Onko sopivaa alkaa seurustella kaverin exän kanssa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin kaverilta mieluummin kuin täältä, itse en kyllä kamujeni jämiin koskisi.
Juu. Tämä tuntuukin siitä uudesta kumppanista tosi mahtavalta, kun hänen suhteensa on kiinni exän mielipiteistä.
Ja kysymättä jättäminen taas tuntuisi upealta siitä kaverista. Siksi lisäsin loppuun että itse jättäisin kyllä suosiolla tuollaisen virityksen väliin. T: samat kaverit pysynyt alakoulusta asti.
Sua ei yhtään kiukuttaisis, jos olet rakastunut johonkuhun, mutta hänen täytyy kilauttaa kaverille hyväksyykö?
Enempi kiukuttais kaveri joka kertomatta ottais eksäni. Siellä kyllä on pari sellastakin joihin itse antaisin siunaukseni, mutta selän takana puuhasteluun en. Joten jos niin kovasti itse haluaisin kaverini exän itselleni (tyyliin vahva epäily siitä oikeasta), niin kyllä minusta olisi kysymään onko kaveri asiasta mitä mieltä, en näe miksi uusi kumppani ehdokas siitä kiukustuisi koska sehän olisi minun ja kaverini välinen asia lopulta, ihmissuhdehan sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli aikoinaan kaikkien miesten kesken sanaton sopimus että kaverien exien kanssa ei hääräillä mitään. Ja jos jolu tuosta lipesi niin sai kyllä halvennusta osakseen tai pahimmillaan turpaan.
Siis miksi halveksuttiin ja tuli turpiin?
Omistatte mielestänne ne exänne ja kaveri koskee omaisuuteen?
En koskisi kavereiden exiin enkä exien kavereihin. Lieventävänä asianhaarana toki entisten suhteiden pituudet, ikä (onko niistä kauan aikaa) jne, mut kyl miettisin useammin kuin kahdesti anyway.
Pikkukaupungissa jokainen jäisi yksin, jos kukaan ei voisi seurustella kenenkään kaverin exän kanssa. Kun ero on selvä, sen jälkeen kukin on vapaa tekemään, mitä tahtoo.
Grow up.
Moni asia vaikuttaa.
Oletko itse vaikuttanut heidän eroonsa edes jollakin tavalla?
Ikä?
Kuinka monta suhdetta takana?
Lapsia?
Joudutteko tapailemaan siten että kaveri lähistöllä tai läsnä?
Törmäättekö kaupoissa?
Yms yms
Maaseudulla kai tuota harrastetaan ? Kun yksi jättää toinen ottaa. Kiertoon vaan, jos ei muutakaan ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Ei kukaan omista ketään. Ihmisillä on oikeus olla kenen kanssa haluavat.
Kovin on pienet piirit, jos pitää kaverin exään tyyyä. 🤢🤮
Mitkä mielenterveyspotilaitten kokoontumisajot täällä on?
Vai ettekö te oikeasti osaa päästää eksistänne irti?
Minkä ihmeen takia kenenkään milloinkaan pitäisi kysyä missään tilanteessa kumppaniehdokkaan exältä yhtään mitään. Toki ilmoittaa voi, mutta ei siitä mitään lupa-anomusta tarvitse tehdä.
Kasvakaa aikuisiksi.
Kaverini pokasi avovaimoni ja se oli pettämistä ja sopimatonta. Toinen kaverini halusi seurustella toisen exäni kanssa ja minusta se oli ihan ok, olimmehan eronneet jo kauan sitten.
Minulla on vissiin hyvä naismaku, kun kaveritkin kiinnostuvat. Nykyisestä vaimosta puhumattakaan, kun kännipuheita kuuntelee. Tosin tämä on vähän toinen juttu keski-ikäisenä kuin parikymppisenä.