Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekava työpaikka

Vierailija
24.07.2024 |

Olen töissä sellaisessa paikassa, jossa jokainen tekee vähän oman mielensä mukaan. Minä taasen haluaisin selkeän päivärytmin,ja miltei jokapäiväinen sekavuus ahdistaa minua tosi usein. Mitä ehdotuksia teillä on, mitä tehdä asian suhteen? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun ehdotus? Jokaisen valittajan tulisi itse kyetä ehdottamaan jotain. Mutta ei. Siihen ei kyvyt riitä, vain valittamiseen. 

Vierailija
2/9 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekava pomo ja osa kollegoista hyvinkin sekavia. Useimmat kuitenkin mukavia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada yhteisiä linjoja: joidenkin kanssa toimii hyvin, jotkut ovat periaatteesta vastaan ja moni vaan tekee niin kuin haluaa. 

Vierailija
4/9 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisikö olla vaan jyrkempi vai olla vaan hiljaa.... 

Vierailija
5/9 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit pyytää selkeät ohjeet. Pomon kanssa voit selvittää mikä on sun työnkuva ja mitkä tehtävät siihen kuuluu. 

Vierailija
6/9 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä töissä teen vähän sitä sun tätä ja kysyn aina mikä ois sellainen tärkein homma tässä välissä suorittaa, kuka tarvitsee apua ym.

Vierailija
7/9 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma työsi epäsekavasti, kyllä sen pitäisi sulle riittää. Älä puutu toisten hommiin.

Vierailija
8/9 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanet asian esille seuraavassa työpaikkanne kehityskeskustelussa / tiimipalaverissa. 

Vierailija
9/9 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kehittää, koska moni työntekijä on voimakas persoona ja moni omaa vahvat mielipiteet. Koen usein, että yhteen hiileen puhaltaminen on mahdotonta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi