Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kerro mistä fantasioit

Vierailija
26.07.2024 |

Olisi kiva kuulla mistä haaveilette, mikä saa syttymään?

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani (nainen) olisi toisen naisen kanssa ja veisivät toisensa kiiman huipulle. Kalu kovana osallistuisin seksiin kummankin kanssa. Lopulta toinen antaisi minulle sträpärillä peppuun samalla kun panen toista. Alkuun tietysti mahtavat esileikit ja tutustumiset toistemme vartaloihin vaikka paljussa. Mahtavaa estotonta uutta seksiä kaikille sopivasti.

Vierailija
42/141 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien rouvan ensi viikonloppuna Hankoon nakuilemaan ja muitten miesten katseltavaksi. Takuu varmasti saan taas avata häpyhuulet jos joku jää lähelle katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nuolla Satun pillua ja persettä samalla, kun hänen tyttärensä katselisi ovenraosta käsi housuissaan... Sitten ottaisin kalun esiin ja naisin Satulle hänen elämänsä ihanimman orgasmin ja tytär laukeaisi yhtäaikaa äitinsä kanssa.

Niin jäi mainitsematta, että tytär on ihan täysi-ikäinen (18v). Hänet hoitelisin joku toinen kerta ja toteaisin, että ei vedä äidille vertaa.

Vierailija
44/141 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 26v. mies. Haaveena saada vähintään yli 50v. naista joka on pelkästään sukkahousuissa. PItää olla vähintään 50v. Mitä vanhempi niin sen kiihoittavampi.

Vierailija
45/141 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt tutun vaimo petra. Seksikäs blondi perheenäiti, ai että kun saisi puristella tissejä. Imeä niitä ja ottaa suuhun. Kunnon kielareita, petra runkkaisi mua ja mä sormettaisin. Lopuksi tietysti kulli sisään niin takaapäin ja edestä. Pientä kuristamista ja läpsimistä. Haluaisin myös sanoa että mut sä oot mun pikkulutka! Petra ratsastais j aen jälkeen pöytää vasten spermat sisälle

Vierailija
46/141 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kusta alastoman Riikka Purran päälle. Imettäisin kullia myös ja laukeasin silmille. Sitten vaihdettaisiin osia, Riikka pissaisi suuhuni ja nuolisin pillun ja pyllyn.

Vierailija
47/141 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glory hole -video, jossa saisin olla tähtenä. Ensin naispuolinen juontaja haastattelisi uteliaana minua seksuaalisuuteen liittyvistä asioista ja naiset seinän takana hieroisivat jo itseään niin, että luukusta näkisi. 

Sitten vaiheittain vaatteita riisuen menisin eri luukkujen kohdalla sormeilemaan ja nuolemaan naisia, jotka puristaisivat lantiotaan kiimaisena seinän reikää vasten. Orgasmia ei voisi kaikille taata, mutta koskettelun kyllä. 

Vierailija
48/141 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Glory hole -video, jossa saisin olla tähtenä. Ensin naispuolinen juontaja haastattelisi uteliaana minua seksuaalisuuteen liittyvistä asioista ja naiset seinän takana hieroisivat jo itseään niin, että luukusta näkisi. 

Sitten vaiheittain vaatteita riisuen menisin eri luukkujen kohdalla sormeilemaan ja nuolemaan naisia, jotka puristaisivat lantiotaan kiimaisena seinän reikää vasten. Orgasmia ei voisi kaikille taata, mutta koskettelun kyllä. 

Lisäyksenä; voisin myös peniksellä hyväillä naisten ulkoisia sukuelimiä seinäreiän läpi. 

Vierailija
49/141 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksistä haaveilen , siis että itse pääsisin penetroitumaan naisen koloseen. Hellästi ja ihanasti

Vierailija
50/141 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
51/141 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni tullessa kylään halaisimme pitkään ja lämpimästi. Samalla kun kertoisin kuinka hyvältä hän tuoksuu laskisin kättäni selkäänsä pitkin pakaralle, jota hyvin kevyesti puristaisin samalla kun antaisin suukon kaulaan/niskaan. Odottaen hänen reaktiotaan nostaisin käden pepulta alaselälle, jota sormin hivelisin, samalla kaulaa suukotellen. 

Edelleen halaten kertoisin kuinka kaunis nainen hän on ja kuinka olen pitkään palavasti halunnut tuntea hänet lähelläni. Antaisin muutaman kiihkeämmän suukon ja vähän imua kaulalle, samalla jo tiukemmin pepusta painaen vasten itseäni. 

Tämän jälkeen irrottaisin otteeni, antaisin suukon otsalle sekä poskelle ja vetäytyisin etäämmälle.

Mitä tämän jälkeen tapahtuisi, vaihtelee fantasioissani. Mikäli todellisuudessa tämänkaltainen tapahtuisi ja saisin vastakaikua serkkuni suunnalta, pyrkisin pitämään suhteemme "kauniina". Viestien vaihtoa, niin sanoin kuin kuvin ja/tai videoin, joissa vahva seksuaalinen paino, pysytellen viettelevänä.

Mielestäni pukeissa oleva masturboiva nainen on äärettömän kaunis ja kiihottava. Tämänkaltaisia kuvia/videoita olisi omissa toiveissa päästä näkemään. Omaa toimintaa sitten mukauttaisin naisen toiveiden mukaan, jotta molemmat voisivat kokea toiveidensa tullen huomioiduksi.

