Miksi vanhemmat ihmiset pitää käsiä selän takana seisoessaan?
Kommentit (52)
Kun hain netistä kehonkielivastauksia asiaan, sieltä tuli ihan arvattavasti täysin toisilleen vastakkaisia väitteitä. Toisen mukaan asento kielii sisäisestä rentoudesta ja mukavuudesta, toisen mukaan jopa vihasta ja turhautumisesta. Nämä kehonkielen "asiantuntijat" ovat kyllä ihan hulvattomia. 😂
Vanhemmat lääkäriukot kävelee noin.
Lisäksi vanhoilla papoilla tuohon yhdistyy sellainen heijausliike kuin panisivat ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
olen huomannut, että pitävät myös kävellessä kädet takana. Liittyykö tasapainoon?
Ei liity tasapainoon, vaan edistetään hyvän ryhdin säilymistä ja hyvä ryhti taas vaikuttaa moniin muihin asioihin.
Kannattaa kokeilla itsekin, kuinka rintalihakset venyvät, hartioiden jännitys vapautuu jne. Pidän käsiäni selän takana päivittäin, mutta yhtähyvin sitä voi tehdä kävellessä. Äiti opetti jo lapsena.
Venyttelyä jota vartalo huutaa välillä.Vanhemmiten ihminen kutistuu ja painuu kasaan.
Näyttääkseen nuoremmalta, ryhdikkäämmältä ja pitemmältä. Monet kuningashuoneet miehet tätä harrastavat esim. Britaniassa.
Tekis hyvää kaikille.
Meillä on siellä raamattu tietysti ja eläkerahat.
Yleensä käsillä vartalon tukeminen kertoo jostain tukielinongelmasta. Vanhoilla varmaan jo ihan sitä että heikommat keskivartalon lihakset.
Kädet on kivat silleen, et niitä ei tarvii välttämättä roikottaa. Voi tehdä eri juttuja.
Kun laittaa kädet selän taakse, rintakehä avautuu ja hengittäminen on helpompaa. Helpottaa esim. hengästyneenä hengittämistä
Ruotsin kuningatar Silvia on ikänsä harrastanut julkisuudessa kädet selän takana pitämistä välissä. Korjaa varmaan ryhtiään.
AP on typerä ja muita nillittäen arvosteleva kakkapää jonka vertaaminen kehareihin on loukkaus kehareille.
Viddu mä seison niinku seison ja istun niinku istun ilman minkäänlaista tarvetta selitellä itseäni. Seison ainakin kymmenellä eri tavalla päivän aikana ja mulla seisoo ainakin viidellä eri tavalla samn päivän aikana. Mulla onkin testotasot kunnossa, toisin kuin APeellä. AP vois painua suolle seisomaan paarmoja keskelle. 8 tuntia siinä kädet sidottu jäpittäen niin alkaa näkemykset muuttumaan muiden seisomisesta. Perjele
ETTÄ NIIN! KUULITKOS AP? HAISTA PERSVITTU!
Kropan muutokset alkavat jo 25v ja jos haluaa hyvän ryhdin ja liikkuvat nivelet, niin jo 20v iässä olisi hyvä kävellä kädet selän takana tai laittaa selän taakse kädet ristiin. Luvattoman paljon on huono ryhtisiä nuoria, nivelkipuineen, joka lisää monia sairauksia, kun kroppa on kasassa.
Miksi nuoremmat ihmiset pitävät jonossa seistessaan käsiään edessä ja räpläävät kännykkää? Joskus olen kassajonossa kysynyt "onko tuo tosi juttu" takaa kun edessä räplääjällä Facebook auki. Nainen hätkähti ja tyrkkäsi puhelimen taskuunsa.
Jotta kuulisivat tai näkisivät paremmin. Kädet selän takana voi kumartua lähemmäs kohdetta menettämättä tasapainoaan.
Saa keuhkot vapaaksi, yläselän suoraksi, katseen pois maasta, lepuuttaa olkaniveliäkin minulla.
Vanhoissa ihmisissä asuu viisaus, niin kuin täasäkin asiassa ja pitävät huolta kropastaan ja nivelistään.
Ikääntyessä keho vetää kumaraan ja kädet seläntakana ryhti suoristuu.
Ja miksi raskaana olevat naiset pitävät kättä vatsan päällä koko ajan liikkuessa ja kuvia ottaessa
Kyllä tätä oli jo paljon ennen kännyköitä?