Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen olin täynnä energiaa ja tarmoa. Ihmettelin niitä lehtijutun vuorovaikutusongelmaisia ja masentuneita äitejä.

Vierailija
04.02.2007 |

Nyt tänään olen itse ihan lamaantunut. En jaksa hoitaa vanhempia lapsiani. Imetän vain vauvaa. Meinasin tehdä pannaria, mut ei ollu kananmunia. Yritin lähteä lenkille, mut ulko-ovalla tuli kylmä hiki ja huono olo. En jaksa siivota, vaikka täällä todella pitäisi.... En jaksa mitään järkevää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aika epäterveellisesti kyllä.

Vierailija
2/5 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka voi sunnuntaisin olla niitten isompien lasten kanssa, että saat huilia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut taaperot olis pitänyt viedä aamupäivällä pihalle riehumaan. Nyt ne ei millään meinanneet nukahtaa päikkäreille. Itseä inhottaa tämä saamattomuus....kun mikään ei nyt huvita. Voisin laittaa vaikka vauvan kärryihin, ja lähteä ulos. Laittaa lapsille ja miehelle ruokaa (se pannari ois ollu kiva ylläri, mut kun ei onnistu). Voisin tehdä...yllätysyllätys väikkäriä, mut sekään ei huvita. Ja mitä enemmän tässä märehdin, niin sitä huonommalle tuulelle tulen.

Vierailija
4/5 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuuppaa se vauva ja pullo miehellesi ja mene kävelylle itseksesi. Käy vaikka kaupasta kananmunia tulomatkalla, niin saatte illalla pannarinne.

kuulostat rasittuneelta, tarvitset lepoa!

Vierailija
5/5 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuuppaa se vauva ja pullo miehellesi ja mene kävelylle itseksesi. Käy vaikka kaupasta kananmunia tulomatkalla, niin saatte illalla pannarinne.

kuulostat rasittuneelta, tarvitset lepoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi