Miksi minun pitäisi 34-vuotiaana naisena ottaa joku 50-60-vuotias setämies itselleni?
Kun voin halutessaan saada seuraa nuoremmista miehistä?
Kommentit (110)
Ota kenet haluat - ja saat. 50 v mies voi olla ihan ok, jos haluaa nopeasti perustaa perheen ja saada vielä omia lapsia. Parikymppinen mies voi olla sopiva johonkin muuhun tarkoitukseen. Tosiaan kannattaa huomioida biologia: yli 35 v mahdollisuudet raskauteen heikkenevät nopeasti ja selvästi.
Eikös tuon ikäiset setämiehet ole kaikki onnellisesti parisuhteessa, miksi ne sinuun vaihtaisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on täysin normaalia että 34 -vuotias ikääntyvä mummeli menee naim,isiin 50-vuotiaan uroksen kanssa, kohta et saa edes lapsia
Ja se mies ei ennen tuota ikää niitä halua.
Vanhat ukot siittää vammaisia lapsia.
Sinulle sopii ehkä paremmin tyttömäinen nykyajan kolmekymppinen joka ei tiedä edes kumpaa sukupuolta se on.
Saat shoppailukaverin.
Jos hän on varakas tai voit jotenkin muuten hyötyä hänestä, otat hänet mieheksesi välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sulla olis tilaisuus päästä siitä taloudellisesta kituuttamisesta eroon loppuiäksesi.
Luuletko sinä että kaikki vanhat ukot ovat varakkaita? Ja jos ovat, niin myös halukkaita jakamaan varallisuuttaan?
Itseään ei kannata myydä.
En hetkeäkään luule, että joku nainen iästä riippumatta ottaa 50-60-vuotiaan miehen, joka ei ole varakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on täysin normaalia että 34 -vuotias ikääntyvä mummeli menee naim,isiin 50-vuotiaan uroksen kanssa, kohta et saa edes lapsia
No kato nuorisoa nykyään.
34-vuotiaana otin 27-vuotiaan miehen. Nyt yli 20 vuotta myöhemmin ollaan vielä onnellisesti yhdessä. Ja seksiäkin on monta kertaa viikossa ja molemmat tykkää.
En osaa ajatella, että huolisin toisissa olosuhteissa vanhempaa miestä, ellei hän tuntuisi sielunkumppanilta.
Normaali naiselta löytyy itsevarmuutta, dildokin. En usko, että nainen tarvii välttämättä ketään, jos ei sopivaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Ei miksikään. Itse olen 55-vuotias mies ja hiljakkoin, ilmeisesti hetkellisen mielenhäiriön vallassa, eräs kaikinpuolin fiksu ja filmaattinen, hiukan alle kolmekymppinen, nainen lähetti suuntaani soidinkutsuja. Kaikesta huolimatta pitäydyin ystävällisellä, mutta platonisella linjalla koska ikäeromme on vain yksinkertaisesti epäkäytönnöllisen suuri, nimenomaan sen suhteen mitä naisen tavotteiden saavuttamiseen tulee. Ei olisi oikein että tuleva esikoisemme juhlistaisi ensimmäistä syntymäpäiväänsä liki samoihin aikoihin kun isänsä täyttää 60 v., ylioppilastutkintoa kun iskä on karvaa alla kasikymppinen ja lapsenlapsi tapaisi ehkä noin 90 - 95 vuotiaan vaarinsa synnytyssairaalasta päästyään.
Olisihan tietty ollut pienen pieni mahdollisuus siitä että nainen olisi vain halunnut päästä osalliseksi BDE:stäni, mutta sen olen lupautunut avioituessani jättämään vain vaimoni iloksi.
Juuri nain. Miehelta vaaditaan hillittya kaytosta. Minullakin kaikenmaailman kinuajia riittaa, mutta munaa ei vaan riita kaikille.
Jos haluat heti ryhtyä omaishoitajaksi, niin kyllä melkein pitäis 50-vuotias tai vanhempi mies ottaa.
vain ja ainoastaan, että se setämies on kohtuullisen varakas ja käyttää niitä rahojaan sinuun. Kaikki muu siihen päälle on sitten pelkkää plussaa eli jos on samanlaiset arvot, kiinnostuksenkohteet ja setämies käyttää erektiolääkettä.
Jos haluat parisuhteen niin ei taida olla muuta mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäsi on varmasti jo yli 100-vuotias
Oletko holhouksen piirissä vai miksi kyselet näin typeriä?
Vierailija kirjoitti:
Ovat ällöytäviä nuo ikikickelit
Naisethan eivät vanhene
Otat ihan sen ikäisen kumppanin kuin haluat ja joka haluaa sinut. Itse olen pari vuotta esimerkkiikäluokkaasi nuorempi ja en todellakaan deittisivustoilla katsele sinun ikäluokkaan. En usko meillä olevan juuri mitään yhteistä ja haluamma varmaankin tulevilta vuosilta erilaisia asioita.
Sup