Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertin naisen tinder-turhautuminen

Vierailija
25.07.2024 |

Onkohan introvertilla naisella mitään mahdollisuuksia saada hyvää kumppania? 

Miksi kaikki varteenotettavat (fiksut, siistit, hyvin pukeutuvat, kuviinsa panostaneet jne) miehet, sen lisäksi että ovat itse ekstrovertteja, toivovat ekstroversiota myös naiselta? Elämään kuuluu näillä miehillä paljon matkustelua, paljon urheilua, paljon sosiaalisia suhteita, extreme-lajeja, juhlia, hektistä elämää. Ja naisen halutaan jakavan tämä kaikki miehen kanssa. 

Tältä ainakin tinderissä vaikuttaa. Ja mistä muualta introvertti osaisi etsiä seuraa...

"Toivon, että olet pirteä ja sosiaalinen, aurinkoinen ja urheilullinen"

Kukaan ei halua sellaista "runotyttö"-tyyppiä, introverttia naista, vaikka tämä olisi nätti, lahjakas, sydämellinen ja syvällinen. Naista, joka kyllä ylläpitää muutamia merkityksellisiä ihmissuhteita, vaikka latautuukin parhaiten kodin rauhassa yksin tai korkeintaan läheisimpien perheenjäsenten seurassa. Joka pitää kyllä kunnostaan huolta, vaikka urheilu ei olekaan kiinnostuksen kohteista korkeimmalla sijalla, vaan kiinnostus kohdistuu eniten esim. taiteisiin ja filosofiaan. 

Tuntuu, että joskus aikoinaan sellainen herkkä ja kiltti, vähän hiljainenkin ja ujokin nainen oli miesten ihanne. Nykyään taas miehet ihannoivat naisia, jotka ainakin ulkoisesti vaikuttavat itsevarmoilta. En sano, että tämä olisi huono asia, ihan huomiona vain. 

Itselleni ei sinänsä ole väliä, onko mies introvertti vai ekstrovertti. Uskon, että suhteen voi saada toimimaan edusti mies sitten kumpaa tyyppiä tahansa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumilus ei siis saa "tasoistaan" statusmiestä

Vierailija
42/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä etsimällä löydä. Kyllä minulle kelpaisi juuri introverttinainen. Haluan tässä juitenkin kertoa sinulle että tinderin tarkoitus ei ole löytää sinulle kumppania, sen tarkoitus on tehdä rahaa sijoittajille. Tinder tarjoaa sinulle siten aina mahdollisimman huonoja vastaehdokkaita, että pysyisit sinkkumarkkinoilla ja heidän applikaatiossa mahdollisimman pitkään. Itse olen poistanut koko sovelluksen juuri tästä syystä. 8v nyt sinkkuna. Kaikki tinder treffit olivat kamalan huonoja pettymyksiä ja siten myös ajan haaskausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttien ongelma on tämä, etteivät he löydä toisiaan kun kotona kököttäminen menee kaiken edelle ja uusiin ihmisiin suhtaudutaan epäillen.

Kaveri lopetti suhteen introverttinaisen kanssa, koska kuviosta ei kertakaikkiaan tule mitään kun nainen on niin julmetun negatiivinen ja halusi omia miehen. Aina olisi pitänyt kököttää kaksin rauhallisissa koti-illoissa.

Vierailija
44/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee vaikutelma, että ap hakee syvällistä kiiltokuvamiestä. Eli haluaa poimia ns. rusinat pullasta. Tykästyy vain niistä suosituimmista ekstroverteista kiiltokuvamiehistä, mutta heidän pitäisi kuitenkin käyttäytyä introvertin tavoin.

Itse introvettina miehenä en edes halua olla se huomion keskipiste. Pysyttelen mielelläni syrjemmällä ja valitsen keskustelukumppanikseni jonkun toisen introvertin, joka ei ole hullaantunut niiden kiiltokuvapoikien kimmellyksestä. Minulle on tärkeää viehättyä naisesta ihan arjessa ja toivon naisen viehättyvän myös arkiminästä. Kiilokuvamoodissa ihmiset ovat ehkä noin prosentin elämästään. Ehkä jossain juhlissa ja tinder profiilissa.

Pidänkin deittiappeja jo ajatuksen tasolla vastenmielisinä ja siksi en niissä myöskään ole.

Vierailija
45/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää nää miesten naisina kirjoittamat avaukset, ei kukaan nainen kirjoita tuollaista tekstiä

Vierailija
46/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi pukeutumiselle paljoa painoarvoa. Siinä suhteessa miestä on helppo ohjata parempaan suuntaan vaikka ostamalla lahjaksi parempia vaatteita. Nähdäkseni miehet (etenkään ne ei-ulospäinsuuntautuneet) eivät välitä, mitä päälleen laittavat. Tärkeämpää on hygienia, jota ei kuvista näe. Kulahtaneet/halvat vaatteet ei automaattisesti tarkoita epähygieenisyyttä. Etenkin jos kaipaat syvällistä introverttimiestä, niin tällainen tuskin miettii niin pinnallista asiaa kuin siisti pukeutuminen, vaan näkee järkevämmäksi käyttää tuttuja ja turvallisia samoja vanhoja vaatteita, mitkä on joskus marketista poiminut.

Kuvittele etsiväsi hiomatonta timanttia.

Vierailija
47/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

introvertit ei käy missään ammattivalokuvauksissa eikä niillä ole miljoonia ystäviä joiden kanssa pitää kuvaussessioita. Nämä viimesen päälle luodut profiilit ovat ekstroverttipelimiesten profiileja jotka pyörittää satoja naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi