Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies itkee palstalla: 'Mä en halua olla kenenkään palsta-mamman mies'!!!Hahahahahaa... Miehet koukuttuu johonkin palsta-mammoihin???Sinäkin?

Vierailija
26.07.2024 |

Mies itkee palstalla: 'Mä en halua olla kenenkään palsta-mamman mies'!!! Hahahahahaa... Miehet koukuttuu johonkin palsta-mammoihin???

Mies! Oletko sinäkin jo koukuttunut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tulla kaapista kaikkien palstamiesten. Kyllä, olen palstamies.

Vierailija
2/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä palstalla kirjoittelee useinkin AV-mammoja, joihin heidän tekstiensä perusteella voisin kuvitella ihastuvani. 

Täällä kuitenkin pääasiassa kirjoittelee tavalliset suomalaiset, ja minä satun tykkäämään tavallisista suomalaisista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä palstalla kirjoittelee useinkin AV-mammoja, joihin heidän tekstiensä perusteella voisin kuvitella ihastuvani. 

Täällä kuitenkin pääasiassa kirjoittelee tavalliset suomalaiset, ja minä satun tykkäämään tavallisista suomalaisista naisista.

Joo, kyllä täällä on ihan tolkun porukkaa, vaikka tietysti aina joku vajavaisella lääkityksellä oleva avohoitopotilas välillä liityyy keskusteluihin.

Tykkään itsekin tavallisista suomalaisista naisista, mutta pelkkien kirjoitusten perusteella on vaikea ihastua, tarvitaan enemmän. Tinderistä löytyy yleensä käyttäjistä myös kuvia ja matchien kanssa pääsee juttelemaan privana, joten ihastuminen on jo astetta helpompaa. Viime kädessä tarvitaan myös kohtaamisia kasvotusten, että meikäläinen koukuttuu.

Vierailija
4/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5681255/yllattavin-roolileikki-mita-jok…

Se on se että Hän on palsta-pappa ja Minä olen palsta-mamma. Täällä me sitten kohtaamme. Olemme jo viettäneet kultahääpäiväämme joten elämänkokemusta mitä jakaa palstalla on todella rutkasti.

Kirjoitamme samalla myös vuosisadan lavstooria Pohjolassa. Melkein syntymässä Kalevalan kokoinen opus joka sisältää elämän totuuksia, viisauksia ja ohjeita. Tervetuloa lukemaan! Palstailemme 24/7 klo 07-23 vaikka pakko pitää välillä vähän breikkiä mm omakivaa, lenkkiä, kauppareissua, ravintolakäyntiä yms varten... (joskus pitää siivotakin, mutta eivät paikat likaannu kun istuu vaan palstalla - vain katupölyä lentää sisälle). 

Vierailija
5/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5681258/millaiset-suihku-ja-peseytymist…

Millaiset suihku- ja peseytymistavat seksielämääsi ajatellen? 

Aikojen alussa tällä parilla oli jotain seksiä aamuyöstä. Sitten nykyinen pappa meni suihkuun ennen kuin lähti töihin. 

Älkää ollenkaan vähätelkö muistianne. Saatatte muistaa yllättäviä asiota yllättävän pitkän ajan jälkeen elämässänne. Sellainenkin omituinen juttu on että osaa tapahtumista ei muista siten että on ollut itse tapahtuman toinen osapuoli VAAN KUIN OLISI OLLUT KÄRPÄSENÄ KATOSSA KATSOMASSA SITÄ TOUHUA. Kuka muu jo kultahääpäivänsä viettänyt on todennut tämmöisen ilmiön? 

Miksi ihmisten oikeista kokemuksista ja kokemisesta ei puhuta? Onko tämä maa jossa kaikki ihmisen päässä ja 'hegellisessä' elämässä tapahtunut ja tapahtuva leimataan joksikin mielisairaudeksi ja saa sitten vielä oikein jonkun diagnoosiluokituksen ja lääkityksen? 

