Mies: kerro mistä fantasioit
Olisi kiva kuulla mistä haaveilette, mikä saa syttymään?
Kommentit (190)
Edellisen hallituksen kahden naisministerin ottaminen eri tavoin kolmen kimpassa.
Monta entistä fantasiaa on jo toteutettu kokonaan tai osittain
Mutta vielä olisi fantasiana on, että vaimon nais kaveri olisi kylässä ja saisin heidät yllätettyä läheisissä ja kiihkeissä tunnelmissa. Siinä hieman katsoisin heidän touhuja ja samalla runkkaisin itse. Lopulta yhdessä kolmistaan nautinnollista seksiä ensin vaimon kanssa ja hänen pyynnöstä panisin myös hänen kaveria. Naiset saisivat nuolla ja hyväillä toisiaan koko ajan. Tiedän että tämän toteutumiseen on pitkä matka tai se ei tapahdu ollenkaan, mutta sehän onkin vain fantasia.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ensin saada vaimoni kokeilemaan anaaliseksiä.
Sen jälkeen hän ottaisi pilluunsa dildon, joka olisi huomattavasti paksumpi kuin kaluni.
Sitten työntyisin hänen peräaukkoonsa ja naisin oikein kunnolla samalla, kun hän runkkaisi itseään dildolla ja sormilla.
Olisi ihanaa, kun hän saisi elämänsä orgasmin ja samalla laukeaisin hänen rajusti supistelevaan peräaukkoonsa!
Tämä toteutunut itsellä jo useamman kerran, tosin dildo ns normaalia kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen hän ottaisi pilluunsa dildon, joka olisi huomattavasti paksumpi kuin kaluni.
Sitten työntyisin hänen peräaukkoonsa ja naisin oikein kunnolla samalla, kun hän runkkaisi itseään dildolla ja sormilla.
Olisi ihanaa, kun hän saisi elämänsä orgasmin ja samalla laukeaisin hänen rajusti supistelevaan peräaukkoonsa!
Haluaisin myös naida vaimoa kakkoseen samaan aikaan kun ratsastaa dildolla, mutta ei ole antanut. Sen sijaan pilluun olen saanut panna samaan aikaan hieromasauvan kanssa usemmankin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös naida vaimoa kakkoseen samaan aikaan kun ratsastaa dildolla, mutta ei ole antanut. Sen sijaan pilluun olen saanut panna samaan aikaan hieromasauvan kanssa usemmankin kerran.
Tuokin on jo hyvä.
Haluaisin panna Riikka Purraa anaaliin. Vetäisin tosi kovaa!
Vierailija kirjoitti:
Kerroin fantasiani vaimolleni ja hän suostui toteuttamaan sen. Ostin ison yli 20 cm pitkän imukuppidildon jonka kiinnitin syvään lautaseen kuperalle puolelle. Vaimo alkoi ratsastaa sillä parisängyssämme. Runkkasin samalla ja katselin kun dildo upposi pohjaan asti vaimoni ihanaan pilluun ja hieroin samalla takaapäin vaimoni klitorista. Vaimoni sai kovan orgasmin ja nousi dildon päältä. Työnnyin samantien takaapäin sisään omalla kalullani ja pumppasin kiihkoissani spermat sisään. Kiitos ihana vaimoni!
Meillä harrastetaan samaa. Välillä vaimo ottaa myös suihin samaan aikaan. Kakkoseen ei ole suostunut ottamaan yhtäaikaa dildon kanssa ainakaan vielä. M50
vaimo dildon päälle ratsastamaan ja minä seison edessä ja vaimo ottaa välillä suihin ja minä runkkaan näylle ja laukean kasvoille. Suihkussa dildo kiinni seinään ja takaapäin sisään ja minä nuolen rintoja ja klittaa.
Vaimo kutsuu makuuhuoneseen jossa odottaa jalat levällään pillu märkänä. Masturboi itsensä loppuun asti samalla kun runkkaan edessä ja laukean päälle.
Vierailija kirjoitti:
vaimo dildon päälle ratsastamaan ja minä seison edessä ja vaimo ottaa välillä suihin ja minä runkkaan näylle ja laukean kasvoille. Suihkussa dildo kiinni seinään ja takaapäin sisään ja minä nuolen rintoja ja klittaa.
Vaimo kutsuu makuuhuoneseen jossa odottaa jalat levällään pillu märkänä. Masturboi itsensä loppuun asti samalla kun runkkaan edessä ja laukean päälle.
Pian vaimo menee vieraisiin, kun kotona saa pelkkää dildoa. Ukko vaan vetää käteensä.
Että kumppani kertos käyneensä vieraissa. Runkkailis minua ja kertos mitä tapahtunut
Kahdesta, biseksiaalisesta naisesta yhtä aikaa. Saisi panna takaapäin vuorotellen kumpaakin. Ja niin, että toinen nuolee toista samaan aikaan kun minä panen tätä nuolijaa.
Myös parinvaihdosta ja kimppaseksistä kaveripariskunnan kanssa. Saunassa olisi kiva aloitella ja sitten viettää monta tuntia parivuoteessa nelistään.
M52
Olen ehdottanut vaimolleni 2m+1n kokoonpanoa, muttei ole ainakaan vielä suostunut. Pyysin häntä myös lukemaan tämän novellin minkä sanoi tehneensä:
https://www.sexnovel.org/kolmenkimppa/
Fantasioin siitä kun nainen paskantaa
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottanut vaimolleni 2m+1n kokoonpanoa, muttei ole ainakaan vielä suostunut. Pyysin häntä myös lukemaan tämän novellin minkä sanoi tehneensä:
Pyysit vaimoasi lukemaan hänen itse tekemänsä novellin. WTF?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut kummoinen sepustus.
No kyllähän tuo naapurin Johanna on monesti ollut mielessä. Ei tule toteutumaan, mutta fantasiahan tässä olikin kyse.
Kolmen kimppa 2m+1n tai 2n+1m on aivan hyvä fantasia.
Lyhyesti. Että vaimo hyväilisi minua, ihan omasta halustaan. m55
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti. Että vaimo hyväilisi minua, ihan omasta halustaan. m55
Aika lailla sama fantasia. Ei sen ihmeempi
M66
Fantasia on fantasiaa. Ei se ole uskottava tai ei-uskottava asia.