Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomuus on luonnotonta ja itsekästä

Vierailija
25.07.2024 |

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja lastenlapsia.

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä voitkin olla harvinaisen idiootti tapaus!

Yritä keskustella asiasta, älä yritä nolata keskustelijoita. Anna kaikille turvallinen tila. YLE

Haista v i t t u ja suksi v i t t u u n

Vierailija
42/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei todellakaan tule tehdä sen takia että pelkää yksinäisyyttä vanhana!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. 

Jos mä olisin nyt parikymppinen, en todellakaan haluaisi synnyttää lapsia tähän sekopäiseen maailmaan. Mun lapset on jo lähes aikuisia, ovat aivan ihania ja olleet molemmat tosi helppoja ja kapinoimattomia mussukoita. Rakastan heitä enemmän kuin mitään. Silti toimisin nyt toisin, jos nyt joutuisin ajassa taaksepäin. 

Mun ajatus on enemmän niin päin, että on itsekästä tehdä niitä lapsia tälläiseen maailmaan.

Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta!

Onpas. Sinäkin olit, kun luit mun vastauksen ja vielä oikein käytit aikaa vastaamiseenkin

Tottakai piti lukea mistä kirjoitat ja todeta, että kirjoitat asian vierestä. Ei se tarkoita kiinnostusta. Taidat olla vähän yksinkertainen.

Vierailija
44/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n ei kannattaisi lisääntyä ja vääntää maailmaan lisää kaheleita.

Amen. Oksensin vähän suuhuni kun luin. Toivottavasti äitini ei koe noin, iljettävää läheisriippuvuuttahan tuo on.

Noin tunteva äiti olisi aivan hirvittävä taakka lapselleen. 

Noin muuten minua ei haittaa olla muutamaa kitumisvuotta lopussa yksin, jos sitä ennen saan olla kymmeniä vuosia ihan vaan oma vapaa itseni ilman tuollaista sentimentaalista painolastia. 

Hyvä että hyväksyt itsekkyytesi. 

Todellakin hyväksyn. Ketä varten sitä eläisi, jos ei itseään?

Muita varten elävät ihmiset tunnistaa ahdistuneesta ilmeestä niiden muiden naamalla. 

On rakkauden teko elää itselleen koska silloin ei takerru

Tämä oli ehkä viisainta motä olen palstalla lukenut.

Raamatussakin käsketään rakastamaan lähimmäistä kuten itseä. Eli se ITSE on jopa Raamatussa se ensimmäinen mitta. Se, miten kohtelet itseäsi. 

Ole ensin hyvä itsellesi, sittem voit ehkä osata olla hyvä muillekin. 

Vierailija
45/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kertoo vain omasta tyytymättömyydestäsi jos haluat muiden elävän niinkuin itse koet parhaana

En halua. Kirjoitus on varoitus varsinkin naisille. Mieli voi muuttua ja koiran ulkoiluttaminen sateella voi olla tuskallista.

Vierailija
46/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika monta vuotta myöhässä tän kanssa. Nää trollaukset puri vuosia sitten. Nykyään täysin neutraali ja normaali asia josta ei hermostu tai ihmettele muut kuin mieleltään myös sinne vuosien taakse jääneet. 

Vierailija
47/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kertoo vain omasta tyytymättömyydestäsi jos haluat muiden elävän niinkuin itse koet parhaana

En halua. Kirjoitus on varoitus varsinkin naisille. Mieli voi muuttua ja koiran ulkoiluttaminen sateella voi olla tuskallista.

Ei ole koiraa enkä ole koskaan maistanut viinaa. Enkä silti halua lapsia xD

Vierailija
48/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n ei kannattaisi lisääntyä ja vääntää maailmaan lisää kaheleita.

Amen. Oksensin vähän suuhuni kun luin. Toivottavasti äitini ei koe noin, iljettävää läheisriippuvuuttahan tuo on.

Noin tunteva äiti olisi aivan hirvittävä taakka lapselleen. 

