Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kerro mistä fantasioit

Vierailija
26.07.2024 |

Olisi kiva kuulla mistä haaveilette, mikä saa syttymään?

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sinisen suklaan värinen tyttö pitää hampaidensa väilissä jääkylmäksi jäähdytettyä hopealusikkaa ja nostelee sillä kiveksiäni

Vierailija
102/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin naista pillun ja nuolisin samalla miehen persereikää ja runkkaisin häntä käsilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin suklaatytön pildeä ja pyllynreikää.

Vierailija
104/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi nuorehkoa hottista ottaisi minulta suihin yhdessä asiasta innostuneina, koko ajan minua silmiin katsoen ja riemastuvat kun lasti lähtee ja pieni cum kissing heidän välillään siinä autuain ilmein. Hamsterissa douple blowjob hakusanoilla hyvää korviketta. Kuvettahan tuohon pitäisi kaivaa näin seämiehenä, jos haluaisi IRL tuon kokea. Tosiasiassa ei haittaisi vaikka tietäisi tuon eläytymisen olevan osa maksettua ja näyteltyä esitystä.

Vierailija
105/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin sinisen suklaan värinen tyttö pitää hampaidensa väilissä jääkylmäksi jäähdytettyä hopealusikkaa ja nostelee sillä kiveksiäni

Ai, sen paketin sininen tyttö?

Vierailija
106/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkouteni on pitkätukkaiset naiset. Unelmoin, että noin 25v. normaali vartaloinen, pitkätukkainen nainen makaisi sängyssäni. Hänellä olisi pelkät hiukset yöpaitana ja saisin panna häntä.

Vierailija
107/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin että täällä olevilta tyhmien kyselijöitä pallit leikattaisiin harakoille.

Vierailija
108/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt pesemättömät anustulpat kiinnostaisivat.

Vierailija
109/141 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin että täällä olevilta tyhmien kyselijöitä pallit leikattaisiin harakoille.

Etkö ole vielä tajunnut että koko tämä osio on tyhmille? Miksi tulit tänne huutelemaan vielä tyhmempiä ja sinut lokeroitiin siis vielä tyhmemmäksi.

Vierailija
110/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt vähän aika sit eronneesta Neeasta. On vaan niin seksikäs ja kaunis pikkulutka. Onneks hänellä on igssä runkattavia kuvia. Ai että kun sais ton baarin jälkeen hotellihuoneeseen ja nussia niin että se muistuttaa enemmän raiskaukselta, vaikka Neea huutaisikin jatka jatka. 

Vierailija
111/141 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada vielä kerran ottaa suihin toiselta mieheltä.

Teininä otin pari vuotta vanhemmalta kaverilta useita kertoja ja olisi kiihottavaa kokeilla, miltä tuntuisi nyt monen vuosikymmenen jälkeen.

Tosin sen pitäisi olla joku gloryhole-tyyppinen juttu, en halua nähdä, keneltä ottaisin suihin. Ihannetilanne olisi, jos saisi perättäin useita erilaisia kulleja käsiteltäväksi. Kaikki hoitaisin loppuun asti ja tietenkin nielisin.

Sen jälkeen olisi kyllä niin kiihottunut olo, että vaimokin voisi yllättyä, miten laukeaisin niin nopeasti...

Vierailija
112/141 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teija Ruokamo on upea nainen. 

Vierailija
113/141 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpinnuolijan urasta. Kaikki pimpit ovat suurenmoisia ja täynnä feminiinistä energiaa :9

Vierailija
114/141 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksiaddikti, mutta täysi vanilja. Suurimman fantasiani olen toteuttanut jo monesti. Yksinkertaisimmillaan eniten kiihottaa se kun nainen ottaa ja antaa suuseksiä, sekä sen jälkeen antaa panna paljaalla ja nainen saa penetraation aikana orgasmin. Kiihotusta vielä lisää se että nainen ei normaalisti käyttäytyisi näin, ja mitään ehkäisyä ei ole käytössä vaan pelkästään pitää pystyä vetämään ulos juuri ennen siemensyöksyä. Varsinkin suojaamaton seksi satunnaisten kumppaneiden kanssa tuntuu todella kiihottavalta. Olen onneksi ollut kuitenkin valikoiva ja säästynyt miltään yllätyksiltä.

Vierailija
115/141 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä anopin kanssa.

Vierailija
116/141 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kastraation, tai että menettäisin seksuaalisen haluni kokonaan. Vihaan itseäni ja seksuaalisuuttani.

surullista

Vierailija
117/141 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmaa aika lähellä jotain lukiota/yläastetta ja jumalauta ku menee nuora pyöreetä pyllyä ohi. Ai että ku sais totta työmaan vessassa tunkee ison kullin teinitytön kireesee pilluu ja huudattaa sitä kunnolla 

Meidän koulun lähellä olevan raksatyömaan kollit kääntää mun pään joka aamu ja iltapäivä. Siellä on nuorta ja vanhempaa salskeaa haalarijätkää. Antaisin paljon jos pääsisin pukkariin kun jätkät riisuu hikisiä kamppeitaan. Imisin, nuolisin ja antautuisin edestä ja takaa. Yhdelle tai useammalle samalla sessiolla. En tosin ole hehkeä teinityttö vaan treenattu pitkä salskea komea 18 v lukiopoika, liikun koulumatkat hyvinistuvissa mustissa verkkareissa. 

Vierailija
118/141 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna mun kaverista millasta. Heittäisin millan sängylle ja repisin sen oyllyn paljaaks ja tunkisin naamaa sen pilluun. Sen jälkeen repisin paidan helvettiin ja imisin nännejä samalla kun sormetan lujaa millaa. Sit kulli sisään ja kuuntelen ku milla voihkii ku. Pikkulutka mun iso kulli sen sisällä. 

Vierailija
119/141 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

373

Vierailija
120/141 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lihava nainen. Satiini asuissa. Kiusaa minua. Tulen monta kertaa ja aina puheissaan vähättelee kestävyyttäni ja olen silti oikeasti kestävä. Tälle ei vaan mikään riitä. Lopulta nauraa minulle pilkallisesti,etkö enään jaksa..... Tämä ei ole pelkkää fantasiaa. Tämän tyyppisessä suhteessa olen myös ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi