Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan ihmisten tyhmyys

Vierailija
24.07.2024 |

Olen noin kuukauden käynyt silloin tällöin tällä palstalla. Jos ei oteta huomioon noita pöhlöimpiä aloituksia, niin aika tyhmää sakkia täällä pyörii. Älykkyys ei kyllä ole edustettuna yhtään. 

Päivänselviä asioita vängätään vastaan vaikka niistä asioista on faktat olemassa. Sit on tätä ,että ollaan jotain mieltä ,kun muutkin on. Taas ilman mitään perusteita. Pidetään totuutena asioita , joita on jossain  huutoäänestyksissä puhuttu ilman totuuspohjaa. 

Sit näitä kaikki on provoja tyypit. Hommatkaa sitä järkeä nyt jostain. 

Tämän palstan voisi mun puolesta sulkea pysyvästi. Mitään ei menetä. 

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Päivänselviä asioita vängätään vastaan vaikka niistä asioista on faktat olemassa"

Olisiko esittää jotain esimerkkejä?

"Sit on tätä ,että ollaan jotain mieltä ,kun muutkin on. Taas ilman mitään perusteita."

Mielipiteet ei tarvitse perusteluja.

Järkeä kun olis, tajuaisit ilman tuostakin vänkäystä

Eli ei ole todisteita. Näin arvelinkin.

Vierailija
62/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap valaisee älyllään tasoa. Jää tänne.

Lisää esimerkkejä tyhmyydestä. Aivan jonninjoutavaa sanahelinää

Ironia ja sarkasmi edellyttävät jonkin tasoista älykkyyttä.

Läheisriippuuvudesta sadistiseen narsismiin siirtyneet käyttävät muka ironiaa ja sarkasmia kun eivät uskalla puhua asioista suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..koska olet älykäs ja ymmärrät hyvin suomenkieltä niin selitätkö minulle tyhmälle yhden asian ?

Äiti antoi tyttärelleen selkään humalan takia.

Niin kumpi nyt sitten olikaan humalassa??

Minä en tiedä vastausta vaikka olen selvinpäin , mutta koska sinä tunnut olevan ympäri päissäsi kirjoituksesi perusteella niin löytyykö se vastaus sieltä humalaisen suusta?

Tässä esimerkki mihin lähes kaikki viestiketjut lopulta menee. Joku idiootti haluaa huomiota ja muka nokkelalla tavalla tekee tekstin, joka ei lopulta tarkoita yhtään mitään. Ihan turhaa tilantäytettä

Ongelma olet siis sinä itse joka et ymmärrä olevasi väärässä paikassa ja väärällä foorumilla hakemassa huomiota älykkyydelläsi jota sinulla ei nähtävästi ole riittävästi ymmärtääksesi lähteä pois idioottien keskuudesta ja päteä kaltaistesi älykköjen seurassa? Ilmeisesti olet niitä tyyppejä jotka lomailevat kehitysmaissa saadakseen pilkata ihmisiä tunteaksesi ylemmyyden tunnetta ja jumaluutta.

Viisas sinusta tulee vasta silloin, kun ymmärrät, että muita alentamalla et nouse yhtään ylemmäs. Ainoastaan taso laskee ja sinä vajoat sen mukana.

Vierailija
64/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitkähän olivat näitä päivänselviä asioita, joista aloittaja puhuu? Haukkumalla tyhmäksi jengiä et suurtakaan vaikutusta. 

Tyhmä, kun et nimenomaan tajua mikä on päivänselvää. Jos sulla olis järkeä tajuaisit. 

Olet itseäsi täynnä oleva paskanjauhaja, voit mennä muualle pätemään.-eri

Tyhmällä osui omalle kohdalle 

Kiitos, olen mieluummin tyhmä kuin tuollainen paskantärkeä itseään täynnä oleva muita haukkuva ihmisoletettu.

Vierailija
65/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitkähän olivat näitä päivänselviä asioita, joista aloittaja puhuu? Haukkumalla tyhmäksi jengiä et suurtakaan vaikutusta. 

Tyhmä, kun et nimenomaan tajua mikä on päivänselvää. Jos sulla olis järkeä tajuaisit. 

Tyhmällä osui omalle kohdalle 

Kiitos, olen mieluummin tyhmä kuin tuollainen paskantärkeä itseään täynnä oleva muita haukkuva ihmisoletettu.

Mikäs nyt noin kiukuttaa?

Vierailija
66/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet kokovartalokyrpä

Enpä ole vielä sellainen tähän ikään mennessä ollutkaan.-mummeli 69v.