Noin muuten minua ei haittaa olla muutamaa kitumisvuotta lopussa yksin, jos sitä ennen saan olla kymmeniä vuosia ihan vaan oma vapaa itseni ilman tuollaista sentimentaalista painolastia. 

Hyvä että hyväksyt itsekkyytesi. 

Todellakin hyväksyn. Ketä varten sitä eläisi, jos ei itseään?

Muita varten elävät ihmiset tunnistaa ahdistuneesta ilmeestä niiden muiden naamalla. 

On rakkauden teko elää itselleen koska silloin ei takerru

Vastaan kysymykseesi. Lastesi kanssa eläminen on hauskaa ja mielenkiintoista. 

Vierailija
49/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla valkoposkihanhillakaan ole poikasia, ja monilla muilla eläimillä vain lauman alfaurokset pääsevät parittelemaan ja jatkamaan sukua.

Vierailija
50/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä voitkin olla harvinaisen idiootti tapaus!

Yritä keskustella asiasta, älä yritä nolata keskustelijoita. Anna kaikille turvallinen tila. YLE

Haista v i t t u ja suksi v i t t u u n

Älä yritä sensuroida tai estää keskustelua. 

Vierailija
51/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn aikuislapsi on 30-vuotias graavisti obeesi peräkamarinpoika jonka huoneen ovi on parasta olla kiinni koska haju on karmea. Sitten hän herjaa täällä, että oli hyvä idea saada lapsi, tosi hyvä.

Mitä AP jos käsittelet omat ongelmasi etkä kiusaa muita.

Vierailija
52/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tee niin. Lapsia hankitaan koska se on luonnollista ja hauskaa. 

Vierailija
53/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähisukulaisen lapsi kieltäytyi menemästä enää äidilleen kun hän on kohdellut lastansa niin huonosti. Tämä "vuoden vanhempi" ei todellakaan ole millään tavalla halunnut auttaa lastansa tai kokea asioita yhdessä tämän lapsen kanssa. 

Vierailija
54/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla valkoposkihanhillakaan ole poikasia, ja monilla muilla eläimillä vain lauman alfaurokset pääsevät parittelemaan ja jatkamaan sukua.

Valkoposkihanhet saavat joka vuosi poikasia. Joka vuosi ei kaikki onnistu, mutta niillä on varmasti poikasia.

Vierailija
55/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tee niin. Lapsia hankitaan koska se on luonnollista ja hauskaa. 

Eläimet tekee lapsia vain koska niilla ei ole käytössä ehkäisyä. Jos olisi niin eivät tekisi lainkaan yhtä paljon. Onneksi ihmisillä on ehkäisy. 

Vierailija
56/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn aikuislapsi on 30-vuotias graavisti obeesi peräkamarinpoika jonka huoneen ovi on parasta olla kiinni koska haju on karmea. Sitten hän herjaa täällä, että oli hyvä idea saada lapsi, tosi hyvä.

Mitä AP jos käsittelet omat ongelmasi etkä kiusaa muita.

Ad hominem 

Vierailija
57/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei ole luonnotonta. Kun on seurannut yhteiskunnan kehittymistä niin en ihmettele miksi kukaan ei halua lapsia.

Kaiken tulee olla täydellistä talous, ihmiset vauvan ympärillä ja miehen. 

Vierailija
58/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homouskin susta luonnotonta? Sitähän esiintyy myös eläinkunnassa. Mitkä muut asiat koet luonnottomana? Olisi kiva tietää. 

Vierailija
59/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

bro, mä en voi saada lapsia, enkä niitä haluiskaan. uliuli, pelle!

Vierailija
60/131 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lähisukulaisen lapsi kieltäytyi menemästä enää äidilleen kun hän on kohdellut lastansa niin huonosti. Tämä "vuoden vanhempi" ei todellakaan ole millään tavalla halunnut auttaa lastansa tai kokea asioita yhdessä tämän lapsen kanssa. 

Miten tämä tänne kuuluu?