Uskokaa että se on teologia joka on ykkössijalla ja psykologia on vain teologian aputiede! Ihmisen mielessä ja aivoissa yms tapahtuu kaikenlaista mikä ei ole sairautta. Ihmiskunta vaan on menettänyt kaiken kosketuksensa tämmöiseen omaan itseensä ja kadottanut Jumala-suhteensa ja sen vuoksi sitten on tarvittu jotain psykologiaa selittämään kaikkia näitä ilmiöitä! Unohtakaa psykologia, diagnoosit ja lääkitykset ja aloittakaa tutkimusmatka omaan sielunelämäänne ja mielenne maisemiin AVOIMIN MIELIN ilman mitään ennakkoasenteita yms. Muisti on hyvä kamera! 

Hyvää elämäsi pituista ikiomaa tutkimus- ja kokemusmatkaa! 

Vierailija
6/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki mielikuvitusmiehen kanssa?

Kirjoitan kaikesta miehen kaipauksesta oman seksielämäni elämänkertaa. Sille ei voi mitään jos sopivaa miestä ei löydy. Mikä tahansa ei vain toimi - kokemusta on. Se on vain oltava ilman. Mutta jos joskus on ollut joku ihana mies ja hänestä on hyvä valokuva niin kannattaa tehdä siitä kuvasta iso kuva ja laittaa tauluksi vaikka makkariin. Ei sitä kuvaa omakivan yhteydessä katso mutta hyvä juttu kuitenkin muistuttamassa että kyllä minäkin joskus olin vähintään kovin ihastunut. Voi sitten leikkiä mielikuvituksissaan tuon miehen kanssa vaikka mitä.

Ottakaa ihmeessä joku paras kuva partneristanne talteen. Tuskin sitä tulette väärinkäyttämään toisin kuin ehkä joku palsta-mamma. Tiedätkö miten valokuvaa voi väärinkäyttää - siis ei mikään nakukuva sentään eikä noita mitkä ovat muotia 'niistä alueista' ja joita lähetellään ympäri maailmaa ties keille täysin tuntemattomille ties missä tällä maapallolla. 

Vierailija
7/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5673412/mies-kerro-mista-fantasioit?

Vierailija kirjoitti: Haluaisin joskus päästä sänkyyn 20-vuotiaan naisen kanssa, jolla olisi pitkät hiukset. Nainen olisi alasti haarat levällään ja hiukset levällään rintojen peittona. 

Mitä tämmöstä oikein fantisoit? Etkö muista että melkein näin oli? Haarat levällään??? Mitä tarkoitat? Tie voi olla avoin muullakin tavalla. Miksi et asetellut hiuksia rintojen peitoksi - ihan oma moka. 

Vierailija
8/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tämän kirjoitti?

Vierailija kirjoitti:

Sain perinnön, en aio ikinä tehdä enää töitä.

t.ap

Pääsenkö osalliSEKSI? Haluaisin olla rikkaan miehen vaimo ja nukke jota voi esitellä tai ainakin pitää jotenkin esillä... Oli harmaa aamu mutta nyt alkoi aurinko paistamaan... pitäiskö ottaa vielä yksi kahvikupillinen? SOITTELE jos vaimomatsku kiinnostaa. Ei mua ne rahat ihan hirveästi kiinnosta mutta se vapaus joka niistä mahdollisesti syntyy... voisit loikoilla sohvalla... piirtäisin muotokuvaa tai siis yrittäisin piirtää... välillä voisit loikoilla Aatamin asussa, välillä ehkä vaikka farkkupuvussa - iällä ja fyysisessä tämänhetkisellä olomuodolla ei ole mitään väliä. SIIS SOITTELE, numerohan löytyy helpolla.

T. Sisar hento vihreätakki tissiposki

Vierailija
9/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla heräsi tunne... miehestä ja naisesta... täytyy pyytää kannanottoja tähän... herääkö teilläkin ajatuksia?

Puhutaan niin kylmästi seksistä ja penetraatiosta... mies haluaa seksiä eli laittaa juttunsa naisen sisään ja purkautua ja tyydyttää itsensä ja omakiva saattaa tuntua vähintään puulle koska se ei oikeastaan ole tarkoitus... mies ajattelee naistaan koko ajan jos naisesta on tullut hänen päänsä 'hallitus'... mies on perheen kasvo 'ulospäin'... nainen pyörittää miehen ja lastensa päitä eli maailmaa... (naisen valta on valtava mutta välillistä valtaa - nykynaiset haluavat suoraa valtaa joka on miehistä valtaa)...

