Millaiset suihku- ja peseytymistavat seksielämääsi ajatellen?
Millaiset suihku- ja peseytymistavat seksielämääsi ajatellen?
Kommentit (6)
Ennen käyn suihkussa ja sheivaan, naintikertojen välissä pidee suihkulla tai vain paperilla tai pyyhkeellä valumat pois. Riippuu hyvin paljon tilanteesta. Sängyssä sidottuna ollessa on vaikea tehdä tai lähteä mihinkään, joten sitten valutaan lakanoille, uutta naintia odotellessa.
Itse miehenä kun illalla ennen nukkumaanmenoa on vedettyä rouvaa viikseen ja mällit laukee, niin minäkin kun olen hieman lihava, niin ne mällit leviää tänne alavatsan alueelle. Yleensä panemisen jälkeen nukahdan heti ja sitten spermat jää yöksi siihen vatsapoimun väliin. Aamulla töihin mentäessään, niin silloin nousen pesen kasvot ja hampaat, mutta suihkussa käyn vasta töitten jälkeen. Niin jätän vähän niinkuin tahallaan nussimisen jälkeen pesulla käymättä koska siitä muodostuu hyvä haju.
Päivällä kun tulee käytyä kusella niin tulee monta kertaa vedettyä ala vatsasta sitä mällin ja hien hajua. Se on tavallaan se seksin haju ja kiihottaa ja muistuttaa siitä, että se olin minä joka nussia sain.
Ihan mahtavaa Hajujen myötä nautintoon
Kiitos näistä kuvauksista, varsinkin 3/3! Teistä tulee aina vain parempia kirjoittajia. Kusi-sana ei vain tyylillisesti sopinut tekstiin - keksitkö itse että miksi näin on?
T. Opettajatar, Leidi in bläk
Ihan normaalisti pesydyn oli seksiä tai ei. Eivät nämä kaksi asiaa liity minulla mitenkään toisiinsa.
Joka päivä suihkussa käyn parikin kertaa.
Käyn päivittäin suihkussa, joskus kahdesti tai jopa kolmasti. Kakkoshädän jälkeen pesen aina takapuolen käsisuihkulla ja hampaat pesen kaksi tai kolme kertaa päivässä. Tämä siis huolimatta siitä, onko seksiä vai ei. Toki sitten suihkun/alapesun kautta ensin jos on tarkoitus siirtyä intiimimpään kanssakäymiseen.
M51