Mies: kerro mistä fantasioit
Olisi kiva kuulla mistä haaveilette, mikä saa syttymään?
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ensin saada vaimoni kokeilemaan anaaliseksiä.
Sen jälkeen hän ottaisi pilluunsa dildon, joka olisi huomattavasti paksumpi kuin kaluni.
Sitten työntyisin hänen peräaukkoonsa ja naisin oikein kunnolla samalla, kun hän runkkaisi itseään dildolla ja sormilla.
Olisi ihanaa, kun hän saisi elämänsä orgasmin ja samalla laukeaisin hänen rajusti supistelevaan peräaukkoonsa!
Haluaisin olla tuo nainen! Meillä kun seksi on aika perinteistä: hetken hyväilyä, mies päälle ja pois päältä.
N60
Fantasia on fantasiaa! Ei kai kukaan tollasta tee, kun nainen 60 v. toivoo tehtävän! Ei anaaliseksiä eikä apuvälineitä, epäluonnollista!
M58
Vierailija kirjoitti:
Fantasia on fantasiaa! Ei kai kukaan tollasta tee, kun nainen 60 v. toivoo tehtävän! Ei anaaliseksiä eikä apuvälineitä, epäluonnollista!
M58
Onhan fantasia kuvitelmaa, mutta ei nuo kuuskymppisen naisen itselleen ehkä toivomat asiat nyt mitään mahdottomia ole!
M48
Vierailija kirjoitti:
"Mulla tavallinen fantasia on yhteinen itsetyydytys. Vaikka jotenkin niin, että yllätän vaimon alasti sängystä kesken session, ja hän on niin himoissaan että haluaa minun katselevan miten tekee itselleen hyvää sormin ja leluilla. Katsellessani hänen orgasmejaan ja sykkivää pilluaan alan tietysti itsekin riisuuntua ja runkata hänelle esiintyen. Hän haluaa nähdä loppuhuipennuksena minun orgasmini aivan läheltä, joten tulen hänen eteensä ja alan hieroa itseäni kiusoittelevan hitaasti kohti laukeamista, kunnes lopulta minulta tulee ja sperma purkautuu voimalla hänen päällensä.
Toinen variaatio on, että olen itse jossakin luonnon keskellä ja olen alkanut tyydyttää itseäni. Olen jossain niin syrjässä, että tiedän voivani nauttia rauhassa auringosta, alastomuudesta ja itsestäni, enkä pidäkään mitään kiirettä, vaan vien itseni useasti laukeamisen partaalle saaden pieniä, kuivia orgasmeja"
Olen nainen joo, ja vanha teksti, mutta mua nyt kyllä kiihotti tuo kovasti. Olispa tässä nyt joku, jonka kanssa purkaa tuo kiihottava tunne 💦
N64
Kerroin fantasiani vaimolleni ja hän suostui toteuttamaan sen. Ostin ison yli 20 cm pitkän imukuppidildon jonka kiinnitin syvään lautaseen kuperalle puolelle. Vaimo alkoi ratsastaa sillä parisängyssämme. Runkkasin samalla ja katselin kun dildo upposi pohjaan asti vaimoni ihanaan pilluun ja hieroin samalla takaapäin vaimoni klitorista. Vaimoni sai kovan orgasmin ja nousi dildon päältä. Työnnyin samantien takaapäin sisään omalla kalullani ja pumppasin kiihkoissani spermat sisään. Kiitos ihana vaimoni!
Vierailija kirjoitti:
Kerroin fantasiani vaimolleni ja hän suostui toteuttamaan sen. Ostin ison yli 20 cm pitkän imukuppidildon jonka kiinnitin syvään lautaseen kuperalle puolelle. Vaimo alkoi ratsastaa sillä parisängyssämme. Runkkasin samalla ja katselin kun dildo upposi pohjaan asti vaimoni ihanaan pilluun ja hieroin samalla takaapäin vaimoni klitorista. Vaimoni sai kovan orgasmin ja nousi dildon päältä. Työnnyin samantien takaapäin sisään omalla kalullani ja pumppasin kiihkoissani spermat sisään. Kiitos ihana vaimoni!
