Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sergey Hilmania ahdisteltiin baarissa

Vierailija
25.07.2024 |

..ja kaveri soitti hätäkeskukseen🤦🤦🤦 Siis oikeasti mikä realiteettipako näitä nykypäivän lumihiutaleita oikein riivaa?

Juttu luettavissa täältä: https://www.is.fi/viihde/art-2000010584555.html

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäis tehdä jos joku mies toistuvasti laittais kätensä teidän tyttärien housuihin ja kukaan ei tekis mitään?

Miksi se tyttö itse ei tee mitään?  Ja tuo sergei joku, sanoi tulleensa häirityksi mutta valittiko siitä?

Vierailija
22/26 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua homona ärsyttää suunnattomasti, kun nämä julkkishomot ovat julkisuudessa lähinnä loukkaannuttuaan jostain tai antamassa jotain puolestaloukkaantumisen kommenttia lehdistölle. Oikeasti homon elämä ei ole niin draamaa kuin nämä julkkishomot antavat ymmärtää, eikä homot eivät ole kaikesta loukkaantuvia herkkiä lumihiutaleita.

Mua ärsyttää myös se, että julkkis seksuaalivähemmistöjä edustajat esitetään mediassa aina uhreina. Heitä on kaltoinkohdelluksi, kiusattu. Myös  seksuaalivähemmistöön kuuluvat kiusaavat yms. Tämä vaan on tabu, josta ei saa puhua. On trendinä, että jos olet homo tai lesbo olet aina oikeassa, koska olet vähemmistöön kuuluva ja kokenut kovia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä henkeen tai terveyteen kohdistuva uhka? Hätäkeskuslaitosta ei kuormiteta turhilla soitoilla, se nyt pitöisi olla tuonkin tyypin tiedossa. Järkyttävää omahyväisyyttä. Menee nyt sinne terapeutille. Luoja näiden kanssa.

Minä olen nainen ja minua on ahdisteltu seksuaalisesti liikennevälineessä, ravintolan vessassa, yksityisissä bileissä. Olen poistunut välittömästi paikalta. Asia hoidettu.

Vierailija
24/26 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen ahdistelu on rikos. Totta kai pitää soittaa hätäkeskukseen, että poliisit voivat tulla paikalle. Ennen pystyi soittamaan suoraan poliisille, ei enää.

Vierailija
25/26 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti taputteli Marja-Liisaa takapuolelle baarissa.

Annukka kävi Sepon housuihin kiinni kuppilassa.

Kukaan ei kirjoita näistä lehtijuttua.

Vierailija
26/26 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelu on aina väärin.