Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmanni syöksyy pörsissä . Ihmiset ei käy näköjään enää kaupoissa

Vierailija
24.07.2024 |

Ostovoima on huono ja säästäminen on pop

Kommentit (226)

Vierailija
121/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, vit.u. Jäin taas liikaa odottelemaan ja myyntijuna meni. Nyt täytyy taas odotella. Omani olisin jo saanut välillä pois.

Vierailija
122/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pääomasijoittajat omistajana

-ylläty kun hinnat nousee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin bisnesideaa on hieman vaikea ymmärtää. Heikkolaatuisia tuotteita samalla hinnalla kuin Stockmannilla. Kuka sieltä haluais mitään ostaa? Lisäksi kauppojen nettisaldot eivät pidä paikkaansa. Kun menet kauppaan niin myyjä vaan sanoo, että tuotetta ei vain ole vaikka netissä saldo kertoo, että on.

Heikkoa heikompi esitys Herra Tokmanni!

Vierailija
124/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on aika turhaa tavaraa. Ihmisillä on jo kodit täynnä

Tulee uusi paloturvallisuuslaki, ei saa ostaa tavaroita ja kela pakottaa pieniin asuntoihin.

Mikä ihmeen Kela se nyt tavallista suomalaista on määräämässä ja pakottamassa.

Kyllä Suomessa on kansaa, jolla on varaa elää kuten tahtovat. Eivät kaikki ole mistään tuista riippuvaisia.

Vierailija
125/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin 10 vuotta sitten Tokmannista kissalle raapimistelineen. 

Osastolla luki että "merkin X" telineet -50%

Otin sit sen isoimman telineen, ja kassalla pyysikin täydet 100€. Sanoin, että siellä luki että merkin telineet on puoleen hintaan ja mun kuuluis saada se kun niin on luvattu.

Hiekkainen kassan täti tiuski mulle tosi tympeästi ja mentiin katsomaan sitä lappua. Totesi että tässä on virhe ja tarjous koskee vaan malli kappaletta. Sen kassan kielenkäyttö oli tosi asiatonta tilanteeseen nähden ja sit mä itkua niellen nuorena ensimmäisen kissan omistajana otin sen pienen ja huonomman mallikappaleen.

Soitin kyllä johonkin asiakaspalveluun ja he lupasivat että saan käydä sen mallikappaleen palauttamassa ja antavat mulle puoleen hintaan sen ison telineen.

Oli kyseinen pulju aika pitkään boikotissa tuon jälkeen.

Vierailija
126/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan nyt naisten kanssa puuhaamaan myös sitä, että saa olla vain yksi auto per kerrostalo-asunto, joska vaatteitakaan ei saa enää säilyttää. Ei myöskään moottoripyöriä, veneitä eikä asuntovaunuja enää kerrostalo-asuntojen pihoihin.

Vierailija
127/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on aika turhaa tavaraa. Ihmisillä on jo kodit täynnä

Tulee uusi paloturvallisuuslaki, ei saa ostaa tavaroita ja kela pakottaa pieniin asuntoihin.

Mikä ihmeen Kela se nyt tavallista suomalaista on määräämässä ja pakottamassa.

Kyllä Suomessa on kansaa, jolla on varaa elää kuten tahtovat. Eivät kaikki ole mistään tuista riippuvaisia.

Tulee uusi potkulaki myös julkiselle, saa irtisanoa helposti 40-50-vuotiaat.

Vierailija
128/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aletaan nyt naisten kanssa puuhaamaan myös sitä, että saa olla vain yksi auto per kerrostalo-asunto, joska vaatteitakaan ei saa enää säilyttää. Ei myöskään moottoripyöriä, veneitä eikä asuntovaunuja enää kerrostalo-asuntojen pihoihin.

Palomiehet haluavat naisten vaatteet pois kerrostaloasunnoista ja me naiset miesten moottoripyörät, asuntovaunut, mopot ja mopoautot pois kerrostalojen pihoista ja yksi auto riittää per perhe, toinen voi kulkea linja-autolla. Yhdessä kohti turvallisempia pihoja.

Vierailija
129/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein kaksi kuukautta sitten Tokmannin verkkokaupasta koetilauksen, pari vaatetta ja kosmetiikkaa. Tilaus vahvistettiin, vaan eipä ole mitään näkynyt ei kuulunt, joten pysyn tuosta putiikista pois jatkossakin. MIksi pitää yllä verkkokauppasivuja, jos ei ole halua myydä?!

Mä tilasin joitain vuosia sitten hajuveden, kun myivät merkkituotteita halvalla. Toimittaja mokasi tilauksen ja kun soitin parin kuukauden päästä (!), minulle kerrottiin, että joku rullakko oli hukassa Rotterdamissa.

Halusi vihjata että hakisit itse sen hajuveden hollannista :D

Vierailija
130/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset yritykset ostavat temusta ja kiinasta kaiken ja myyvät kymmenkertaisella hinnalla kansalaisilleen tuota kiina krääsää,kauppa se on mikä kannattaa 😆😁

Vierailija
131/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin sit sen isoimman telineen, ja kassalla pyysikin täydet 100€. Sanoin, että siellä luki että merkin telineet on puoleen hintaan ja mun kuuluis saada se kun niin on luvattu.

Hiekkainen kassan täti tiuski mulle tosi tympeästi ja mentiin katsomaan sitä lappua. Totesi että tässä on virhe ja tarjous koskee vaan malli kappaletta. Sen kassan kielenkäyttö oli tosi asiatonta tilanteeseen nähden ja sit mä itkua niellen nuorena ensimmäisen kissan omistajana otin sen pienen ja huonomman mallikappaleen.