Fantasia todeksi! Kateeksi käy! Vaimoni ei ikinä suostuisi tuollaseen
Eikä mun mieheni😔 Mä kyllä olisin halukas kokeilemaan. Miltähän tuntuis etäyhteydellä jonkun kans?
Liisa63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mulla tavallinen fantasia on yhteinen itsetyydytys. Vaikka jotenkin niin, että yllätän vaimon alasti sängystä kesken session, ja hän on niin himoissaan että haluaa minun katselevan miten tekee itselleen hyvää sormin ja leluilla. Katsellessani hänen orgasmejaan ja sykkivää pilluaan alan tietysti itsekin riisuuntua ja runkata hänelle esiintyen. Hän haluaa nähdä loppuhuipennuksena minun orgasmini aivan läheltä, joten tulen hänen eteensä ja alan hieroa itseäni kiusoittelevan hitaasti kohti laukeamista, kunnes lopulta minulta tulee ja sperma purkautuu voimalla hänen päällensä.
Toinen variaatio on, että olen itse jossakin luonnon keskellä ja olen alkanut tyydyttää itseäni. Olen jossain niin syrjässä, että tiedän voivani nauttia rauhassa auringosta, alastomuudesta ja itsestäni, enkä pidäkään mitään kiirettä, vaan vien itseni useasti laukeamisen partaalle saaden pieniä, ku
Oletko jo purkanut yksin kiihoittavan tunteesi vai vieläkö tekee mieli jatkaa ?
Vierailija kirjoitti:
Eikä mun mieheni😔 Mä kyllä olisin halukas kokeilemaan. Miltähän tuntuis etäyhteydellä jonkun kans?
Liisa63
Löytyykö sinulta leluja kokeiluun voisin leikkiä kanssasi...
M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liisa63
M.
Koska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liisa63
M.
Koska?
Eräänä onnistuu vaikka tässä ja nyt...
M
Suurin haaveeni olisi päästä nuolemaan Lola Odusogalle orgasmi ja sen jälkeen nussia häntä paljaalla ja laskea siemenet kohdun suulle, minne ne on luonnollisesti tarkoitettu. Sitten saisin haudata kasvoni hänen ihaniin rintoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Saako udella minkä ikäinen ja kokoinen vaimosi on, joka toteutti fantasiasi? M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako udella minkä ikäinen ja kokoinen vaimosi on, joka toteutti fantasiasi? M35
43 v, noin 160 cm, 50 kg, H-kupin rinnat, timmi siro nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Suurin haaveeni olisi päästä nuolemaan Lola Odusogalle orgasmi ja sen jälkeen nussia häntä paljaalla ja laskea siemenet kohdun suulle, minne ne on luonnollisesti tarkoitettu. Sitten saisin haudata kasvoni hänen ihaniin rintoihinsa.
Eikä! Ken uskois tuota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43 v, noin 160 cm, 50 kg, H-kupin rinnat, timmi siro nainen :)
Aika makee! Omani on 68, noin 160, 65 kg ja A-kupin löysät rinnat... Mutta näillä mennään!
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisesta vaimosta kannattaa pitää kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasia todeksi! Kateeksi käy! Vaimoni ei ikinä suostuisi tuollaseen
Mistä tiedät ettei suostuisi? Oletko kysynyt?
Juotaisiin viiniä vaimon siskon kanssa hänen sohvallaan ja hän alkaisi yhtäkkiä sivellä nivusiani. Katsottaisiin hiljaa toisiamme ja sitten hän aukaisisi sepalukseni ja alkaisi nuolla kaluani pystyyn. Päädyttäisiin naimaan koko yö, paljaaltaan.