Mies: kerro mistä fantasioit
Olisi kiva kuulla mistä haaveilette, mikä saa syttymään?
Kommentit (141)
Siitä kun tavallisen kokoinen muna riittäisi naiselle.
Saisin edes hieroa kalua oman rakkaan täydellisten pakaroiden väliin
Vierailija kirjoitti:
Ois joskus kiva saada anaaliseksiä , siis naiselta. En ole koskaan saanut vielä kokeilla.
T. M50
Mä hankin just strapparin miehelleni pyynnöstä, mutta se ei oo vielä uskaltautunut kokeilemaan. Joku päivä vielä...
Vierailija kirjoitti:
Fantasiassani löydän nuoren hoikan blondin sängyllä masturboimassa. Rinnat ovat isot ja tyttö on kaunis, posliini tietenkin myös. Tyttö makaa mahallaan aivan kosteana samalla itseään hieroen, ja hiljalleen hiivin hänen luokseen takaapäin. Työnnyn tytön sisään ja alan työnnellä määrätietoisesti, samalla painan tytön kädet patjaa vasten. Tyttö alkaa lähestyä orgasmiaan ja kiihdytän vauhtia. Vien tytön aivan reunalle asti, kunnes vetäydyn, käännän hänet ympäri ja laukean hänen suuhunsa tai vaihtoehtoisesti siirryn pepun puolelle muutaman työnnön ajaksi. Huokailen nautinnosta kovan orgasmini kourissa samalla kun tyttö yrittää epätoivoisesti ehtiä mukaan omansa saadakseen, vaan hän ei ehdi ja turhautuneena jää sängylle makaamaan.
Minä haluaisin olla tämän fantasian tyttö. Ainakin, jos veisit edes käsillä loppuun lopuksi.
Fantasioin siitä, että luokseni tulee nuori tai nuorekas kaunotar kolmiosaisessa jakkupuvussa, johon kuuluu jakku, liivi ja kynähame, jossa on halkio takana. Nainen vilauttaisi jakkunsa kiiltävää satiinivuoria, kääntyisi ympäri ja riisuisi jakkunsa paljastaen liivinsä kiiltävän satiinisen takaosan soljella säädettävine nauhoineen. Sitten nainen riisuisi hameensa paljastaen sen satiinivuorin. Esileikkinä olisi, että tunnustelisin naisen liivin kiiltävää, liukasta takaosaa ja leikkisin liivin soljella säädettävillä nauhoilla löysentäen ja kiristäen niitä edestakaisin. Nauttisin satiinin kiillosta ja liukkaudesta.
Juuri ylioppilaaksi päässyt nainen sanoisi: pane mua rajusti koko yö ja hänellä olisi juuri sokeroitu posliini pillu, isoilla rullalla olevilla häpyhuulilla.
Luomunainen ja estotonta seksiä.
Posliinipillut ja liian meikatur ovat kliinisiä. Sama, kuin silikoninuken kanssa puuhastelisi.
Minulla ei ole enää mitään fantasioita, lapsena oli. Fantasioin mm. aikamatkailemisesta, siipien kasvattamisesta selkääni ja sitten niiden avulla lentämisestä valon nopeudella, ja tytöistä joilla on 12 tussua.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Fantasia
Työmaa aika lähellä jotain lukiota/yläastetta ja jumalauta ku menee nuora pyöreetä pyllyä ohi. Ai että ku sais totta työmaan vessassa tunkee ison kullin teinitytön kireesee pilluu ja huudattaa sitä kunnolla
Naapurin 66v mies nussisi minun tyttöystäävääni 21v minun nähden.
Kaksi nuorta ja iso kyrpäistä miestä naisi vaimoani 56v rajusti ja kovaa mitään kyselemättä joka reikään paljaalla ja spermaisivat vaimon aivan täyteen.
Minulla olisi minun naisten alusvaatteet päällä , rintaliivit, sukkanauhaliivit ja nylon sukat sekä korkokengät kun naapurissa asuva nainen imisi mun posliini kullia ja laukeaisin hänen suuhun ja kasvoille , haluaisin myös juoda kuset suoraan hänen pillusta ja naida häntä anaaliin
M 64 CD 💃
Fantasioin posliinisista herttaisista naisista, joille voisin tuottaa runsasta nautintoa ja iloa. Erityisesti itse nautin fantasioissani kun saan katsella naisen tietoisesti avaavan kauneimpansa katsottavaksi.
Olen tylsä: en oikein mistään. Ennen kyllä, kun exä ei ollut mikään varsinainen seksin jumalatar, mutta nykyinen on aivan toista luokkaa. Jopa masturbointi on käytännössä loppunut, mutta jos teen sitä, yleensä mietin jotain sellaista, mitä teemme.
Haluaisin seurustella parikymppisen isopeppuisen blondin kanssa joka tekisi minusta aisankannattajan ja laittaisi katselemaan vierestä joko siveysvyöhön lukittuna tai muna kädessä kun kaksi mustaa miestä ottaa hänet
Haaveilen ettå kävisin kurittamassa vaimoja ja jopa pariskuntia jotka niin toivovat.
Ensin kahvikupponen, pelisäännöt ja sitten daami nakuksi ja kiinni. Sitten toivomansa kaltaista kuritusta. Ehkä orkkukin, jos haluaa.
Lopuksi naisella olisi mahdollisuus itkeä tirauttaa olkapäätäni vasten. Sitten lasku ja pois. Tekisin myös pariskuntia mutta en pelkkiä miehiä ellei vaimo ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen ettå kävisin kurittamassa vaimoja ja jopa pariskuntia jotka niin toivovat.
Ensin kahvikupponen, pelisäännöt ja sitten daami nakuksi ja kiinni. Sitten toivomansa kaltaista kuritusta. Ehkä orkkukin, jos haluaa.
Lopuksi naisella olisi mahdollisuus itkeä tirauttaa olkapäätäni vasten. Sitten lasku ja pois. Tekisin myös pariskuntia mutta en pelkkiä miehiä ellei vaimo ole mukana.
Minkälainen kuritus? Piiskaa, remmiä - mitä ihmettä olet ajatellut? Miten olisi synnintunnustukset ja -päästöt ja sitten jalkapuuhun. Ja jalkapuuhun missä asusteissa ja minne - nythän on viedointimahdollisuus. Varmaan yleisöä löytyisi. Jos tarvitaan pyövelin apulaista niin voin tulla siis minäkin säkki päässä eli naamio. Pyöveliksi kelpaa vain sellainen joka on itsekin syyllistynyt ties mihin eli kuinka on?
Haluaisin päästä seuraamaan aisurina vierestä kun useampi nuori kaunotar harrastaa ryhmäseksiä jonkun vanhemman isokullisen panosonnin kanssa
Korpimökistä Lapissa tunturipuron vieressä ja yksinäisyydestä siellä.
Maitotissin imemisestä vaipoissa.