Soitin kyllä johonkin asiakaspalveluun ja he lupasivat että saan käydä sen mallikappaleen palauttamassa ja antavat mulle puoleen hintaan sen ison telineen.

Samoja kokemuksia. Ei onneksi noin kalliista tuotteesta sentään. Myyjä vain tuhahtelee ja sanoo ettei tarjous ole voimassa/ei koske juuri tätä tuotetta tms. Vaikka ilmoitus olisi selvällä suomenkielellä että koskee. Takalistoaan eivät nosta penkistä kuin äärimmäisen pakon edessä ja asiakkaalle puhutaan lähtökohtaisesti törkeästi. Ärsytys siitä että jotain ekstraa pitää piippaamisen lisäksi tehdä näytetään avoimesti. Jos kysyt missä joku tuote on, niin toisinaan vastaus on silmien pyöräytys ja huiskaisu johonkin. 

Tämä poikkeaa muista halpiskaupoista. Muuallakaan ne myyjät ei aina ole penaalin terävimpiä kyniä, eikä noissa paikoissa tarvitse olla, mutta edes yrittävät hoitaa työnsä.

Vierailija
132/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannin bisnesideaa on hieman vaikea ymmärtää. Heikkolaatuisia tuotteita samalla hinnalla kuin Stockmannilla. Kuka sieltä haluais mitään ostaa? Lisäksi kauppojen nettisaldot eivät pidä paikkaansa. Kun menet kauppaan niin myyjä vaan sanoo, että tuotetta ei vain ole vaikka netissä saldo kertoo, että on.

Heikkoa heikompi esitys Herra Tokmanni!

Se on sama kuin postilla: asiakkaat kaikkoaa koska palvelu on kallista ja huonoa, joten lääkkeeksi koitetaan nostaa hintoja ja huonontaa palvelua. Mielessä ei käy koittaa vaikka laskea hintoja ja parantaa palvelua, mitä ainakin itse ensin yrittäisin. En toki toimi kaupan alalla, eli ehkä en ymmärrä alaa tarpeeksi.

Vierailija
133/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja kokemuksi

Tuotetta pitää kulkea hihnalla ja rahaa kilistä kassaan. Muu on toissijaista. Tosin nyt ei taida raha kilistä kassaan eikä tuote kulje hihnalla. Ihmisillä rahat loppu, varsinkin niillä jotka käy "halpa" marketeissa. Rikkaiden kaupat ja rikkaiden tuotteet menee kaupaksi, koska rikkailla on rahaa.

Vierailija
134/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palomiehet haluavat naisten vaatteet pois kerrostaloasunnoista ja me naiset miesten moottoripyörät, asuntovaunut, mopot ja mopoautot pois kerrostalojen pihoista ja yksi auto riittää per perhe, toinen voi kulkea linja-autolla. Yhdessä kohti turvallisempia pihoja.

Palomies voi tulla määräämään vaatteita pois vietäväksi asunnosta, mutta taloyhtiö kieltää palomiehen vaimon auton säilyttämisen taloyhtiön parkkipaikalla, vain yksi auto per asunto jatkossa. Lisäksi moottoripyörä on vietävä pois taloyhtiön pihalta.

Vierailija
135/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palomies voi tulla määräämään vaatteita pois vietäväksi asunnosta, mutta taloyhtiö kieltää palomiehen vaimon auton säilyttämisen taloyhtiön parkkipaikalla, vain yksi auto per asunto jatkossa. Lisäksi moottoripyörä on viet

Jatkossa kaikki joutuvat luopumaan rakkaista jutuistaan. Naiset vaatteista ja miehet moottoripyöristä, veneistä ja asuntoautoista, niillä ei täytetä enää taloyhtiön pihoja.

Vierailija
136/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palomies voi tulla määräämään vaatteita pois vietäväksi asunnosta, mutta taloyhtiö kieltää palomiehen vaimon auton säilyttämisen taloyhtiön parkkipaikalla, vain yksi auto p

Et omista mitään ja olet onnellinen.

Vierailija
137/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 milliä voittoa ei ole näköjään tarpeeksi.

Vierailija
138/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla oli irtarit Tokmannissa 4,99€/kg.

Vierailija
139/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

aika yllättävää. Luulisi, että just tuon tyyppiset halpaketjut kuten Tokmanni, Halpa-Halli ja Minimani nimenomaan vetäisivät asiakkaita, kun siellä on halvempaa kuin muualla.

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. 

Vierailija
140/226 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja tuotteita kuin Temussa myydään moninkertaiseen hintaan. Järki-ihminen valitsee halvemman eli Temun.

Meianat että järki ihminen tukee Kiinan kommunistista hallintoa? Ihmiskauppaa? Uiguureiden riistoa? Paskoja työoloja? Kiinan tulevis sotatoimia?  Kiinan ja Venäjän yhteistyötä? Sen myötä siis Venäjän sotatoimia? Järki ihminen ei tilaa sheinistä, temusta, wishistä mitään krääsä paskaa.

Ihan sama, ostaako sen Kiinassa valmistetun tavaran Temusta vai Tokmannilta. Jos on edes kaksi aivosolua, ymmärtää tämän verran. Kannattaa joskus lukea ne tuoteselosteet, niistä selviää valmistusmaa. Se on useimmiten Kiina riippumatta jälleenmyyjästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän