Kysymys raskaana olleille:
Anteeksi hössötys, mutta jännittää niin...
Eli onko mahdollista, että vaikka olisi raskaana tulee kuukautiskipujen kaltaista särkyä alavatsalle ja selkään? Mulla ihan selkeät kuukautiskivut jo 3 pv, mutta menkat ei vielä alkaneet. Onko toivo jo menetetty vai vieläkö kannattaa pitää peukkuja yllä?
Kommentit (3)
Mulla kuukautissäryt vastaa raskaussärkyjä. 2 kertaa menny niin. Kuukautiset jääny välistä. Pahoinvointi alkanu viikoilla 5 ja 6.
Ja kuukautisten siis olis pitäny alkaa viikolla 4. :D
En olisi ikinä uskonut, että musta tulee tällainen hössöttäjä, mutta niin vaan tuli. Tekisi koko aja mieli vaan surffailla netissä vertailemassa kaikkien oireita, vaikka tiedän, että oireet on niin yksilöllisiä, ettei niistä voi mitään päätellä. Täytyy nyt vaan ola kärsivällinen ja koettaa miettiä jotain muuta.
Itselleni kerran yksi kätilö sanoi, että jos on " kuukautistunteet" , niin ei kyllä ole raskaana, vaan kuukautiset alkaa myöhässä jne...
MUTTA
Minulla on sekä että. Olen kaksi kertaa tullut raskaaksi, ja kummallakin kerralla aivan samat tuntemukset kuin juuri ennen kuukautisia (ihan samanlaiset kuin kuvailit).
Ja kaiken lisäksi tein kummallakin kerralla testin viikolla 5+, ja näytti negaa, joten jäin odottelemaan menkkoja harmissani. Mutta sitten rv6+ näyttikin testit plussaa.
Ja kaksi ihanaa lasta minulla nyt on. :)
(Oli vain aina hämäävää, kun oikein odotti että olisi raskaana, ja tuntemukset aina samat, ja sitten monina kuukausina alkoikin sitten ne menkat... :( Mutta lopulta kummankin kohdalla tärppäsi Ü.)
eli voi se näinkin mennä. :)