Toki tuon kaltaisia videoita netistä löytyy, mutta koska niistä puuttuu vuorovaikutus, puuttuu niistä sitä myöten kaikki, paitsi visuaalinen ärsyke.

Vierailija
52/141 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden avokin teinitytöt samaan aikaan pantavissa.

Vierailija
53/141 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes tyhjässä bussissa, kun kyytiin tulee nuori nainen, jolla on todella isot tissit. Katson se tissejä lumoutuneena, kun se kävelee edestä ohitseni bussin takaosaan. (Tähän asti on ihan totta, noin kävi yks päivä)

Lähden paikaltani ja menen istumaan kyseisen naisen taakse. Kerron naiselle, että hänellä on todella kauniit rinnat ja ne tekivät minuun lähtemättömän vaikutuksen. Nainen kiittää ja kertoo kuinka kivalta se tuntuu, kun mies kehuu.

Kysyn että voisinko tunnustella rintoja, kun ne nyt vain ovat niin vastustamattomat. Naisen myöntyessä työnnän käteni takaapäin hän paitansa alle ja leivon huolella rintoja. Otan nännit sormieni väliin ja lypsämään muutaman kerran. Sitten tuleekin naisen pysäkki ja hän poistuu. 

Vierailija
54/141 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä naisystävästä ja seksistä hänen kanssaan. Ei kovin pervoa.

M51

Vierailija
55/141 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus päästä sänkyyn 20-vuotiaan naisen kanssa, jolla olisi pitkät hiukset. Nainen olisi alasti haarat levällään ja hiukset levällään rintojen peittona.

Mitä tämmöstä oikein fantisoit? Etkö muista että melkein näin oli. Haarat levällään??? Mitä tarkoitat? Tie voi olla avoin muullakin tavalla. Miksi et asetellut hiuksia rintojen peitoksi - ihan oma moka.

Vierailija
56/141 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin:

-Facesitting, nainen oikeasti nauttii kun istuu naamalleni. Ja saa siinä sen kolme varttia nuoleskella iliman kiirettä mihinkään arkiaskareisiin. Rouva ei innostu.

-Useammin kakkoseen, ei passaa rouvalle

Vierailija
57/141 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaverin vaimolle opettaisin mielelläni yhtä ja toista. Pelkästään itsekkäästi en kuitenkaan ajattele, koska tästä ihmisestä vain aistii, että elää jostakin syystä pahassa puutteessa. Kaverin tuntien luultavasti siksi, ettei mies osaa/kykene vaimoaan tyydyttämään. Mielelläni siis tarjoaisin palveluksen palveluksesta, vaikka useammankin kerran silloin tällöin. Kun pitäähän sitä naisenkin elää ja saada, eikä pelkästään haluta.

- R-kioskin nuori myyjä. Vähän kuin kaverin vaimo: kaikesta näkee, että hormoonit hyrrää mutta silti jokin panttaa kotona. Mieluusti voisin auttaa neitoa pulassa. Vaikka viemällä liikkeen sulkemisen jälkeen hellästi takahuoneeseen, jossa sitten astetta kiihkeämmin vaikka takaapäin seinää vasten... Mitäpä sitä ei hyväntahtoinen ja lempeä mies naisen puolesta tekisi.

- Erään huoltoaseman nuori ja isorintainen vaaleaverikkö. Samanlainen tapaus kuin kaksi edellistä. Kaikesta näkee, että haluja olisi, kun vain olisi pystyvä kaveri. Tässä olisi, mutta eihän näinä meetoo -aikoina mies voi aloitetta tehdä. Oi niitä aikoja...

- 50- tai 60-vuotias povekas tummaverikkö tyttärensä kanssa kaupassa hiljattain. Seuraili minua katseellaan koko kauppareissun sen jälkeen kun sattumalta ovella kohdattiin. Parikymppinen tytär lastasi vieressä ostoksia kärryyn tajuamatta mitään siitä, mitä äitimuorin päässä parhaillaan liikkui. Miellläni olisin varttunutta rouvaa sopivan paikan tullen puutteeissaan auttanut, mutta ei ole törmätty sittemmin.

- Vaimon soisin löytävän itselleen ystävän toisesta naisesta. Vaimo on bisse, mutta viime vuodet on ollut hiljaista sillä suunnalla. Vaihtelua vaimolle ja itselle myös.

Tuossa joitakin näin alkuun. Lisää voin laittaa, jos mieleen tulee.

Vierailija
58/141 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä mistä moni muukin eli vaimostani

Vierailija
59/141 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä naisystävästä ja seksistä hänen kanssaan. Ei kovin pervoa.

M51

Mäkin haluaisin olla jonkun mulle ihanan miehen fantasioissa. En vain tiedä olenko yhtään kenenkään. Tää on niin surullista tämä elämä. Ehkä tämä on joku syy miksi olen tänne seksipalstalle eksynyt ja kirjoittelen ties mitä hömppää...

Vierailija
60/141 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että vaimo antaisi vieraalle. Jossain juhlissa, minä näkisin oven raosta. Vaimo estelisi, mutta antautuisi vaihe vaiheelta, ja joku pukki tuttumme panisi häntä lopulta lähetyssaarnaajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän