Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä suhtautuisit ulosotossa olevaan kumppaniin?

Vierailija
24.07.2024 |

Itselläni talous on ollut aina kunnossa. En millään ole pystynyt luomaan suhdetta kumppaniin, jonka talous on retuperällä.

Olen huomannut hyvin monien ihmisten olevan ulosotossa tai hoitavan muuten raha-asiansa todella huonosti.

Olenko liian tiukka? Ja hox, koskaan en kenenkään lainoja maksaisi missään olosuhteissa, mutta voisihan sitä tiukoin ehdoin olla tekemisissä raha-amputoidunkin kanssa.

Onko jolla kulla onnistunut suhde ihanan, mutta raha-asiansa ryssineen kanssa? [Omaa talouttaan uhraamatta.]

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutui sairastumisen takia lopettaan viljelyn ja joutui ulosottoon. Teimme yhdessä maksusuunnitelman ja noudatimme sitä. Nyt on ollut velaton 5 v. Jos olisi ryssiny asiansa oman tyhmyyden takia niin tuskin olisin jäänyr. Eli riippuu ihan siitä miksi on ulosotossa.

Vierailija
22/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin suhtautua avoimin mielin, että eihän tuo nyt niin paha juttu voi olla, kun töissä sentään käy, mutta oli se. Mieshän tuhlasi pahemmin kuin minä, vaikka minä olin meistä se jolla on nimi puhdas. Eli iilimadoksi osottautui, olisin tukenutkin jaloilleen pääsyssä kohtuulliseen rajaan asti, mutta kun asenne tuntui olevan että minä suorastaan elätän jotta hän voi käyttää vähiä, ulosoton jälkeen jääviä käyttörahojaan turhuuksiin, kuten take away-kahveihin, joita en itsekään matalapalkkaisena raaski ostaa. Olkaa minua viisaampia ja harkitsevaisempia mihin ryhdytte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin suhtautua avoimin mielin, että eihän tuo nyt niin paha juttu voi olla, kun töissä sentään käy, mutta oli se. Mieshän tuhlasi pahemmin kuin minä, vaikka minä olin meistä se jolla on nimi puhdas. Eli iilimadoksi osottautui, olisin tukenutkin jaloilleen pääsyssä kohtuulliseen rajaan asti, mutta kun asenne tuntui olevan että minä suorastaan elätän jotta hän voi käyttää vähiä, ulosoton jälkeen jääviä käyttörahojaan turhuuksiin, kuten take away-kahveihin, joita en itsekään matalapalkkaisena raaski ostaa. Olkaa minua viisaampia ja harkitsevaisempia mihin ryhdytte.

Aivan kuin omasta kokemuksestani! En ikinä osta reissulla kalliita kahveja vaan Suomessa reissatessa esim. keitän kahvia termariin. Kerran eräs varattomaksi myöhemmin osoittautunut hnk osti joka välissä mukaan kahvin! Sitten valittelu, että on 2 e tilillä.. Olisi ollut 20 e kahveitta!

Vierailija
24/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on laskentakyvyttömyyttä tai aritmeettista höperyyttä joutua ulosottoon..

Vierailija
25/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lompakot kaukana toisistaan kunnes on hoitanut rästinsä, ellei tulotaso tai omaisuus ole sellainen ettei ulosottoa huomaa.

Vierailija
26/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin lompakot kaukana toisistaan kunnes on hoitanut rästinsä, ellei tulotaso tai omaisuus ole sellainen ettei ulosottoa huomaa.

Näin juuri!

Vierailija
27/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni rakastuin ulosotossa olevaan naiseen. Autoin häntä saamaan haettua sosiaaliasen luoton jolla pääsi pois uo:n velkavankeudesta. Luottotiedot on jo takaisin ja laina maksettu pois ensi vuonna ja samalla meill tulee 5v ihanaa vuotta täyteen.

Vaimoni ulosotot johtui osin nuorena tehdyistä hölmöilyistä ja exän sekoiluista.

Hän tarvitsi vain tukea jotta sai asians kuntoon.

Vierailija
28/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin meni rakastuin ulosotossa olevaan naiseen. Autoin häntä saamaan haettua sosiaaliasen luoton jolla pääsi pois uo:n velkavankeudesta. Luottotiedot on jo takaisin ja laina maksettu pois ensi vuonna ja samalla meill tulee 5v ihanaa vuotta täyteen.

Vaimoni ulosotot johtui osin nuorena tehdyistä hölmöilyistä ja exän sekoiluista.

Tämä ei ole miehen kirjoittama. Miehet eivät käytä sanaa "ihana".

Vierailija
29/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole miehen kirjoittama. Miehet eivät käytä sanaa "ihana".

Oonki vähän gay.

Vierailija
30/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä käytän sanaa ihana esim puhuessani vaimostani tai ajasta yhdessä. Ihana ja kaunis useimmiten käyttämät sanat, minä rakastan sinua jälkeen.

Vierailija
31/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa hänen yrityksensä oli nippanappa hengissä, konkurssin välttämiseksi hän möi kaiken omaisuutensa, velkaa jäi ja meni ulosottoon. Jatkoimme seurustelua, minulla myös oli velkaa jota maksoin. Mies oli koko ajan ulosotossa ja korot kasvoi. Kun olin saanut omat lainat maksettua aloimme maksaa yhdessä hänen velkojaan. Tiukkaa teki, mutta kaikki saatiin maksettua, saatiin jopa korkoja anteeksi kun maksut alkoi olla säännöllisiä.

Vierailija
32/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei 

Vierailija
33/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintäfirmat kyllä mulkkuja, antaisi korot anteeksi niin saisi maksettua pois, mutta kun ei niin antaa olla. Eipä tarvi töihin tässä mennä.

Vierailija
34/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen tiedon voi kirjoittaa Tinderiin, niin ei tuu huteja.

Vierailija
35/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eduskunnassakin istuu ulosotossa olevia ihmisiä. Ja muitakin julkisuuden ihmisiä. 

Vierailija
36/51 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua esim. adhd:sta, ja ihminen muuten mukava. Ja säntillisellä ihmisellä omat huonot puolensa, kuten kaikilla.

Vierailija
37/51 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustaisin, itsekin selvinnyt ulosotosta.

Vierailija
38/51 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ryssii raha-asiansa niin suhteessa käy yleensä niin että uppoaa laivan mukana. Ei onnistu.

Kallistun tähän. Itsellekään raha ei ole ollut koskaan prioriteetti, mutta kyllähän se helpottaa elämää että on luottotiedot kunnossa

Vierailija
39/51 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa voisin olla, mutta yhteistaloutta en perustaisi. Toisin sanoen niin kauan ok, kun asunnot/omaisuus on erillään eikä ala tulla vinkumista tyyliin "maksa sä, kun sulla on enemmän rahaa"

Vierailija
40/51 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä jos on luottotiedot sössitty, niin luurankoja on kaapissa enemmänkin. Onnistuuko deadlinet, onko muuten kaikki muumit laaksossa, muuta rikostaustaa? Jollain naisella vielä ehkä juuri ja juuri saattaisin hyväksyä, jos tiedot ovat menneet vain ostelusta, mutta varsinkin miehillä tuntuu että ongelmat kulkevat käsi kädessä myös muun rikollisuuden kanssa, ja sellaisiin ei normaali kansalainen halua sekaantua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi