tehdä asialle mitään... Ei vois olla törkeämpää kuin panna naiset jotenkin muka kilpailemaan susta toisiaan vastaan. EI SEMMOSEEN KUKAAN OIKEASTI FIKSU NAINEN RYHDY! Ei siis ollutkaan mikään nk tyhmä blondi, vaan...
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä! Jos toinen nainen saa miehen puolelleen pukeutumalla seksikkäästi tai levittämällä juoruja niin ollas hyvä vaan. Heikko mies - ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt sellaista, että nainen vetää päälleen niin tiukat trikoot, että perse ja pilu ovat paremmin esillä kuin jos olisi alasti. Siihen päälle vielä jotkut push up-rintsikat ja tiukka paita, mikä oikein laittaa tissit esille.
Sitten miehen lähällä tipauttaa jotain vahinossa maahan ja se sitten poimitaan perse pystyssä.
On noilla naisilla kaikenlaisia ovelia keinoja käytössä.
Perseen esittely taitaa tosiaan nykyään olla aika yleinen kilpailukeino. Ysärillä oli yleisempää että käytettiin antavaa kaula-aukkoa houkuttelamaan miehiä, näin se maailma muuttuu.
Hyvä naiset..ei sellaista miestä tarttekkaa ottaa joka epäröi teidän ja jonkun toisen välillä..aika lyhytnäköistä hommaa tuollainen kisaaminen
T: mies
Kuulostaa siltä, mitä teinitytöt teki kun oltiin 16-vuotiaita vuonna -89. Vaikea olisi kuvitella aikuiselta, 5-kymppiseltä naiselta jotain tuollaista.
Silloinkin aikanaan poika ei edes tiennyt toisen tytön olevan kiinnostunut hänestä, ennen kuin saivat toisen tytön kanssa pullon kaljaa niskaansa salaa ihailleelta osapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ole sen arvoinen, että hänen suosiostaan kannattaisi kilpailla epärehellisin keinoin.
Hyvistä miehistä kannattaa kilpailla sillä heitä on todella vähän. Varsinkin jos haluaa perustaa perheen ja saada lapsia. Muuten joutuu viettämään elämänsä yksin tai sitten sellaisen miehen kanssa, josta on vaan harmia eikä lasten hoito kiinnosta.
N44
En ole koskaan kilpaillut miehistä toisen naisen kanssa, en ajattele muita naisia kilpailijoinani eikä se kilpailu mitään edes auta.
Olen pitänyt kilpailua partnerista miesten juttuja. Jotkut miehet ovat kilpailleet minusta, mutta ei se mitenkään tilannetta auta, en ole koskaan ollut kiinnostunut kummastakaan kilpailevasta miehestä.
En vain pidä tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kilpaillut miehistä toisen naisen kanssa, en ajattele muita naisia kilpailijoinani eikä se kilpailu mitään edes auta.
Olen pitänyt kilpailua partnerista miesten juttuja. Jotkut miehet ovat kilpailleet minusta, mutta ei se mitenkään tilannetta auta, en ole koskaan ollut kiinnostunut kummastakaan kilpailevasta miehestä.
En vain pidä tuollaisesta.
Ja mitä tulee pahan puhumiseen, niin en ole ajatellut sitä kilpailuna miehistä tai miehestä, vaan yksinkertaisesti kateutena. On levitelty minustakin juoruja, mutta mitä siitä. Ei ole kyllä suosiooni vaikuttanut mitenkään.
Hassu ajatus minusta, että voisi jotenkin vaikuttaa siihen kenestä kukakin pitää. Ei siihen voi vaikuttaa, joten on aika säälittävää edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvistä miehistä kannattaa kilpailla sillä heitä on todella vähän. Varsinkin jos haluaa perustaa perheen ja saada lapsia. Muuten joutuu viettämään elämänsä yksin tai sitten sellaisen miehen kanssa, josta on vaan harmia eikä lasten hoito kiinnosta.
N44
Tämä on totta, sillä huonoja miehiä on yli 90%. Varsinkin sellaisia jotka käyttävät henkistä sekä taloudellista väkivaltaa naista kohtaan. Yritä sellaisen kanssa sitten perustaa perhettä sekä hankkia lapsia. Tämäkin palsta todistaa sen, kun äiti jää usein yksin lastensa kanssa, isän jatkaen sinkkuelämää... Ihan kuin mitään perhettä ja lapsia miehellä ei olisikaan.
En mitenkään. Jollei mies selvästi halua minua, en myöskään minä häntä. Win-win.
Minulla oli orastava suhde ihanan miehen kanssa. Pari kateellista naista selkäni takana levittivät perättömiä juttuja minusta. Ne kantautuvat miehen korviin ja mies jätti minut. Vuosia jälkeenpäin sain kuulla syyn välirikkoomme. Olin kuitenkin siinä vaiheessa jo mennyt naimisiin toisen miehen kanssa.
Minun valtapelissä voittaa se nainen jolla on kookkaammat sisemmät häpyhuulet. Pidän niistä
Olen nähnyt sellaista, että nainen vetää päälleen niin tiukat trikoot, että perse ja pilu ovat paremmin esillä kuin jos olisi alasti. Siihen päälle vielä jotkut push up-rintsikat ja tiukka paita, mikä oikein laittaa tissit esille.
Sitten miehen lähällä tipauttaa jotain vahinossa maahan ja se sitten poimitaan perse pystyssä.
On noilla naisilla kaikenlaisia ovelia keinoja käytössä.