Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hikoiletko kasvoista?

Vierailija
24.07.2024 |

Minä hikoilen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on talouspaperia käsilaukussa. Sillä pyyhin kasvoja, käsiä ja kaulaa. Kainalot ei niinkään hikoa. 

Vierailija
22/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ainoa hyvä puoli on, että näytän tosi nuorelta hikoilun takia. Kai toikin vähentyy ikääntyessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikirauhasten sijainti on yksilöllistä. Minä hikoilen aina ekana päästä. Ja on siis erittäin hyvä kunto. Ei tartte kuin 5 minuuttia tehdä jotain rasittavaa niin koko pää ja niska on hien kyllästämä.

Joo, mulla ei koskaan ole pää ja niska märkänä, otsa saattaa ruveta kiiltämään muttei varsinaisesti hikoile. Helteellä kun tekee pyörälenkin tyyliin tuhatta ja sataa niin silloin tulee jälkihiki ja vaikka on pyöräilykypärä päässä niin ei oo pää ja niska märkänä.

Vierailija
24/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutenkin nopea aineenvaihdunta. Olen kuin suora putki. 

Vierailija
25/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ladon halkoja ja työnnän kottikärryjä. Sitten kuokin pihamaata ja vesi valuu hiusjuurista saakka. Kumisaappaiden päälle valuu posaroita. Täytyy välillä levätä ja juoda runsaasti. Rankkaa hikoilemista. Minulla vielä pääkin punaisena ponnistelemisesta.

Kasvoihin en voi laittaa edes rasvaa aamullakun se aiheuttaa vielä pahenpaa hikoamista. Rintsikat ihan märät rintojen alta.

Minä käytän kosteusvoidetta kasvoihin vain talvisin. Kesällä se sulaa pois. En käytä meikkiä myöskään hikoilun takia. 

Vierailija
26/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ladon halkoja ja työnnän kottikärryjä. Sitten kuokin pihamaata ja vesi valuu hiusjuurista saakka. Kumisaappaiden päälle valuu posaroita. Täytyy välillä levätä ja juoda runsaasti. Rankkaa hikoilemista. Minulla vielä pääkin punaisena ponnistelemisesta.

Kasvoihin en voi laittaa edes rasvaa aamullakun se aiheuttaa vielä pahenpaa hikoamista. Rintsikat ihan märät rintojen alta.

Uuhh.. Olis ihanaa nuolla ne puhtaaksi kalu kovana.

-Komea mies 30-vuotta

Vierailija
27/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pehis ja pihis on parasta huumetta. Kainalot myös!

M60

Vierailija
28/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Komea mies 30-vuotta

Tuu nuolemaan mun pimppi, sekin hikoaa kuin riivattu. 

Vierailija
29/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin tuo on ihanaa ja seksikästä. Tule töiden jälkeen saunaan. Nuolen sinun KAIKKI PAIKAT ennen ja jälkeen KUNNOLLA. 

-MIES

Vierailija
30/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Komea mies 30-vuotta

Tuu nuolemaan mun pimppi, sekin hikoaa kuin riivattu. 

Minne tulen nuolemaan? Nuolen pimpin, pyllyn ja vaikka munan kaupan päälle.

Vierailija
31/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopea hikoileminen hyväkuntoisena kertoo erittäin tehokkaata aineenvaihdunnasta. Hikirauhasten sijainti on ihan geeneistä kiinni.

Muistan nuorena kun joku naljaili että sulal on huono kunto kun hikoilin heti, vaikka itse treenitilanne, tai mitä se nyt sitten olikaan ei minua rasittanut ollenkaan.

Vierailija
32/40 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä jotain hyötyä että hikoilee nimenomaan tietystä paikasta? En itse haluaisi ikinä hikoilla esimerkiksi persevaosta tai käsistä. Inhottavaa ajatuksena.

Kyllä. Minä jos saisin valita niin vaihtaisin tämän valtavan selkähikoilun oikeastaan mihin muuhun tahansa paikkaan.

Vierailija
33/40 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen TissiHiki (c) naisia.

Vierailija
34/40 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lippis päässä niin voi vähän kostua päivän aikana, jos helteitä

Vierailija
35/40 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä jotain hyötyä että hikoilee nimenomaan tietystä paikasta? En itse haluaisi ikinä hikoilla esimerkiksi persevaosta tai käsistä. Inhottavaa ajatuksena.

Kyllä. Minä jos saisin valita niin vaihtaisin tämän valtavan selkähikoilun oikeastaan mihin muuhun tahansa paikkaan.

Olis paras, jos hiki tulis esim. Virtsatessa ulos.

Vierailija
36/40 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hikoilemattomuuskaan ole kivaa. Hiki on kehon termostaatti. 

Toisaalta hikoilessa myös tulee hyvä olo. 

Kokeilen botoxia ensi keväänä kasvojen hikoiluun. 

Vierailija
37/40 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja päänahasta. Toisilla pysyy hiukset kuin juuri föönattuina helteelläkin.

Toisaalta on saanut kyllä sellaisen suolasuihke-tyyppisen superkohotuksen kun päänahka ja hiukset joskus vihdoin kuivuu.. Etenkin siis kun  päänahka ainakin mulla kutiseekin julmetusti tuon hikoamisen myötä eli sitä hinkkaa ja raapiikiin välillä. Enkä enää edes käytä, etenkään kesällä, mitään tököttejä vaan ihan on pesty, puhdas tukka ja päänahka eli hiki tämän "syyhyn" tekee. 

Vierailija
38/40 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään muualta hikoilekaan

Vierailija
39/40 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hikoilen kasvoista jos olen erehtynyt laittamaan jotain voidetta aamulla. Muuten hikoilen päästä, ihan pää märkänä aina kun jotain tekee, mutta onneksi en hikoile muualta enkä ole omistanut minkäänlaista dedoranttia enää vuosikausiin.

Vierailija
40/40 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska vaihdevuodet. En muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä