Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies triggeröi tahallaan?

Vierailija
24.07.2024 |

Eli tietää jonkin asian ärsyttävän ja tekee silti niin?

Esim. Olen sanonut etten pidä vihreistä housuista ja hän laittaa mulle viestin, missä on tyyppi jolla on vihreät housut ja että onpa hienot vaatteet tällä tyypillä (ei kuitenkaan erikseen mainitse housuja).

Eli tietää etten pidä vihreistä housuista ja tahallisesti hakee tilannetta, jossa sanon etten pidä housuista.

Tai että en pidä autoista ja kun mietimme tekemistä niin ehdottaa, että menemme autokauppaan.

Hakee siis jonkinlaista reaktiota ärsyttämällä. Ja joskus myös hyvin aroista aiheista, vaikkapa että olen kertonut että mua harmittaa kun olen niin lyhyt niin näyttää lehdestä että onpa upeita nämä pitkät mallit tässä lehden kannessa. 

Nämä siis vain (tyhmiä keksittyjä) esimerkkejä, mutta miksi joku tekee noin? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ollenkaan ymmärrä, että miten joku voi olla oikeasti noin hölmö. Siis ettei kykene ollenkaan ymmärtämään, että miltä muista tuntuu. Ap

Nimenomaan hän kyllä ymmärtää, vaikka tietenkin kieltää sen. Hän haluaa loukata sinua ja siten kokee olonsa paremmaksi. Tosiaan JSSAP, koska tilanne ei muutu muutoin kuin siten, että mies keksii koko ajan uusia keinoja kiusata sinua.

HUH! Pitikö tämäkin tulla tänne??? Mies keksii koko ajan uusia keinoja kiusata sinua... KAMALAA... TULEE MIELEEN MUN VANHEMPIEN AVIOERO JOSSA TÄLLÄ TAVALLA TUHOTTIIN KOKO OMAISUUS... Äiti sanonut, että isä (ei halunnut erota) KEKSI KOKO AJAN VAIN UUSIA JUTTUJA... mä kyllä olen ajatellut että ei se ollut ilkeyttä vaan joku toinen juttu eli niillä oli oikeasti asioita joiden vuoksi eivät voineet erota ja niitä tuli koko ajan lisää ja lisää... SITTEN KIERTEIDEN KAUTTA meidän faija kuolikin... 

Sopiiko tähän se kun sanotaan, että rakkaudesta se hevonenkin potkii??? 

Vierailija
22/30 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I LOVE MY SOMEBODY! PUSS, PUSS...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedättää sua. Pitää sitä harmittomana pilana.

Vierailija
24/30 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti eksäni teki noin eli ärsytti tahallaan

Vierailija
25/30 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tästä muutamalle kaverilleni sanonut, mutta he taas kokevat että olisin jotenkin "katkera" jos mies tosiaan pitää pitkistä naisista (olen mustasukkainen?), haluaa autokauppaan (olen joustamaton?) ja haluaa laittaa kuvan vihreistä housuista (oma ongelmani, jos kuva ärsyttää).

Miehelle mainitsin kerran, että mulle tulee paha mieli kun esim. itse laittaa viestiä ja lupaa palata asiaan myöhemmin eikä palaakaan.

Esim. Pyytää kahville, sanon että käy hyvin, sopivat päivät ti ja ke. Sanoo palaavansa asiaan. Kun tulee ti, ja kysyn että ollaanko menossa kahville, niin sanoo että oho, unohdinkin kokonaan nämä kahvittelut.

En ymmärrä. Ap

Vierailija
26/30 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä et ymmärrä? Mies on tahallaan ilkeä ja tahallaan yrittää tökkiä sinua. Mitä minä en ymmärrä, on että miksi jatkat suhdetta tuollaisen kanssa? 

Vierailija
27/30 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei siitä tosiaan muuta tarvitse ymmärtää kuin se, että mies on ikävä ihminen ja tarkoituksella satuttaa sinua. Joten sinun ei kannata hakeutua sellaiseen seuraan.

Vierailija
28/30 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaisin miehen sekä kaverit. Oikeat ystävät ovat sun puolella ja yrittävät edes ymmärtää sun tuntemuksia. Oot varmaan aika nuori? Annat kohdella itseäsi huonosti

Vierailija
29/30 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetuntoinen

Henkisesti epäkypsä

Idiootti

Narsisti

Vierailija
30/30 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko ystävien mielipiteisiin. Ne ei elä sitä suhdetta kuten sinä. Sä tiedät, että tekee tuon tahalleen. Ja hakee koko ajan lisää ja suurempia tapoja kiusata. Usko itseäsi! Niin ja sulla on täysi oikeus jättää se mies vaikkei ystävät/sukulaiset/kumminkaimat yhtään ymmärtäisikään miksi jätit niin ihanan miehen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi