Miksi minun pitäisi 34-vuotiaana naisena ottaa joku 50-60-vuotias setämies itselleni?
Kun voin halutessaan saada seuraa nuoremmista miehistä?
Kommentit (110)
Ei se mikään pakko olekaan. Minä voisin ottaa, jos mies on nuorekas ja fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös 34 ja yksi 74 vee ehdottelee koko ajan seksiä..ei se ikä sinänsä mutta on niin mahdottoman huonokuntoinenkin. Miksi hän ei ymmärrä että saisin nuorempaa ja parempikuntoista miestä?
Sama juttu minulla. Yksi 60+ ukkeli kyselee kakkosta mutta saan helposti alle 30-kymppisen miehen jota pääsee myös panemaan. T. Pekka
Niin miksi ottaisit? Ihmettelen jo aloitustasi.
Kyllä 34v saa helposti omanikäisen 32-36v miehen, jos haluaa. 50v pappa haikailee turhaan kolmekymppisten naisten perään ja jää yksin.
Tuollaisia kyselet. Toivottavasti ne miehet varjeltuvat sinulta ja kaltaisiltasi. Olet kakara!
Tuonikäiset sedät yleensä katselevat niitä 19-24v naisia jotka vanhempaa miestä pääsääntöisesti etsivätkin. Vanhemman miehen kanssa on mukava istua rauhassa kotona kun ei tarvitse matkustella tai muutakaan tehdä. Rauhallista, hyvää ja kunnollista elämää!
Kuka sinulle noin on sanonut, AP? Lähestulkoon kaikki tuntemani kolmekymppiset naiset ovat parisuhteessa, eikä kenelläkään heistä ole noin vanhaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on täysin normaalia että 34 -vuotias ikääntyvä mummeli menee naim,isiin 50-vuotiaan uroksen kanssa, kohta et saa edes lapsia
Ja se mies ei ennen tuota ikää niitä halua.
Vanhat ukot siittää vammaisia lapsia.
Tutkimus, johon ilmeisesti täällä toistuvasti viitataan, ei mielestäni löytänyt merkittävää eroa lapsen isän iän suhteesta lapsen kognitiivisiin taitoihin, vaikka jopa tutkimuksen tekijät niin tiivistävät. Ero kyllä oli, mutta ei merkittävä. Mihinkään vammaisuus väitteisiin ei tutkimus anna mitään oikeutusta. Ainoa merkittävä ero löytyi yllättäen siitä, että yli 50-vuotiaiden isien lapset olivat motorisesti lahjakkaampia, kuin nuorempien isien lapset. Mikähän tätä selittää? Itse en ole löytänyt mitään järkevää selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös 34 ja yksi 74 vee ehdottelee koko ajan seksiä..ei se ikä sinänsä mutta on niin mahdottoman huonokuntoinenkin. Miksi hän ei ymmärrä että saisin nuorempaa ja parempikuntoista miestä?
Sama juttu minulla. Yksi 60+ ukkeli kyselee kakkosta mutta saan helposti alle 30-kymppisen miehen jota pääsee myös panemaan. T. Pekka
300-vuotiaan? Vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300-vuotiaan? Vaikea löytää.
Ei me homotkaan sentään ruumiita panna.
Vierailija kirjoitti:
Tuonikäiset sedät yleensä katselevat niitä 19-24v naisia jotka vanhempaa miestä pääsääntöisesti etsivätkin.
Ehkä stereptypisesti, mutta todellisuus todella harva 50-60 vuotias on parisuhteessa jonkun 19-24 tai alle 45 vuotiaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonikäiset sedät yleensä katselevat niitä 19-24v naisia jotka vanhempaa miestä pääsääntöisesti etsivätkin.
Ehkä stereptypisesti, mutta todellisuus todella harva 50-60 vuotias on parisuhteessa jonkun 19-24 tai alle 45 vuotiaan kanssa.
Näin on. Aloittaja yleistää yksittäistapaukset, joka sopii tässä tapauksessa/tarkoitusperässä hänelle.
Kiire tulee. Muutama vuosi, niin et muuta enää saa.
Eikö tuo ole hieman arveluttavaa ottaa isän veli?
Mä oon 34v ja mun avomies on 24v, ollaan oltu 1,5v yhdessä enkä osais kuvitella olevani itseäni vanhemman kanssa, vaikka tätä aiempi oli mua 4v vanhempi. Tää on myös tervein suhde missä oon koskaan ollu ja meillä on todella hyvä keskusteluyhteys ja tykätään tehdä samanlaisia asioita. Tosin tää nykyinen on kyllä kokenu aika paljon kaikenlaista elämässään ja on luonteeltaan sellanen perhekeskeinen ja ikäänsä vanhemman oloinen, et ehkä se auttaa ikäeron suhteen.
Kyllä sinun ap. ei auta nyt kuin alistua ja mennä vaan vaikka hammasta purren alttarille miehen kanssa joka on sinut kerran kelpuuttanut ja valinnut haaremiinsa.
Kaikkihan me tiedämme miten huonot ihmisoikeudet ja vaikuttamsen mahdollisuudetkin meillä naisilla täällä Suomessa on.
Eihän täällä kukaan virkamies naisen ääntä kuuntele .
Suomessa tunnetusti naisen osa on nyt vaan kertakaikkiaan niiiiin niiiiin surkea.
Jaxuhalit vaan sulle, alistettu kanssasisareni.
(ps *mieheni antoi minulle nyt luvan tulla tänne vauvapalstalle)
Setämiestä nyt ei kannata muutenkaan ottaa oli se nuorempi tai vanhempi.
Kun ei ollut mitään mistä uhriutua, niin jotainhan tässä piti keksiä. Samalla pääsee haukkumaan miehiä.