Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä keinoja naiset ovat valmiit käyttämään kilpailleensa toisen naisen kanssa miehen suosiosta?

Vierailija
26.07.2024 |

Mies oli kiinnostunut minusta ja eräästä toisesta naisesta. Tämä toinen nainen juonitteli selkäni takana ja pani matkaan perättömiä juttuja minusta vahingoittaakseen mainettani.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Jos mies on tempuin vietävissä heti alkuun, hän on tempuilla vietävissä sitten myöhemminkin. Jos mies on oikeasti kiinnostunut ja viehättynyt minusta, oletan, että hänen päätään ei helposti käännetä muualle. Haluan muutenkin fiksun ja lujatahtoisen miehen. En typerää tuuliviiriä. 

Vierailija
22/64 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli orastava suhde ihanan miehen kanssa. Pari kateellista naista selkäni takana levittivät perättömiä juttuja minusta. Ne kantautuvat miehen korviin ja mies jätti minut. Vuosia jälkeenpäin sain kuulla syyn välirikkoomme. Olin kuitenkin siinä vaiheessa jo mennyt naimisiin toisen miehen kanssa.

Jos mies on niin hyväuskoinen, että uskoo juoruja, niin et menettänyt mitään. Olen joskus itsekin tavannut ihmisiä, jotka ovat uskoneet minusta kerrottuja valheita enkä ole niitä oikaissut. On vain selvää, etteivät he ikipäivänä tule kuulumaan minun ystäviini. Juoruilijoita vältän, mutta myös juoruihin uskovia, sillä molemmat ovat tyhmiä. Toinen kuvittelee, etteivät muut tajua hänen olevan pahanpuhuja, toinen on lapsellisen herkkäuskoinen.

Hyvin olen näillä opeilla onnistunut ympäröimään itseni luotettavilla ihmisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äärettömän tuomittavaa levittää toisen selän takana perättömiä juttuja. Mutta juuri näin kateelliset ihmiset toimivat. Varsinkin naiset ovat ovelia ja juoruilevat selän takana, jos yrittävät vahingoittaa toisen naisen parisuhdetta. 

Vierailija
24/64 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sitä parasta kymppiprosenttia, niin naiset käyttävät hyvin monipuolisesti kaikenlaisia temppuja hänen suosiosta kilpaillessaan. Myös likaiset temput, esim. juorujen levittäminen, mustamaalaus, ja suoranaisten valheitten kertominen kuuluu silloin keinovalikoimaan. Mitäpä sitä ei tyttö olisi rakkauden takia valmis tekemään...

Sanonta kuuluu: "Jos haluat tietää tyttöystäväsi todellisen painon, niin kysäisepä sitä hänen kälyltään". Naiset on niin ihanan solidaarisia toisilleen...

Vierailija
25/64 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää te, jotka likaisin ja epärehellisin keinoin yritätte saada toisen naisen miehen. Perättömien juorujen levittäminen on rikos.

Vierailija
26/64 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma. 

En itse kilpailisi suosiosta vaan olisin oma itseni. Jos en itsenäni kelpaa, ei ole minulle oikea mies. Se joka lähtee liehittelemään keinotellen, saa liehitellä keinotellen aina. Ja lopulta osuu omaan nilkkaan. Kolminkertaisena. 

27/64 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kokenut, miten kateellisia naiset voivat olla. Asuin opiskeluaikanani asuntolassa. Muut asukkaat olivat mukavia ja ystävällisiä. Mutta kun menin kihloihin menestyvän, varakkaan miehen kanssa, niin vaikeudet alkoivat. Muut naiset mustamaalasivat minua ja selkäni takana levittivät perättömiä juttuja.He halusivat saada maineeni tahdattua.

Vierailija
28/64 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40424 kirjoitti:

Olen itse kokenut, miten kateellisia naiset voivat olla. Asuin opiskeluaikanani asuntolassa. Muut asukkaat olivat mukavia ja ystävällisiä. Mutta kun menin kihloihin menestyvän, varakkaan miehen kanssa, niin vaikeudet alkoivat. Muut naiset mustamaalasivat minua ja selkäni takana levittivät perättömiä juttuja.He halusivat saada maineeni tahdattua.

Kuinka mies oli vaurastunut?; tehän olitte nuoria penskoja vielä tuolloin.

Oletko jo leskirouva kun otit ikämiehen?

Vierailija
29/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies uskoo jotain juoruja, eikä edes yritä kysyä minun puoltani asiasta, en moista ämmää edes halua. Juorutkoon sen toisen kanssa.

Mitä tulee ulkonäköön, ostin juuri uusia seksikkäitä alusvaatteita, mutta ne saa nähdä vasta kolmansilla treffeillä. 

Vierailija
30/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies uskoo jotain juoruja, eikä edes yritä kysyä minun puoltani asiasta, en moista ämmää edes halua. Juorutkoon sen toisen kanssa.

Mitä tulee ulkonäköön, ostin juuri uusia seksikkäitä alusvaatteita, mutta ne saa nähdä vasta kolmansilla treffeillä. 

