Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan ihmisten tyhmyys

Vierailija
24.07.2024 |

Olen noin kuukauden käynyt silloin tällöin tällä palstalla. Jos ei oteta huomioon noita pöhlöimpiä aloituksia, niin aika tyhmää sakkia täällä pyörii. Älykkyys ei kyllä ole edustettuna yhtään. 

Päivänselviä asioita vängätään vastaan vaikka niistä asioista on faktat olemassa. Sit on tätä ,että ollaan jotain mieltä ,kun muutkin on. Taas ilman mitään perusteita. Pidetään totuutena asioita , joita on jossain  huutoäänestyksissä puhuttu ilman totuuspohjaa. 

Sit näitä kaikki on provoja tyypit. Hommatkaa sitä järkeä nyt jostain. 

Tämän palstan voisi mun puolesta sulkea pysyvästi. Mitään ei menetä. 

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä itse koet olevasi muita fiksumpi niin miksi käyt täällä haukkumassa ihmisiä? Fiksu ei tee niin.

Tässä kulminoituu kaikki mitä aloittaja tarkoitti. Tyhäpäistä änkäämistä selvästä asiasta. Kun sulla ei oo mitään järkevää mitä suusta päästää, mutta pakko on kuitenkin saada huomiota. 

Mitä tyhjäpäistä tuossa oli, kerro ja kerro samalla mitä järkevää sun kommenttisi sisälsi.

Vierailija
42/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö woke rulaa toivotulla tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täällä tuntee olevansa einstein vammaisten joukossa

Just tuon takia minäkin roikun täällä. 

Suurin osa miehistä roikkuu täällä tuon takia. 😏 Tirsk. Ironiaa tai misogyniaa. Your choice. Peniseläimet

Vierailija
44/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saa tyttöystävää?

Vierailija
45/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska puppa tulee? Vasut on tyhjiä!

Vierailija
46/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme minuuttia tällä palstalla ja v-käyrä on tapissa.

Katsokaa noita aloituksia ja miettikää, että luultavasti suurin osa on äitejä. Huonolla tolalla on asiat. 

Sitten nämä Puppa ja holvikaari- jankuttajat. Ihmiset pitää oikeasti ohjata töihin, kaikki. Eikä mitään selityksiä kuunnella. 

Ohjataan vaan kunhan kerrot mihin.-eläkeläinen

Sen sijaan, että tekisit vaikka sitä kuuluisaa vapaaehtoistyötä on kivempi pommittaa palsta täyteen jotain Puppa aloituksia? Et sinä voi yhteiskuntaa syyttää omasta älyvapaasta käyttäytymisestä. 

Minä en niitä tee vaan poistatan ne heti kun niitä huomaan, ei uppoa sellainen "huumori".

En ole syyttänyt ketään omasta käyttäytymisestäni vai missä kohtaa niin olen sun mielestäni tehnyt?

Vierailija
47/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta mitä sillä älykkyydellä tekee jos tyhmä voittaa älykkään tappelussa, niin silloinhan tyhmä on alueella älykkäin.

Älykkäin voittaa toisen tappelussa. Voima on todellista älykkyyttä.

Olet hyvä esimerkki ilmiöstä, josta ap aloituksessa kirjoitti. Päässä liikkuu korkeintaan kusi.

Sä oot ilmeisesti se toinen, jolla tuli nenä punaiseksi?

Vierailija
48/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..koska olet älykäs ja ymmärrät hyvin suomenkieltä niin selitätkö minulle tyhmälle yhden asian ?

Äiti antoi tyttärelleen selkään humalan takia.

Niin kumpi nyt sitten olikaan humalassa??

Minä en tiedä vastausta vaikka olen selvinpäin , mutta koska sinä tunnut olevan ympäri päissäsi kirjoituksesi perusteella niin löytyykö se vastaus sieltä humalaisen suusta?

Vierailija
49/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisen vika kun mies on sika.

Vierailija
50/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mull seisho kun naspurillakin seishoo

Vierailija
51/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..koska olet älykäs ja ymmärrät hyvin suomenkieltä niin selitätkö minulle tyhmälle yhden asian ?

Äiti antoi tyttärelleen selkään humalan takia.

Niin kumpi nyt sitten olikaan humalassa??

Minä en tiedä vastausta vaikka olen selvinpäin , mutta koska sinä tunnut olevan ympäri päissäsi kirjoituksesi perusteella niin löytyykö se vastaus sieltä humalaisen suusta?

Tässä esimerkki mihin lähes kaikki viestiketjut lopulta menee. Joku idiootti haluaa huomiota ja muka nokkelalla tavalla tekee tekstin, joka ei lopulta tarkoita yhtään mitään. Ihan turhaa tilantäytettä

Vierailija
52/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitkähän olivat näitä päivänselviä asioita, joista aloittaja puhuu? Haukkumalla tyhmäksi jengiä et suurtakaan vaikutusta. 

Tyhmä, kun et nimenomaan tajua mikä on päivänselvää. Jos sulla olis järkeä tajuaisit. 

Olet itseäsi täynnä oleva paskanjauhaja, voit mennä muualle pätemään.-eri

Vierailija
53/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päivänselviä asioita vängätään vastaan vaikka niistä asioista on faktat olemassa"

Olisiko esittää jotain esimerkkejä?

"Sit on tätä ,että ollaan jotain mieltä ,kun muutkin on. Taas ilman mitään perusteita."

Mielipiteet ei tarvitse perusteluja.

Vierailija
54/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitkähän olivat näitä päivänselviä asioita, joista aloittaja puhuu? Haukkumalla tyhmäksi jengiä et suurtakaan vaikutusta. 

Tyhmä, kun et nimenomaan tajua mikä on päivänselvää. Jos sulla olis järkeä tajuaisit. 

Tyhmällä osui omalle kohdalle 

Vierailija
55/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Päivänselviä asioita vängätään vastaan vaikka niistä asioista on faktat olemassa"

Olisiko esittää jotain esimerkkejä?

"Sit on tätä ,että ollaan jotain mieltä ,kun muutkin on. Taas ilman mitään perusteita."

Mielipiteet ei tarvitse perusteluja.

Järkeä kun olis, tajuaisit ilman tuostakin vänkäystä

Vierailija
56/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää vähän semmoinen läppäfoorumi. Ei täällä mitään järkevää pysty keskustelemaan. Paras ottaa huumorilla vaikka meno hirvittää.

Vierailija
57/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demaripuppa söi paskaa. Vasuri pois?

Vierailija
58/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun saatiin palstalle täydellinen ja viisas ihminen kertomaan kuinka tyhmiä me kaikki muut olemme.

Vierailija
59/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet kokovartalokyrpä

Vierailija
60/78 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 20-vuotta sitten degeneraattien sukupolvi valtasi internetin

Se kirjoitetaan "Noin 20 vuotta sitten". Oikeinkirjoitusta ei kannata opiskella Salen tarjousplakaateista.

Hienoa, että sinäkin rinnastat jonkin täysin toisarvoisen oikeinkirjoituksen ja tekstin muotoilun älykkyyteen, oletko joku opettaja, ei helvetti