Vierailija
67/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität olla kukkona tunkiolla tajuamatta että samaa paskaa sinäkin poljet. 

Vierailija
68/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 20-vuotta sitten degeneraattien sukupolvi valtasi internetin

Se kirjoitetaan "Noin 20 vuotta sitten". Oikeinkirjoitusta ei kannata opiskella Salen tarjousplakaateista.

Hienoa, että sinäkin rinnastat jonkin täysin toisarvoisen oikeinkirjoituksen ja tekstin muotoilun älykkyyteen, oletko joku opettaja, ei helvetti

Oikeinkirjoitus kuuluu sivistykseen.

Vierailija
69/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität olla kukkona tunkiolla tajuamatta että samaa paskaa sinäkin poljet. 

Sitä korpeaa omat elämänvalinnat.

Vierailija
70/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta mitä sillä älykkyydellä tekee jos tyhmä voittaa älykkään tappelussa, niin silloinhan tyhmä on alueella älykkäin.

Älykkäin voittaa toisen tappelussa. Voima on todellista älykkyyttä.

Älykkäät eivät tappele. Koulussakin tappelivat ja kiussasivat baan vajaaälyiset. 

Vierailija
71/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..koska olet älykäs ja ymmärrät hyvin suomenkieltä niin selitätkö minulle tyhmälle yhden asian ?

Äiti antoi tyttärelleen selkään humalan takia.

Niin kumpi nyt sitten olikaan humalassa??

Minä en tiedä vastausta vaikka olen selvinpäin , mutta koska sinä tunnut olevan ympäri päissäsi kirjoituksesi perusteella niin löytyykö se vastaus sieltä humalaisen suusta?

Tässä esimerkki mihin lähes kaikki viestiketjut lopulta menee. Joku idiootti haluaa huomiota ja muka nokkelalla tavalla tekee tekstin, joka ei lopulta tarkoita yhtään mitään. Ihan turhaa tilantäytettä

Ongelma olet siis sinä itse joka et ymmärrä olevasi väärässä paikassa ja väärällä foorumilla hakemassa huomiota älykkyydelläsi jota sinulla ei nähtävästi ole riittävästi ymmärtääksesi lähteä pois

Helvetin hyvin sanottu :D

Vierailija
72/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä muuta sano. Just eilen mietin tätä. En tunne oikeassa elämässä kuin ihan yksi tai kaksi niin vähä-älyistä tyyppiä kuin täällä valtaosa. Miten tää on mahdollista?

Samoin, mutta menepä hetkeksi asiakaspalveluun töihin. Silmiä avaava kokemus. 

Vierailija
73/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitetaan "Noin 20 vuotta sitten". Oikeinkirjoitusta ei kannata opiskella Salen tarjousplakaateista.

Hienoa, että sinäkin rinnastat jonkin täysin toisarvoisen oikeinkirjoituksen ja tekstin muotoilun älykkyyteen, oletko joku opettaja, ei helvetti

Ei liity älykkyyteen yhtään mitenkään.

Vierailija
74/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli palsta edustaa hyvin keskivertoihmisiä.

Keskivertoihminen on aivan tajuttoman tyhmä, ja puolet on vielä tyhmempiä! 

Vierailija
75/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikolukukin kuuluu sivistykseen.

Minulle tulee aika ajoin esimerkiksi mystinen näppäilyvirhe ja näppäilen A kirjaimen tilalle S kirjaimen. "Taas" sanassa T kirjaimen jälkeen onkin yllättäen kirjaimet SS mikä on minulle tavallaan luontaista kuten numero kahdeksankin kohdalla joka myös usein kahdentuu ja siitä muodostuu minulle tunnusomaisesti 88 , silti suurin osa ihmisistä ymmärtää hyvin mitä tarkoitan ja ymmärtävät olla mustamaalaamatta.

Vierailija
76/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta mitä sillä älykkyydellä tekee jos tyhmä voittaa älykkään tappelussa, niin silloinhan tyhmä on alueella älykkäin.

Älykkäin voittaa toisen tappelussa. Voima on todellista älykkyyttä.

Älykkäät eivät tappele. Koulussakin tappelivat ja kiussasivat baan vajaaälyiset. 

On älykästä hävitä jos esimeerkiksi Venäjä hyökkää. Ok.

Vierailija
77/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELI Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti.

Vierailija
78/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppareiden arvoinen ketju, jatkakaa.