Onko sinulla tallessa yhtään oman lapsuusaikasi lelua?
Itselläni on pieni nalle, joka on varmaan ainakin 30 vuotta vanha. 🥰
Kommentit (33)
Vanhempien luona on paljonkin. Itse otin mukaani yhden pehmolelun, jonka olen saanut ollessani 1-vuotias.
Pari mollamaijaa yli 40v takaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Faija heitti ne roskiin kun lähdin kotoa enkä enää palannut.
Ja se oli sinulle pikku paskiaiselle ihan oikein.
Mulle se oli ihan se ja sama, koska ei mulla ollut leluille käyttöä. Ja sä voit haistaa paskan ihan muuten vaan.
Matchbox pikkuautoja - taidan olla ikuinen pikkupoika. :-)
Ei ole ja siksi laitoin omalle lapselle säilytyslaatikon, johon tärkeimmät lelut, pari kirjaa, ensikengät ja ekat piirustukset. Tallessa on.
Pehmokoira, jonka sain 49 vuotta sitten. On tässä välillä toiminut omien lasten leluja, kenties menee vielä heidän lapsilleen.
Kyllä on 42 vuotta vanha lelu. Olen 46v. Ensimmäinen pehmolelu minkä ikinä muistan omistaneeni. Ihanaa että on säilynyt.
On pieni posliininukke, pikkuiset kahvikupit ja lautaset, filmitähtikamera, mekaanisesti liikkuva tipu, pienenpieni puukko tuppineen. Ainakin nämä ovat aarrelaatikossani varastossa.
Vierailija kirjoitti:
On pieni posliininukke, pikkuiset kahvikupit ja lautaset, filmitähtikamera, mekaanisesti liikkuva tipu, pienenpieni puukko tuppineen. Ainakin nämä ovat aarrelaatikossani varastossa.
Nämä kaikki 50-luvun alkupuolelta.
Ei ole mitään. Olen antanut lapsuuden lelujani serkkujeni lapsille. Minulla ei ole tunnesidettä mihinkään tavaraan.
Mulla on uninalle, jonka kanssa nukuin niinkin pitkään kuin teini-ikään asti (oikeasti) sekä ennen mun syntymää ostettu punainen froteepintainen (vaahtomuovia sisällä) hevonen.
-49v
Minulla on pehmoaasi joka on melkein yhtä vanha kuin minä, sain sen kun olin muutaman kuukauden ikäinen. Sillä on turvassa mustikkatahroja ja toinen sierain on pitänyt liimata kun se meinasi tippua, mutta muuten on kyllä aika hyvässä kunnossa oli nelikymppiseksi.