Onko noloa jos nännit paistavat yläosasta läpi?
Kesäkeleillä oon nähnyt Suomessa ja varsinkin täällä Espanjassa tissit näkyvät usein täysin läpi yläosasta.
Kommentit (51)
Pääasia ettei paskapötkö tai vessapaperit roiku persiistä, vaikka siitäkin saattaa tulla muotia.
Ei mutta se on noloa jos on niin kireät housut, että kamelinvarvas näkyy.
Yhdellä tyttösellä oli jumbossa sellaiset. Liilan väriset ja valkoinen yläosa. Sanon siltä varalta, että jos ao henkilö lukee, niin ymmärtää seuraavalla kerralla laittaa peittävämmät housut. Se oli törkeän näköistä.
Noloa? luulin että tarkoituksella.
Heteromiehenä tykkään kyllä katsella paidan läpi näkyviä nöpönännejä :)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä näkyy nännit puseron läpi tasa arvoisesti.
En ole kyllä ikinä katsonut miesten nännejä. Enkä naisten.
Onko nämä jutut jotenkin yliseksuaalisten ihmisten ongelmia?
Heille jokainen ihminen on seksiobjekti vai??
Mielummin keskityn luontoon kuin tuijotan ihmisiä.
Onko pakko tuijottaa muiden rontoja
Miehenä sanon että ei,monesti elokuvissakin naisilla näkyy nännin asunläpi,vaikka se ei ole tehty tarkoituksella,minusta ihan söpöä.
On noloa ja aiheuttaa myötähäpeää
Useiden kesämekkojen läpi näkyy nännit, eikä kyllä itseä hetkauta. Jos joku siitä häiriintyy, niin katsokoot muualle🤭
On. Säälitti kerran kaupassa nainen valkoisessa paidassa ilman liivejä, hän ei varmaan tajunnut, että nännipihat ja kaikki kuulsi läpi, oli aika hämmentävä näky.
Jos on kuitenkin paita päällä, niin mitä väliä. Enemmän haittaa kamelinvarpaat ja paljaat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tuijottaa muiden rontoja
Peräti suotavaa, jos on rontoja mitä esitellä.
Nännien nöpötyksen näkyminen on ongelma lähinnä USAssa, Euroopassa rintaliivitkin on yleensä toppaamattomia, kun nännien olemassaoloa ei tarvitse häpeillä ja peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks oo sama, jos munat näkyy läpi kalsareista?
Ei. Se on Sam kuin jos miehellä näkyy nännit läpi paidasta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostaako naiset milloin nöpöttää?
En minä ainakaan huomaa nöpöttävätkö vaiko ei jollei sitten oikein vilu ja kylmä ole.
Ihan sama minulle. Vaatteet ovat muutenkin ihan hyvät, kun ovat sinne päin. Apinoita tässä kaikki ollaan ja jos joku hubris alkaa siitä että vähän imetysrauhanen vilahtaa niin huh huh