Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lisääntyminen elämän tarkoitus ja lapsettomuus Jumalan tarkoitus?

Vierailija
24.07.2024 |

Onko lisääntyminen elämän tarkoitus ja lapsettomuus Jumalan tarkoitus?

Vierailija kirjoitti: Syntiinlankeamuksessa kaikki täydellinen "särkyi". Elämme epätäydellisessä maailmassa jossa luomakuntakin huokaa.  Osa epätäydellisyyttä =lapsettomuus. Alkuperäinen kehoitus oli lisääntykää ja täyttäkää maa... Eikä tämä tarkoita ehkäisykieltoa tms. ////

Olen alkanut miettiä tätä 'lisääntykää ja täyttäkää maa' toiselta kannalta. Luomakunta on pahan eli Saatanan vallassa ja siksi ihminen heitettiin ulos Paratiisista. Google antaa elämän tarkoitukseksi lisääntymisen eli seksin. Saatana ja mammona=raha(himo) kuuluvat yhteen... ja raha ja seksi pyörittää nykymaailmaa... Ihmisen keho on Jumalan omaksi kuvakseen luoma ja Jumalan pyhä temppeli jota ei kuulu jakaa monen kanssa...

Jumalan mukaan elämän tarkoitus on kuitenkin elää Jumala-yhteydessä ja tehdä kaikkea hienoa johon Jumala on antanut ihmiselle kyvyn esim rakentaa, viljellä maata, puhe-laulu-musiikki, kirjoitus ja piirtäminen jne jne... kaikki luova joka myös antaa ihmiselle suunnatonta ja pitkäaikaista tyydytystä... tätä on tarkoitus että ihminen tekee yhdessä Jumalan kanssa ja tämän kunniaksi... eikä pelkästään harrasta seksiä, kieri seksin haluissa ja himoissa ja lisäänny... Seksi=himo=??? Himoja pidetään jonain negatiivisena joita ihmisen tulee hillitä ja hallita... Minä olenkin nyt ruvennut ajattelemaan että kun Aatami ja Eeva heitettiin ulos Paratiisista Saatanan, kolmannen pyörän, yhdyttyä Eevaan, niin Jumala onkin tarkoittanut ('ivallisesti') että lisääntykää ja täyttäkää NYT SITTEN se Maa niillä Saatanan eli langenneen enkelin lapsilla... Ja tätä kannamme DNA:samme...

LUULEN ETTÄ OLEN OSUNUT ASIAN YTIMEEN... Monet asiat tuntuvat olevan Jumalan tarkoitusta mutta millä tavoin niin se selviää vasta kun tulemme iäkkäiksi ja kaikilla ei ehkä koskaan... Minulla voisi olla vaikka kuinka paljon lapsia mutta on nolla lasta. Nyt pidän tätä Jumalan tarkoituksena ja sitäkin että DNA:ni ei mene jatkoon tähän sekasotkumaailmaan... Lapset ovat vain lainaa sen 18 vuotta (tai vielä nuoremmiksi teineiksi) kun he ovat vastuullamme mutta ihmiselämä on paljon pitempi. Elämän tarkoitus ei ole lisääntyminen eikä nyky-yhteiskuntaan tarvita jälkipolvea tavalla jota vielä jokunen sukupolvi sitten ihan elämän ylläpitämiseen...

ÄLKÄÄ MUREHTIKO JOS EI TULE OMIA BIOLOGISIA LAPSIA ÄLKÄÄKÄ OLKO KURJIA LAPSETTOMIA KOHTAAN! Monella se ei ole oma valinta mutta voi olla Jumalan tarkoitus ja siis jopa se kärsimys mikä lapsettomana oleminen aiheuttaa... mikä on hirveää... LAPSIA MILLÄ KEINOLLA HYVÄNSÄ ON VÄÄRÄÄ AJATTELUA... Huomatkaa että mitään 'yksi lapsi ilman sisaruksia, serkkua ja sukua' ei tänne kannata järjestää... heidän elämästään voi tulla suoranainen helvetti kun eivät ole osia mistään kokonaisuudesta JA IHMINEN ON SOSIAALINEN OLENTO JA KUULUU IHMISEN SUKUPUUHUN EIKÄ SEN ULKOPUOLELLE!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et tiedä mistään mitään 

Vierailija
2/2 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkket!

Sisältö jatkuu mainoksen alla