Onko noloa jos nännit paistavat yläosasta läpi?
Kesäkeleillä oon nähnyt Suomessa ja varsinkin täällä Espanjassa tissit näkyvät usein täysin läpi yläosasta.
Kommentit (51)
Nyt on muotia jättää rintsikat kotiin. Tallinnassa kun kävin niin jokakolmannella naisella nöpötti eikä ollut liivejä 👍
Ei tietenkään, kun nyt saa koko varustus näkyä. Tai, jos nyt onkin niin, että puseron alta ei saa nännit näkyä, mutta jos heittää puseron pois, on ihan ok, näkyyhän siinä tapauksessa enemmänkin. Ihan sekopäistä menoa nykyään.
Ärsyttää vain jos on poikaystävän kanssa liikkeellä ja selaiset tulee vastaan.
Eiks oo sama, jos munat näkyy läpi kalsareista?
Vierailija kirjoitti:
Mulla alko jöpöttämään
Sama. T. erektiolääkitty setämies
Onhan nuo sitten pystytissit kun yläosasta tursuaa.
Täällä Espanjassa on koko kesän niin hemmetin k u u m a, ettei voi käyttää rintsikoita tai yhtään ylimääräistä vaatekappaletta, ja silti meinaa saada lämpöhalvauksen koska tahansa.
Tiedostaako naiset milloin nöpöttää?
Se on muotia tällä hetkellä, ei lainkaan noloa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostaako naiset milloin nöpöttää?
Tietysti.
Eli aloittajalle: Ei ole kyse muodista. On kuuma. Naisilla on tissit. Muuta kysyttävää vai katsotko ihan itse biologian oppikirjasta?
Vierailija kirjoitti:
On se on tosi ok eikä häiritse ja on ihkua ja voimaannuttavaa. Kokeilkaa vaikka!
Ps. Paljastelu ja seksuaalinen häirintä on sallittua naisille, miehille harvemmin.
On noloa! T-paitaliivit ovat sitä varten, etteivät nännit näy. Ihan yhtä noloa on, että yli 50-vuotias nainen esittelee tarkoituksella silikonirintojaan pikkupikkubikineissä Facebookissa.
Noo, tälläistä on Tampereen uimahalleissa
Miehillä näkyy nännit puseron läpi tasa arvoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Näkyväthän miestenkin nännit trikoo- ja treenipaitojen läpi jos ei käytä aluspaitaa.
Naisella näkyy stringit kun se sammui kannelle.
on kuuma espanjassa ja liivit hiostavat
Mulla alko jöpöttämään