Minä koen tämän halun YHTYÄ sellaisena että mies haluaa - tietoisesti tai tietämättään - OLLA YHTÄ NAISENSA KANSSA... Koko ajan saada vakuutuksen sille että me olemme yhtä, me olemme ME... En löydä sanoja tälle asialle, mutta se ei ole tämä fyysinen yhtyminen mikä on se ykkösasia vaan taustalla on paljon syvällisempää... Jumala loi Eevan Aatamin kylkiluusta... he olivat yksi ja nyt he ovat osittain kaksi mutta aina yksi kun kylkiluun kohdat loksahtavat paikoilleen ja 'alapäät' yhdistyvät... He haluavat koko ajan olla YKSI ja siitä tämä halu... entä jos me ihmiset olemme erilaisia siinä mielessä että joissakin on enemmän Eevaa ja toisessa enemmän Aatamia... kun mies ja nainen kohtaavat toisensa joissa on paljon Aatamia ja paljon Eevaa niin silloin seksikin - yhtyminen on parhaimmillaan... mutta maailma ja ihminen on puutteellinen ja ihmissuku huonontunut jokaisesta sukupolvesta niin tämäkään ei enää ole näin... 

JA TULIPA YHTENÄ PÄIVÄNÄ OMITUINEN AJATUS... haluatteko kuulla ilman että huudatte että lääkkeet...???

Rupesin miettimään sitä että on oikeastaan omituista että ihmisen suolisto ja ulostusreikä on siellä missä ihanat Aatamin ja Eevan yhdistymiselimet... mielikuvitukseni loi kuvan Paratiisista... Kun he olivat Paratiisissa jonne heidät oli luotu KUOLEMATTOMIKSI niin Aatami oli ensin ollut ypöyksin ja niin ei ollut hyvä joten Jumala loi kauniin Eevan Aatamin kylkiluusta Aatamille ystäväksi... ja Aatami halusi Eevan heti ja sanoi että HÄN SE ON... he ovat samankaltaisia koska heidät on luotu 'samasta' kuolemattomaksi luodusta ihmisestä... toistensa vastakohtia??? 

Kun ollaan kuolemattomia niin ei tarvita tätä RUOKAA mitä KUOLEVAISET tarvitsevat ja jonka vuoksi tarvitaan koko suolisto ja ULOSTUSREIKÄ... tämä on MAALLISTA ja syntiinlankeemuksen jälkeistä... Ehkäpä Paratiisissa ei ollut tämmöistä suolistoputkea eikä ulostusreikää koska sitä ei tarvittu mutta oli YHDYNTÄELIMET jotka olivat peräsin siitä että Aatami ja Eeva olivat olleet ensin yksi keho... 

Ja mitä on itse uloste? Se on maallista... siitäkin tulee maata jossa voi viljellä - ruokaa... se on mielestämme 'likaista' ja haisevaa, maallista kierrätettävää josta kuitenkin kasvaa uutta ruokaa... Kun kuolevainen ihminen kuolee niin hänestäkin tulee maata: maasta sinä olet tullut ja maaksi olet muuttuva... Jumala loi ihmisen maan tomusta... Vain DNA säilyy... 500 vuotta riippumatta siitä onko laitettu maahan tai tuhkattu... tomua ja romua? Onko Aatamin ammatti olla maanviljelijä?

Aatamin ja Eevan rakkauden hedelmä on uusi ihminen jolla on 1/2 DNA mieheltä ja 1/2 DNA naiselta... sikiö on LAPSI ja Aatamin ja Eevan YHDISTYMISEN TULOS... eikä mikään veriklimppi... Ihmisen keho on pyhä... meitä naurattaa mutta näin on... naisen keho on uuden ihmisen syntymisen kohtu eikä sitä kuulu jakaa monen kanssa sillä jokaisen uuden ihmisen syntyminen on kunnioitettava pyhä tapahtuma... sperma tai munasolu yksin ei ole ihminen koska sillä on vain toisen - miehen tai naisen - DNA... 

