Sekava työpaikka
Olen töissä sellaisessa paikassa, jossa jokainen tekee vähän oman mielensä mukaan. Minä taasen haluaisin selkeän päivärytmin,ja miltei jokapäiväinen sekavuus ahdistaa minua tosi usein. Mitä ehdotuksia teillä on, mitä tehdä asian suhteen?
Kommentit (9)
Mulla on sekava pomo ja osa kollegoista hyvinkin sekavia. Useimmat kuitenkin mukavia.
Olen yrittänyt saada yhteisiä linjoja: joidenkin kanssa toimii hyvin, jotkut ovat periaatteesta vastaan ja moni vaan tekee niin kuin haluaa.
Eli pitäisikö olla vaan jyrkempi vai olla vaan hiljaa....
Sä voit pyytää selkeät ohjeet. Pomon kanssa voit selvittää mikä on sun työnkuva ja mitkä tehtävät siihen kuuluu.
Mä töissä teen vähän sitä sun tätä ja kysyn aina mikä ois sellainen tärkein homma tässä välissä suorittaa, kuka tarvitsee apua ym.
Tee oma työsi epäsekavasti, kyllä sen pitäisi sulle riittää. Älä puutu toisten hommiin.
Ottanet asian esille seuraavassa työpaikkanne kehityskeskustelussa / tiimipalaverissa.
Vaikea kehittää, koska moni työntekijä on voimakas persoona ja moni omaa vahvat mielipiteet. Koen usein, että yhteen hiileen puhaltaminen on mahdotonta.
Mikä on sun ehdotus? Jokaisen valittajan tulisi itse kyetä ehdottamaan jotain. Mutta ei. Siihen ei kyvyt riitä, vain valittamiseen.