Hirveää katsottavaa tämä Markus Räikkösen känniörvellys monta kertaa viikossa
Äijä on ympäripierussa etuilemassa baarijonoissa ja kourii vieraita naisia jotka antavat pakit örvelölle. Surullista katsottavaa. Instassaan pullistelee lihaksiaan ja kuvaa omaa naamaansa monta kertaa päivässä. Eikö ole äijä päässyt exästä eroon vai miksi tällainen törkykäytös?
https://image.seiska.fi/1410640.webp?imageId=1410640&x=0.00&y=0.00&crop…
https://www.seiska.fi/kotimaa/naisia-ja-kuohuvaa-markus-raikkonen-sai-p…
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kuvat-markus-raikkosen-kiihkea-ilt…
Kommentit (118)
Onko ap. joku seiskan toimittaja, joka haluaa likkauksia lehteen, jotta mainostulot kasvavat.
Kerrot, monta kertaa viikossa, mutta kuitenkin laitat monen kuukauden vanhoja juttuja liitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap. joku seiskan toimittaja, joka haluaa likkauksia lehteen, jotta mainostulot kasvavat.
Kerrot, monta kertaa viikossa, mutta kuitenkin laitat monen kuukauden vanhoja juttuja liitteeksi.
Tuo ap:n kuva jossa mies on täysin tillin tallin, on muutaman päivän takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat bilettää, dokaa ja juhlii. Emmalle hyvä malli, esikuvat
Ovat parempia ihmisiä,pitää elämässä hauskuutta olla.
Tyttö saa ainakin lukemista joskus vuosien saatossa.
Voi olla myös ikävää semmoinen, armotonta on media nyt.
Eikö hän ole joku entinen pallonpotkiskelija?
Toisten juomista kyylätä kun pitäis saada itsekin aikaiseksi
Sen oloinen jätkä että iskurepliikki lienee luokkaa "Moi oon Sanna Marinin exä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasu?
Jätkä vaan dokaa ja somettaa -ei ihme, että tuli ero, eikä löydy uutta. Kuka hoitaa Emman hänen vuorollaan?
Sannalla on äidit ja Makella isä sekä äiti. 4 isovanhempaa hoitavat lasta. Kuten kaikissa muissakin perheissä jos vanhemmat ovat yhtäaikaa töissä. Sanna ja Make näköjään instan mukaan juhlivat vuoroviikoin ja ovat Emman kanssa joka 2. vkon vuorotellen.
"Juhlivat vuoroviikoin". Aivan parasta 😂 saa sitten kerätä taas voimia juhlimiseen, kun on lapsen kanssa "vuoroviikoin".
Räikkönen, ei muuta kuin hanaa. Tuikku murheeseen, parin viikon jälkeen ihmettelet, kuka on Sanna Marin. 😵💫.
ÄLÄ KATSO NIITÄ KUVIA NIIN ET JÄRKYTY, HÄNEN ASIANSA EIVÄT SULLE KUULU.
Eikö se ole kimi räikkönen? Siitä on kyllä kauan kun olen rallia katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Palaisi vaan ajamaan sitä F1.
Juntti. Eri mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sinut pakotetaan katsomaan? Itse en ole nähnyt.
Olin Pataässässä joitakin viikkoja sitten ja tuo kännikala oli siellä kaatamassa toisten viinalaseja baaritiskillä kun silmät katsoi eri suuntiin. Yritti myös lähmiä baaritiskillä jonottavia naisia. Limainen ukko, haisi viinalle ja röökille.
Äläs nyt! Se on bisnesmies, joten kelpaa ;)
Koronatukirahoilla on hyvä ryypätä ja riehua. Toivottavsti ottaa turpaansa kun menee väärää muijaa lääppimään ja kourimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sinut pakotetaan katsomaan? Itse en ole nähnyt.
Olin Pataässässä joitakin viikkoja sitten ja tuo kännikala oli siellä kaatamassa toisten viinalaseja baaritiskillä kun silmät katsoi eri suuntiin. Yritti myös lähmiä baaritiskillä jonottavia naisia. Limainen ukko, haisi viinalle ja röökille.
Laita todiste.
Vierailija kirjoitti:
Lasu?
Jätkä vaan dokaa ja somettaa -ei ihme, että tuli ero, eikä löydy uutta. Kuka hoitaa Emman hänen vuorollaan?
EI KUULU SULLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus Sannan lähdöstä.
Markus jätti Sannan. Oli pussailemassa vierasta naista jo 2022 toukokuussa kun Sanna oli Ukrainassa Butschassa. Tämä siis ennen 2022 syyskuun Olavi-juttua jossa Sanna ei ollut aloitteellinen vaan työnsi Olavia pois. Sitten ennen avioeroa ja ek-vaaleja kouri ja lääppi änkyrähumalassa intialaista naista jonka kanssa vietti monta päivää. Eli Markus oli se joka petti vaimoaan.
EIkös näillä ollut vapaasuhde eli saivat käydä vieraissa?
Jos on kelvannut Sanna Marinille niin silloin oman tason on pakko olla korkea :D Silloin ihmisestä tulee etsä tiiä kuka mä oon?
Jaha, seiskasta lähteet. Kas kun ei suomenuutisista :D
Muistan kun Sanna oli PM niin täällä oli hirveästi kommentteja "Voi kun tuo Markus on niin komea ja ihana mies" :D
Tämä oli sisäpiirin tietoa. Tuon tyypin näkee usein kun käy keskustan baarissa. Ei meinaa jaloillaan pysyä kun silmät harittaa. Näkee jo aloituksen kuvastakin.