Voi hitsi, vasta yhdet takana uuden tuttavuuden kanssa. Satoja viestejä on kyllä lähetelty, lasketaanko niitä ollenkaan mukaan? 😉

M51

Vierailija
31/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin vuosien päästä jälkikäteen, että exäni  silloinen uusi tyttöystävä oli kokenut minut erosta huolimatta uhaksi ja alkanut pukeutua kuten minä ja kasvattanut samanlaisen tukankin. Emme olleet emmekä ole ko. naisen kanssa koskaan edes nähneet toisiamme. Kuten arvata saattaa taustalla oli mt-ongelmia. Hän oli ollut myös todella mustasukkainen, vaikka emme olleet exän kanssa yhteyksissä ja minun vuokseni heillä oli ollut useita isoja riitoja. Olen kiitollinen exälleni, että hän ei kertonut minulle asiasta silloin, vaan vasta vuosia heidän eron jälkeen. En varmaan olisi uskaltanut liikkua yksin missään. 

Vierailija
32/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset naiset haluavat pahaa ja juoruilevat perättömiä. Suoraselkäinen mies ei automaattisesti usko naisystävästään juoruja, vaan selvittää niistä totuuden tai jättää juorut omaan arvoonsa.

Vierailija
33/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut vastaan tilannetta. Minä en kiinnostu edes miehestä, jolla jotain kiinnostusta toista naista kohtaan. Se olis täysi u-käännös siinä kohtaa välittömästi. Miehiä kun riittää.

Vierailija
34/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selville, että aikoinaan samasta miehestä kilpaillut nainen (en edes tiennyt, että oli jokin kilpailu) oli kertonut sille miehelle, että minä olisin tullut treffeille suoraan jonkun toisen miehen alta ja olisin myös naureskellut, että ei tainnut arvata asiaa.

Mies oli ilmeisesti uskonut, kun se homma kuivui aika nopsaan kasaan. Kyseinen nainen sai sitten unelmamiehensä, mutta se päättyi sitten siihen, kun mies oli pahoinpidellyt sen.

Pitäisi varmaan kiittää kyseistä naista, että otti luodin mun puolesta.

Vierailija
35/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain selville, että aikoinaan samasta miehestä kilpaillut nainen (en edes tiennyt, että oli jokin kilpailu) oli kertonut sille miehelle, että minä olisin tullut treffeille suoraan jonkun toisen miehen alta ja olisin myös naureskellut, että ei tainnut arvata asiaa.

Mies oli ilmeisesti uskonut, kun se homma kuivui aika nopsaan kasaan. Kyseinen nainen sai sitten unelmamiehensä, mutta se päättyi sitten siihen, kun mies oli pahoinpidellyt sen.

Pitäisi varmaan kiittää kyseistä naista, että otti luodin mun puolesta.

Et nyt taida oikein ymmärtää...

Tuolle naiselle liki yhtä tärkeää kuin sen unelmamiehen saaminen oli se että sinä et saanut häntä. Se turpaansaanti oli sitten oma lukunsa. Jos on kyse kymppiprosentin miehistä, niin heidän kohdallaan väkivaltaisuus tai luonnehäiriöt ei haittaa ollenkaan. Heidän kanssaan on sitä kemiaa, jota tavallisten pottunokkamiesten kanssa ei ole. Pikkuinen valkoinen valhe miehen korvaan kuiskutettuna on helppo ja tehokas tapa saada kampitettua kilpailija pois pelistä.

Vierailija
36/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mies hyvä tai huono naisten silmissä, jos hänellä on kaksi tasavertaista ehdokasta, hän ottaa sen, joka ensiksi antaa. Näin se on mennyt maailman sivu, uskokaa tai älkää. Tämä oli myös omakohtaista.

Vierailija
37/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan yleensä ratkaistu tämä ihan perinteisellä kivi-paperit-saksilla.

No, ei. Eipä ole koskaan tullut sellaista tilannetta vastaan, että ketään naista kiinnostaisi alkaa kilpailemaan jostain miehestä.

Vierailija
38/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei. Eipä ole koskaan tullut sellaista tilannetta vastaan, että ketään naista kiinnostaisi alkaa kilpailemaan jostain miehestä.

Olet joko sokea tai hieman yksinkertainen. Väitätkö että et tiedä yhtäkään suhdetta jossa paljastui että miehellä on salarakas, tai useampia? Tai tilannetta jossa mies tapailee samanaikaisesti useampaa naista?

Vierailija
39/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin tyttöystävän kanssa paikassa, jossa oli runsaasti väkeä. Oltiin menty nukkumaan hönen kansaan samaan sänkyyn, niin nukahdettuamme heräsin suuteluun ja luulin suutelevani naistani, mutta tuntui erilaiselta. Avattuani silmäni näin erään naisen siinä...enempää en kerro, mutta melkoinen peliliike.

Vierailija
40/64 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet joko sokea tai hieman yksinkertainen. Väitätkö että et tiedä yhtäkään suhdetta jossa paljastui että miehellä on salarakas, tai useampia? Tai tilannetta jossa mies tapailee samanaikaisesti useampaa naista?

Tietenkin on, mutta ei näistä mitään kilpailua tuppaa syntymään. Petetty antaa ihan vapaaehtoisesti paskakasan toiselle naiselle, joka myöhemmin luovuttaa saman kasan jonkun toisen naisen riesaksi.