Mikä näistä on paras? EI ENÄÄ UUSIA EHDOTUKSIA!!
Eli vaihtoehdot ovat:
*JUSTIINA KERTTU KAARINA,
*KAARINA ALMA JOHANNA ja
*ELVIIRA ALMA KAARINA
Mikä olisi paras?
T. Oivi
Kommentit (24)
Tuosta Kaarina Alma Johannasta piti sen verran kommentoida, että lähinnä siinä häiritsee tuo Johanna joka on jotenkin eri oloinen kuin Kaarina ja Alma ja lisäksi mun mielestä liian " kulunut" nimi...(vaikka onhan toki kaarinaakin annettu paljon, mutta pienellä tytöllä etunimenä varmasti aika harvinainen... Näin ainakin luulisin)
Joten siinä mun mielipide! =)
Kutsumanimeksi se on minusta mukavin näistä.
Justiina Kerttu Kaarina kuulostaa mulle " täydeltä" nimeltä ku on pitkiä nimiä kaikki. Vaikka hyviä nimiä kaikki!
Elviira Alma Kaarina parempi kun Alma lyhempänä nimenä pätkittää ja keventää nimiyhdistelmää. Mutta nämähän vain mielipiteitä, makuasioita tosiaan.
Ehkä Elviiran antaisin mieluummin kuin Justiinan.
Eli ääni Elviira Alma Kaarinalle!
*JUSTIINA KERTTU KAARINA,
*KAARINA ALMA JOHANNA ja
*ELVIIRA ALMA KAARINA
JUSTIINA KERTTU KAARINA
Tämä on hyvä kokonaisuus, näistä paras. Justiina ei vaan ole minusta kovin nätti nimi... :o/ Stiina olisi kivempi!
KAARINA ALMA JOHANNA
Kaarina on ihana nimi! <3 Ja Alma, mutta peräkkäin ne vähän puuroutuvat, kaarinaalma. Johanna ei ole suosikkejani, Joanna olisi kivempi.
ELVIIRA ALMA KAARINA
Soinnukas yhdistelmä, mutta -viira loppu ei vaan ole minusta nätein mahdollinen tytölle.
JOS näitä nimiä saisi yhdistellä toisin...
Kaarina Kerttu Elviira
Kaarina Elvi Justiina
Kaarina Kerttu Joanna
Justiina Elvi Kaarina
Justiina Alma Johanna
Justiina Elvi Johanna
Kaarin Alma Elviira
Kerttu Alma Kaarina
Kerttu Kaarina Elviira
Kerttu Kaarina Justiina
Samaa mieltä että Justiina ja Elviira ei mitään parhaimpia minunkaan mielestä. Itseänikin häiritsee tuon Elviiran -iira. Paremmin vaikka Ella? tai Ella-Veera?
Kerttu/Kerttuli olis hyvä etunimi tai Alma ja sitten muina nimiä Justiina ja tai Elviira
esim. Alma Kerttu Kaarina!
tai
Kerttu Alma Kaarina
tai
Alma Kerttuli ois huippu
Mutta kun ei saanut enää ehdotella.
Veikeä ja reipas nimi.Myös alma on yksi suosikeistani.
Ääni siis Elviira Alma Kaarinalle!
(Lisäähän ei saanut ehdottaa, mutta minä ehkä vaihtaisin Kaarinan, joka on kaunis nimi, mutta Elviiran ja Alman perään hiukan pehmeämmäksi, kuten
Elviira Alma Elena
Elviira Alma Katinka
Elviira Alma Elina)
:)
joten unohda tuo ehdotukseni Kaarinan pois vaihtamisesta :)
Kaarina on kaunis ja perinteikäs nimi joka tapauksessa, kutsumanimenäkin kaunis!
Elviira Alma Kaarina on suunnilleen yhtä hyvä nimi, joten oli vaikea valita.
Kyllä tuo ensimmäinen on kokonaisuutena onnistunein.
(tosin Kerttu Alma Kaarina tai Kerttu Alma Elviira olisi minusta vielä kivempi...)
1. Elviira
2. Justiina
3. Kaarina
Tuosta kaarinasta en kauhesti tykkää, ainakaan kutsumanimenä. Elviira ja Justiina enemmän mun makuun.
ja Almakin on ihana nimi, mutta ei se Justiinan perään sopisikaan yhtä hyvin kuin Kerttu
Justiinasta en tykkää. en yhtään
eli jos noista onvalittava, niin sit se on Elviira Alma Kaarina.
Kaarina kiva etunimenäkin, mutta toi rimpsu (Kaarina Alma Johanna)
ei toimi, mun korvaan.
Kaarina Kerttu Elviira olis huippu!! (noista yhdistellen)
samoin jo ehdotettu Stiina kerttu kaarina
Kaarina Kerttu Justiina, ihana! Jos ei saa enää sekoittaa, niin Justiinan rimpsu paras.
Kaikki oikein mukavia, vanhanaikaisia nimiä!
Kaarina on minusta jännittävin vaihtoehto kutsumanimeksi, joten valitsen sen. Pikku-Kaarinoita ei varmaan synny montaa vuodessa.
Justiina on turhan tomera makuuni, Elviira on erittäin kaunis ja pääseekin toiselle sijalle.
Johanna ei tunnu tässä seurassa kuluneelta kuten joku kirjoitti, päinvastoin se on " omiensa parissa" - kaikki erittäin vanhoja nimiä. Kolmanneksi nimeksi sopisi myös Elviira. Kivoimman kuuloinen " nimipari" on Kerttu Kaarina.
Siis näin:
1. KAARINA ALMA JOHANNA
2. ELVIIRA ALMA KAARINA
3. JUSTIINA KERTTU KAARINA
Inhoan Justiinaa jostain syystä, enkä Elviirastakaan oikein pidä.. mutta Kaarina on ihana nimi. Äänestän sitä siis.
Justiina Kerttu Kaarina ja Elviira Alma Kaarina!
Noista kahdesta on kyllä vaikea valita...