Jenkeissä tapahtuu nyt kummia, Elon Musk peruu vaalitukensa Trumpille
Uskooko hän ettei Trump voita vai mistäköhön mahtaa olla kyse..
Kommentit (9)
Trumppimaisesti perustelee päätöstään väittämällä, että ei ole sellaista koskaan luvannutkaan.
Onni täällä vaihtelee, Taivaan isä suojelee.
Ihmiset pitää sitä jonain suurena nerona mutta oikeasti se on änkyttävä älykääpiö jota jostain kumman syystä vain tuhannet palvoo ja tekee sille töitä. Itse se ei ole rakentanut ainuttakaan rakettia tai autoa, muut ne on sille suunnitelleet ja tehneet.
Se rahalupaus kuuluu Trumpin porukan Fake news -sarjaan.
No Elon on luvannut aika paljon asioita joita ei ikinä pitänyt. Sikäli hyvä yhteistyö.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pitää sitä jonain suurena nerona mutta oikeasti se on änkyttävä älykääpiö jota jostain kumman syystä vain tuhannet palvoo ja tekee sille töitä. Itse se ei ole rakentanut ainuttakaan rakettia tai autoa, muut ne on sille suunnitelleet ja tehneet.
Tyypit kuten Musk, Trump ja Peterson joita eräät täällä vihaa päivät pitkät liikkuu vaan niin eri sfääreissä kuin amiksen käyneet kritikkonsa täällä. Teepä itse perässä. Talk is cheap. Ihan totta Muskista noin vaan tuli maailman rikkain mies? Jos se niin helppoa on niin mikset itse tee perässä?
Oli syy mikä tahansa niin hyvä kun veti tukensa pois. Vielä kun rebut tajuaisivat vaihtaa trumpin.
Taisi tajuta satsaavansa häviäjään.