Mitä mieltä ideoistani vai ovatko nämä enemmänkin jotain ajatuksia vain? 

Vierailija
10/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa ei olla miehiä ja naisia... ihminen on luotu ihmiseksi ja pysyy sellaisena... kaikki ovat siellä kauniita, saamme ylösnousemusruumiin ja voisi kuvitella että se on ihminen virheettömänä ja täydellisenä...  ja saa laulaa... Odotan jo sitä aikaa... 

Vierailija
11/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että mies oli noin 45 viimeisellä kerralla jonka ajankohtaa en tarkalleen enää osaa arvioida. Mua ei huvittanut yhtään vaan suoraan sanoen kuvotti. Oikeastaan mua säälitti koko mies. Hahmonsa oli muuttunut kuin kasaan lysähtäneeksi laihaksi rusinaksi. Mieleen tuli että vaikka nuorena oli niin innoissaan kaikesta niin entäpä jos elämä siitä huolimatta onkin ollut hänelle suuri pettymys. Jospa kannattaisi uskoa Jumalaan niin kaikkeen tulee toisenlainen perspektiivi? Kusettanut avovaimoaan kaikki vuosikymmenet. Ilmestyi vaikka keskellä yötä jostain tärkeämmästäkin tilaisuudesta heittämään kiviä mun ikkunaan jotta avaisin ja päästäisin sisälle - kuulostaako romanttiselta - musta ei yhtään... kun olin päästänyt sisälle niin tilasin sille taksin ja lähetin kotiin avovaimon luo... Tommosia proffia... kansainvälisissä ympyröissä... varmaan kuin merimiehet ennen eli joku nainen joka satamassa... Kun olin muuttanut toiseen maahan niin kerran veti niin päähän että soitin sen avovaimolle - siis miksi ei ole vaimo - ja kerroin että tiedätkö että äijäisi on pyrkinyt tänne siitä lähtien kun olitte jotain 28 vee ja olitte ekan kerran muutaneet erillenne abortin jälkeen... talon takia sit varmaan ei kuitenkaan koskaan eronnut... ja sekin vielä että valehti olevansa sinkku jotta saisi tilaisuuden tutustua...  mutta taisin sanoa avovaimolle että nyt asun toisessa maassa ja mua kuvottaa miehet jotka eivät ole yhden naisen miehiä tai jotain... En tiedä teinkö väärin vai oikein... Kerran tämä proffa esitti arvion minusta ja sanoi että häneltä meni kauan tajuta kuin älykäs olen... Kiitos tuosta kuitenkin... Sanokaa vain mielipiteenne tästä!  

Vierailija
12/12 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5681227/kerro-joku-asia-miksi-olet-asio…

Kerro joku asia miksi olet asioinut POLIISIASEMALLA ilman että olet ollut tekemässä rikosilmoa tai syytettynä jostain. Minulla tämmöinen juttu. Olin Turussa jonkin aikaa yliopisto-opintojen vuoksi todella kauan aikaa sitten. Kävelin majapaikkani ja yliopiston välin ohittaen torin. Ylitin suojatietä torin laidassa. Koko suojatie oli laitettu täyteen jotain A4 papereita.

Uteliaisuuteni heräsi ja rupesin niitä poimimaan. Niissä oli aivan omituista tekstiä: Ripustetaan pieni nainen kattoon lamppuun ja vedetään sisälmykset ulos jne jne tämmöistä tyyliä. Keräsin kaikki paperit ja vein poliisiasemalle ja poliisi sanoi, että tämmöstä emme olekaan ennen nähneet.

Mistä mahtoi olla kysymys - jostain Saatanan palvojista vai mitä ihmettä? Voin tästä todella pahoin pitkän aikaa enkä taida koskaan unohtaa. Otin ihan itseeni. Majapaikkani ulkopuolella samoihin aikoihin räjähti myös jotain autoja tai auto ja moottoripyörä - olivat ihan mustia.

Mitä sulle tulee tästä mieleen?