Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SANOKAA miks riitaudun kaikkien kanssa ja nyt ei montakaan ystävää?

Vierailija
04.02.2007 |

Isäni on samanlainen. Äkkipikainen luonne joka puhuu rumasti.. Vanhemmiltani kai oppinut tämän käytökseni ja suren sitä...

ongelmana se, että pikkuhiljaa ihmiset katoavat ympäriltäni.. ketään ei kiinnosta.. lapsuudenkaverit lakanneet soittelemasta, entisiin työ/opisjkelukavereihin olen kaikkiin katkaissut välit niin, etten ole jaksanut pitää yhteyttä... ketään ei kiinnosta minä, olen niin perseestä tyyppi kai :(

miten saisin ihmissuhteet kuntoon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan enkä nuole kenenkään perseitä eikä ystäviä paljoa ole. Ihmiset pitää kylmänä ja koppana itsekeskeisenä ihmisenä vaikka olen aivan muuta. :) Minuun on myös vaikea tutustua.

Vierailija
2/10 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, 1 ehkä sun pitäisi oipetella uudet tavat. kyllä vanhakin oppii..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan ovat anteeksi vain sellaisia tökeröjä möläyttelijöitä. Suurin taito on varmasti se että osaa sanoa asioista kauniisti ja keskustella ilman mielien pahoittamista. Se ei ole mielestäni sama kuin perseen nuoleminen, sinun termistöä lainatakseni.

Vierailija
4/10 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olenkin yksin mieluummin kuin pyörin ns. " ystäväpiireissä" . Niin moneen kertaan nähty se luotto mikä niissä pelaa. Sitten kun sanoo mielipiteensä suoraan on PASKAIHMINEN :D

NR0:3

Vierailija
5/10 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä suoraan sanominen ole aina törkeää möläyttelyä. Ihmiset ei vain kestä kuulla totuutta.

Vierailija
6/10 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanon asiat suoraan, mutta diplomaattisella tavalla. Ei tartte olla tökerö pönttö!

Kyllä ystävien seurassa on paljon hauskempaa kuin yksin.

Vierailija
7/10 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla enemmänkin niin, että tutustun mukaviin ihmisiin ja luulen että olemme ystäviä, sitten nämä eivät pidä mitään yhteyttä minuun ja kaikki YSTÄVYYDET LOPPUU :(((

AP

Vierailija
8/10 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten kanssa ei onnaa kemiat.

Vierailija
9/10 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ikinä pyydetä mihinkään... Minulla ei ole ystäväpiiriä..ei matkoja, shoppailua, biletystä yhdessä.On vain opiskeluni ja mies!

Olen niin yksinäinen ja surullinen..

ap

Vierailija
10/10 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä " suoraan sanojia" ja kyllä välillä ottaa päähän. On eri asia sanoa rehellinen mielipide silloin kun mielipidettä kysytään kun vain möläytellä. En minäkään tahdo olla kamalasti sellaisten ihmisten kanssa kaveri jotka huomauttelevat epäolennaisista asioista, arvostelevat ja ovat epäkohteliaita suorapuheisuuden varjolla (enkä nyt sano, että ap on tällainen).

Jos tuntuu siltä, että kaverit kaikkoavat niin kannattaa tosiaan miettiä, että onko siihen joku sellainen syy mille voisi tehdä jotain. Kuitenkin uusia kavereita voi saada vaikka netistä! Voi osallsitua erilaisille kursseille, harrastuksiin, kerhoihin? Sukulaisten kautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme