Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertin naisen tinder-turhautuminen

Vierailija
25.07.2024 |

Onkohan introvertilla naisella mitään mahdollisuuksia saada hyvää kumppania? 

Miksi kaikki varteenotettavat (fiksut, siistit, hyvin pukeutuvat, kuviinsa panostaneet jne) miehet, sen lisäksi että ovat itse ekstrovertteja, toivovat ekstroversiota myös naiselta? Elämään kuuluu näillä miehillä paljon matkustelua, paljon urheilua, paljon sosiaalisia suhteita, extreme-lajeja, juhlia, hektistä elämää. Ja naisen halutaan jakavan tämä kaikki miehen kanssa. 

Tältä ainakin tinderissä vaikuttaa. Ja mistä muualta introvertti osaisi etsiä seuraa...

"Toivon, että olet pirteä ja sosiaalinen, aurinkoinen ja urheilullinen"

Kukaan ei halua sellaista "runotyttö"-tyyppiä, introverttia naista, vaikka tämä olisi nätti, lahjakas, sydämellinen ja syvällinen. Naista, joka kyllä ylläpitää muutamia merkityksellisiä ihmissuhteita, vaikka latautuukin parhaiten kodin rauhassa yksin tai korkeintaan läheisimpien perheenjäsenten seurassa. Joka pitää kyllä kunnostaan huolta, vaikka urheilu ei olekaan kiinnostuksen kohteista korkeimmalla sijalla, vaan kiinnostus kohdistuu eniten esim. taiteisiin ja filosofiaan. 

Tuntuu, että joskus aikoinaan sellainen herkkä ja kiltti, vähän hiljainenkin ja ujokin nainen oli miesten ihanne. Nykyään taas miehet ihannoivat naisia, jotka ainakin ulkoisesti vaikuttavat itsevarmoilta. En sano, että tämä olisi huono asia, ihan huomiona vain. 

Itselleni ei sinänsä ole väliä, onko mies introvertti vai ekstrovertti. Uskon, että suhteen voi saada toimimaan edusti mies sitten kumpaa tyyppiä tahansa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitätkö huomiota vain noihin profiileihin jossa mainitaan että pitäisi olla pirteän sosiaalinen?

Itse introverttimiehenä haluaisin löytää introverttinaisen, mutta en tiedä hyvää tapaa kertoa sitä profiilitekstissä, joten en kirjoita sitä ollenkaan vaan olen pelkästään merkannut, että olen itse introvertti.

Tinderin tapauksessa täytyy pitää mielessä myös algoritmien vaikutus.

Nuo menevät ekstroverttimiehet ovat suosituimpia profiileja, joten algoritmi näyttää niitä sulle enemmän. Älä luovuta.

t. M38

Vierailija
2/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ei noita vaatimuksia täytä vaikka tietenkin on välillä iloinen ja hymyilee mutta eiväthän kaikki jatkuvasti ole. Suomessa kyllä harvoin näkee noin räiskyviä ja riehakkaita pariskuntia mutta kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse panostan luonnossa liikkuviin miehiin ja mieluiten täysin absolutisteihin. Nämä osaavat olla joskus rauhassakin. Toki näitä helmiä ei ole paljon. 

Vierailija
4/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ulkonäköpeli.

Vierailija
5/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Miehet etsivät monesti ryyppykaveria, mutta ymmärtävätkö ollenkaan, ettei paljon dokaava nainen sitten näytä ihan missiltä. 

Vierailija
6/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että ihmiset siirtyisivät muihin sovelluksiin, Tinder on muuttunut tosi huonoksi.

Bumble/Hinge/Facebook Dating ovat parempia.

Vierailija
7/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitätkö huomiota vain noihin profiileihin jossa mainitaan että pitäisi olla pirteän sosiaalinen?

Itse introverttimiehenä haluaisin löytää introverttinaisen, mutta en tiedä hyvää tapaa kertoa sitä profiilitekstissä, joten en kirjoita sitä ollenkaan vaan olen pelkästään merkannut, että olen itse introvertti.

