Hirveää katsottavaa tämä Markus Räikkösen känniörvellys monta kertaa viikossa
Äijä on ympäripierussa etuilemassa baarijonoissa ja kourii vieraita naisia jotka antavat pakit örvelölle. Surullista katsottavaa. Instassaan pullistelee lihaksiaan ja kuvaa omaa naamaansa monta kertaa päivässä. Eikö ole äijä päässyt exästä eroon vai miksi tällainen törkykäytös?
https://image.seiska.fi/1410640.webp?imageId=1410640&x=0.00&y=0.00&crop…
https://www.seiska.fi/kotimaa/naisia-ja-kuohuvaa-markus-raikkonen-sai-p…
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kuvat-markus-raikkosen-kiihkea-ilt…
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sinut pakotetaan katsomaan? Itse en ole nähnyt.
Olin Pataässässä joitakin viikkoja sitten ja tuo kännikala oli siellä kaatamassa toisten viinalaseja baaritiskillä kun silmät katsoi eri suuntiin. Yritti myös lähmiä baaritiskillä jonottavia naisia. Limainen ukko, haisi viinalle ja röökille.
Luulin eka että tarkoitit Pataässällä sitä 80-luvun telkkariohjelmaa jossa valmistettiin eräruokia.
Se oli Patakakkonen. Siinä oli makee vihellystunnari
Markus pääsee vihdoinkin panemaan laadukkaampia naisia.
Vierailija kirjoitti:
En kykene ymmärtämään, mitä Marin on tuollaisessa betassa nähnyt
He olivat alaikäisiä kun alkoivat seukata, 17v. Ja joku vielä ihmettelee miksei intohimo kestä yli 20 vuotta? Rakkaus muuttui ystävyydeksi ja päästivät toisensa menemään. Silti ovat edelleen Emmalle vanhempia, vuoroviikoin, ja joulunkin viettivät yhdessä lapsen takia.
Vierailija kirjoitti:
Markus pääsee vihdoinkin panemaan laadukkaampia naisia.
Kuten tämä "laatunainen"? Markus joutuu maksamaan seksistä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kuvat-markus-raikkosen-kiihkea-ilt…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He olivat alaikäisiä kun alkoivat seukata, 17v. Ja joku vielä ihmettelee miksei intohimo kestä yli 20 vuotta? Rakkaus muuttui ystävyydeksi ja päästivät toisensa menemään. Silti ovat edelleen Emmalle vanhempia, vuoroviikoin, ja joulunkin viettivät yhdessä lapsen takia.
Hali hali pusi pusi.
Niin varmaan.
Merkonomi-Markus seikkailee :D Business-enkeli.
Mutta miksi ihmeessä ap katselet sitä joka ikinen päivä?
Etkö ole kuullut vapaasta valinnasta? Minä en ainakaan edes tiedä kuka on tämä Markus-henkilö.
Tuollaisia komeita miehiä naiset haluaa ja naiset antaa kosketella perseestä.
Varmaan todella rikki. Kiertäisin kaukaa.
Mä en kestä tätä vanhemmuuden epäilyä kummankaan osalta, en Markuksen enkä Sannan. Lapsella on myös isovanhemmat, joten lapsi on aivan varmasti hyvässä hoidossa, kun vanhemmat ovat reissussa, baarissa tai missä ikinä ovatkaan.
Itse olin lasteni yh ja kyllä silloin tuli välillä käytyä myös ulkona. Joka toinen vkl lapseni olivat isällään. "Parasta" oli ehkä se, kun parisuhteessa oleva kaveri yritti tunkea omaa lastaan minulle yökylään, kun en kerran ollut lähdössä mihinkään. Siis silloin, kun lapseni olivat isällään.
Ja toinen havainto, usein juuri nämä, jotka paheksuivat yh:n menoja olivat juuri niitä, jotka tinttasivat alkoholia joka ikinen viikonloppu lastensa edessä. Että kumpikohan oli lapselle haitallisempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä lasta hoitaa? Molemmat vanhemmat ei tee muuta kuin bilettävät.
Järkyttävää.
Mikä on järkyttävää? Ap:n vai yleensä palstalaisten suunnaton tyhmyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä lasta hoitaa? Molemmat vanhemmat ei tee muuta kuin bilettävät.
Järkyttävää.
Mikä on järkyttävää? Ap:n vai yleensä palstalaisten suunnaton tyhmyys?
Esim, aikuisten vanhempien käytös, jotkut luulevat vielä että heidän olevan fiksuja ja koulutettuja mutta ovatkin teinien tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Amiksen käynyt sivistymätön juntti, joka esittää sijoittajaa :). Psyyke kovilla kun pitää esittää?
On tietyt rahapiirit saaneet hyvät naurut pyrkyrinousukkaan jutuista ja toimista...
Minkä linjan se karmus on käynyt amiksessa? Putkipuolen? Metallipuolen? Muurari & maalari-linjan? Ei ainakaan sähköpuolta, kun sillä ei äly piisaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kantensa valinnut, mutta pitikin päästä muka parempiin piireihin niin jätti kuin vanhan lapasen.
Täysin vailla karismaa oleva hajuton ja mauton tyyppi. Tuskin olisi mitään, jos ei olisi ex-pääministerin ex-mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos katsot kuvia Sannasta ajalta ennen pääministeriyttä ja varsinkin opiskeluajoilta et enää ihmettele. Hänessä tapahtui ministeriakiana valtava muodonmuutos ja pestin jälkeen aatteen muutos myös.
Tavallinen pulliainen - kirjaimellisesti - se Sannakin ennen on ollut.