Tinderin tapauksessa täytyy pitää mielessä myös algoritmien vaikutus.

Nuo menevät ekstroverttimiehet ovat suosituimpia profiileja, joten algoritmi näyttää niitä sulle enemmän. Älä luovuta.

t. M38

Minusta siis vaikuttaa, että käytännössä aina jos mies on kuvissa siisti, fiksusti pukeutunut (en tarkoita mitään överiä, pukua tms), kuviinsa panostanut, niin silloin se on tuollainen menevä ekstro (ja odottaa sitä myös naiselta). 

Eli ongelma on se että introvertit miehet ei, kokemukseni mukaan, panosta. Korostan etten odota mitään överiyksiä. Mutta tosiaan toivon kyllä esim siistiä pukeutumista ja kuvia muutenkin kuin sumuisia selfieitä alaviistosta.

Kiitos, en luovuta vielä.:)

Ap

Vierailija
8/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että ihmiset siirtyisivät muihin sovelluksiin, Tinder on muuttunut tosi huonoksi.

Millä tavalla ne ovat parempi? Minä aina ihmettelen tätä, kun sanotaan että tinder on muuttunut huonoksi. Samat ihmiset näissä kaikissa sovelluksissa pyörii. Itse olen muutamaa sovellusta kokeillut ja aivan samat naamat tosiaan kaikissa. 

Ap

Vierailija
9/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kaupallinen sovellus. Mitä pidempään porukka siellä on, sitä enemmän yritys saa heidän avulla rahaa.

Moni siellä myös testaa markkina-arvoaan, yrittämättä edes löytää kumppania.

Vierailija
10/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ne ovat parempi? Minä aina ihmettelen tätä, kun sanotaan että tinder on muuttunut huonoksi. Samat ihmiset näissä kaikissa sovelluksissa pyörii. Itse olen muutamaa sovellusta kokeillut ja aivan samat naamat tosiaan kaikissa. 

Ap

Ne perustuvat vähemmän rahastukseen ja algoritmeihin.

Facebook dating ja Hinge näyttää sulle heti saamasi tykkäykset ilmaiseksi eli voit suoraan hyväksyä tai hylätä ne eikä niitä tarvitse etsiä sokkona swaippaamalla. Tämä on suuri parannus tinderiin verrattuna, joka piilottelee tykkäyksiä ja yrittää houkutella sua maksamaan.

Vierailija
11/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi katsot niitä jokapaikanhöyliä etkä kaltaistasi introverttiä?

Vierailija
12/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ees haluaa nykypäivänä mitään miestä?

Yksi 17-vuoden avioliitto riitti mulle.

Kiitos ja ei enää ikinä.

Vierailija
13/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nausista kyllä mielestäni odotetaan tietynlaista ulospäinsuuntautuneisuutta enemmän kuin miehiltä. Toki liian hyökkäävä ei saa olla, mutta pitäisi olla puhelias, muut huomioiva, lämmin, hoivaaja, iloinen. Miehissä hiljaisuus ja sulkeutuneisuus tai tietty yrmeys hyväksytään paremmin.

Vierailija
14/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei noita vaatimuksia täytä vaikka tietenkin on välillä iloinen ja hymyilee mutta eiväthän kaikki jatkuvasti ole. Suomessa kyllä harvoin näkee noin räiskyviä ja riehakkaita pariskuntia mutta kukin tavallaan.

On näitä. Tämä onkin jännä kun tuntuu että Suomeen on ihan muutamien viimeisten vuosien aikana rantautunut sellainen tietynlainen Amerikan meininki. Vedetään tietynlaista showta kokoajan. Kaikki on kokoajan ihanaa, mahtavaa, pusuja ja sydämiä. Puhutaan huudahdellen, hehkutetaan. 

Itse ei introna jaksa ollenkaan. 

Ap

Vierailija
15/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ees haluaa nykypäivänä mitään miestä?

Yksi 17-vuoden avioliitto riitti mulle.

Kiitos ja ei enää ikinä.

Joku joka haluaa lapsia, joku joka ei halua olla yksin vuosikymmeniä.. 

Vierailija
16/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin introvertin naisen. En tarvitse naista kuin seksiin, mutta introvertti on parempi.

Vierailija
17/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi katsot niitä jokapaikanhöyliä etkä kaltaistasi introverttiä?

Kuten sanoin jo aiemmin. Ensivilkaisulla jo näen, onko mies "varteenotettava". Miten pukeutuu, onko panostanut kuviin. 

Yleensä, jos mies läpäisee tämän seulan, niin kun sit lukee bion niin ekstrohan se ja ekstroa vailla. 

Eli, introt miehet ei panosta.

Introversio ei tarkoita, etteikö ulkonäöstä voisi ja pitäisi pitää huolta. Minä olen intro ja huoliteltu. En mikään överi, ei ole mitään täytteitä ja lisäkkeitä, mutta olen puhdas, siisti, hillitysti meikattu, hillityn siististi pukeutunut. Samaa toivon mieheltäkin, oli mikä oli.

Ap

Vierailija
18/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin toimii, jos toinen bilettää ankarasti yms, ja itse on vain kotona.

Vierailija
19/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nausista kyllä mielestäni odotetaan tietynlaista ulospäinsuuntautuneisuutta enemmän kuin miehiltä. Toki liian hyökkäävä ei saa olla, mutta pitäisi olla puhelias, muut huomioiva, lämmin, hoivaaja, iloinen. Miehissä hiljaisuus ja sulkeutuneisuus tai tietty yrmeys hyväksytään paremmin.

Just näin. 

Tää on vielä niin ristiriitaista kun tuntuu että monesti ne ulospäin tosi sosiaaliset ja hyväntahtoisen oloiset naiset saattaa tosipaikan tullen osoittautua hyvinkin omia etua tavoitteleviksi ja ilkeiksikin. Käytännössä siis feikkaavat. Ovat hyväntahtoisia silloin kun se palvelee itseä ja omia päämääriä. 

Sit tiedän paljon hiljaisia, itsestään meteliä pitämättömiä naisia jotka ovat uskomattoman epäitsekkäitä ja hyväsydämisiä. Se vain tapahtuu hiljaa ja piilossa. 

Ei tietenkään aina ole näin, mutta yllättävänkin monesti kyllä. 

Ap

Vierailija
20/39 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mahdollisuus niille introverteille miehille niin löydät parin. Ei introvertin ja ekstrovertin suhde ole hyvä kuitenkaan, aina jompaa kumpaa harmittaa toisen sosiaaliset tarpeet tai tarpeettomuudet. Minun suhteeni olivat aiemmin ekstroverttien kanssa, koska aluksi aina ihastuin siihen puheliaisuuteen, sosiaalisuuteen ja sanavalmiuteen, kun itse olen päinvastainen. Eron jälkeen menin ekaa krt elämässäni Tinderiin. Siellä vastaan tuli kivan näköinen, mukavan kohtelias ja lempeän oloinen mies. Tapasimme, tykästyin, tapailimme lisää.. välillä tuntui vähän tylsältä, kun sain pitää keskustelua yllä vaikka itsekin olen vähäpuheisempaa tyyppiä. Sai hän sentään sanottua että tykkää ja olen ihana hänen mielestään. Hänessä oli niin paljon hyviä ominaisuuksia, että päätin antaa hiljaiselle miehelle mahdollisuuden. Tässä ollaan 7v myöhemmin ja 2 lasta yhdessä. Loppuelämän kumppani minulle <3 Ei hän täydellinen ole vaikka nykyään minua puheliaampi kun vaan pääsi vauhtiin, mutta vaihtamaan en rupea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän