Löytyykö naista joka ei ainakaan muista kenenkään miehen antaneen hänelle yhtäkään orgasmia eikä yhtään yhteistä? Surullista?
Löytyykö naista joka ei ainakaan muista kenenkään miehen antaneen hänelle yhtäkään orgasmia eikä yhtään yhteistä? Surullista?
Kommentit (27)
Miksi miehen pitäisi se antaa, jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Naisen pitää itse ottaa ne yhdynnässä tai muussa seksissä miehen kanssa. Tai sit ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi se antaa, jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Naisen pitää itse ottaa ne yhdynnässä tai muussa seksissä miehen kanssa. Tai sit ihan itse.
Ei kysytty homoilta!
Olin 36-vuotias kun sain ensimmäisen orgasmini miehen kanssa. Se tuli vielä omin käsin mutta nopeasti sen jälkeen tuli jo toisen käsistä. Nyt 10 vuotta myöhemmin saan myös yhdynnässä, nopeasti ja peräkkäisiä.
Mikä muuttui? Minä. Aloin aktiivisesti harjoitella ensin itsekseni. Opettelin eri tapoja laueta. Ja sitten aloin vaan aktiivisesti toteuttaa samaa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tee sinäkin sitten ihan itse omin pikku kätösin.
Vierailija kirjoitti:
Olin 36-vuotias kun sain ensimmäisen orgasmini miehen kanssa. Se tuli vielä omin käsin mutta nopeasti sen jälkeen tuli jo toisen käsistä. Nyt 10 vuotta myöhemmin saan myös yhdynnässä, nopeasti ja peräkkäisiä.
Mikä muuttui? Minä. Aloin aktiivisesti harjoitella ensin itsekseni. Opettelin eri tapoja laueta. Ja sitten aloin vaan aktiivisesti toteuttaa samaa miehen kanssa.
Miten ihmeessä tuollaista voi harjoitella? Siis saahan sen helposti käsin, miehen siis, mutta miten kukaan voi jotain yhdyntää harjoitella!? Ihan absurdia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tuollaista voi harjoitella? Siis saahan sen helposti käsin, miehen siis, mutta miten kukaan voi jotain yhdyntää harjoitella!? Ihan absurdia.
En harjoitellut yhdyntää vaan erilaisia tapoja laueta. Olin sooloseksissä urautunut tyydyttämään itseni aina samalla, tutulla tavalla. Sillä jolla sain ihan hetkessä. Aloin opetella laukeamista eri asennoissa ja eri tavoilla itseäni tyydyttäen. Se oli aluksi hidasta mutta olin motivoitunut :) Ja pikkuhiljaa kehoni oppi että voin laueta monin eri tavoin. Tätä nykyä siis myös yhdynnässä.
Eipä ole tarvinnut harjoitella; ihan monillatavoin saan helposti ja järisyttäviä. Mutta aina oltava klitoris mukana, kuten kuuluukin.
Uskoisin kyllä, että se ensimmäinen orgasmi jäisi kyllä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tarvinnut harjoitella; ihan monillatavoin saan helposti ja järisyttäviä. Mutta aina oltava klitoris mukana, kuten kuuluukin.
Aina se minullakin on mukana, vaikka en itse menisi noin pitkälle että sanoisin kenellekään muulle miten hänen _kuuluu_ saada.
Klitorikseni saa aivan riittävästi stimulaatiota myös yhdynnässä. Kuten sanoin, saan helposti ja saan peräkkäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se minullakin on mukana, vaikka en itse menisi noin pitkälle että sanoisin kenellekään muulle miten hänen _kuuluu_ saada.
Klitorikseni saa aivan riittävästi stimulaatiota myös yhdynnässä. Kuten sanoin, saan helposti ja saan peräkkäisiä.
No en ole kellekkään ikinä sanonutkaan, miten kunkin kuuluu saada! Vain joidenkin miesten täällä olen lukenut kirjoitetun, että yhdynnässä kuuluu saada, ja jos ei saa, oma vika...muuta ei nämä miehet ole sanoneet tekevänsä, ja SE on surullista!
Klitoris on se nautinnon antaja naiselle ja se on sen elimen ainoa tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin kyllä, että se ensimmäinen orgasmi jäisi kyllä mieleen.
Minä sain ensimmäisen valtavan orgasmin kun olin raskaana. Se oli aika järisyttävää. Tämän lapsen isä on mies jota täällä palstalla hehkutetaan exänä ja tähän päättyi juttumme koska menin vammaisaborttiin... Sen jälkeen olen ollut sitä mieltä että jotain erilaista tapahtuu kun nainen raskautuu eli tytöstä tulee nainen... Enkä nyt tarkoita sitä että olisin ollut tietämätön kaikesta sitä ennen - olin tuolloin 22-vuotias... Näin ainakin minulla... Hänen kanssaan en ole asiasta koskaan puhunut vaan koko elämät on eletty tämän päälle... NYT OLEN TÄYSIN YMMÄLLÄ KAIKESTA SEKÄ ELÄMÄSTÄ ETTÄ IHMISKOHTALOISTA ETTÄ PALSTAN JUTUISTA... Lääkärit olivat 'suositelleet' että heti uusi lapsi perään, mutta elämää ei koskaan voi tuollaisella tavalla suunnitella ja määräillä... ainakaan niiden ihmisten elämässä jotka eivät tietoisesti ala 'tehdä lapsia'...
Vierailija kirjoitti:
En harjoitellut yhdyntää vaan erilaisia tapoja laueta. Olin sooloseksissä urautunut tyydyttämään itseni aina samalla, tutulla tavalla. Sillä jolla sain ihan hetkessä. Aloin opetella laukeamista eri asennoissa ja eri tavoilla itseäni tyydyttäen. Se oli aluksi hidasta mutta olin motivoitunut :) Ja pikkuhiljaa kehoni oppi että voin laueta monin eri tavoin. Tätä nykyä siis myös yhdynnässä.
Tästä tuli mieleeni, että ne naiset, joiden orgasmin eteen on pitänyt tehdä paljon töitä, ovat kertoneet tyydyttävänsä itsensä aina samalla, hyvin tietyllä tavalla. Eli tämä voi olla aika monella ainakin osatekijä vaikeudessa laueta kumppanin kanssa.
M42
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Jokainen on vastuussa omastaan ja tässä lopputulos kun tekee sen mitä vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole kellekkään ikinä sanonutkaan, miten kunkin kuuluu saada! Vain joidenkin miesten täällä olen lukenut kirjoitetun, että yhdynnässä kuuluu saada, ja jos ei saa, oma vika...muuta ei nämä miehet ole sanoneet tekevänsä, ja SE on surullista!
Oletko KH viime aikoina kirjoitellut miehenä. Oliko se kivempaa kun kirjoittaa naisena?
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on yksinäisyysepidemia ja naiset viihtyy sinkkuna. Mistäköhän johtuu..
Vierailija kirjoitti:
Sinustakin suurimmalle osalle naisista mies on täysin hyödytön naisen nautinnon kannalta? Olen samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on yksinäisyysepidemia ja naiset viihtyy sinkkuna. Mistäköhän johtuu..
Miehet on tajunneet, että ilman naistakin on elämää. Ja ihan hyvää sellaista.
Olen nainen ja saan orgasmeja todella helposti. Riittää kun 1-10 minuuttia ja saan sarjaorgasmeja. Saan myös orgasmeja ilman esileikkiä, ilman mitään kosketusta tai hyväilyä. Riittää pelkkä kova muna. Sain elämäni voimakkaimman orgasmin kun mies tuli sisääni ilman mitään lämmittelyä. Penis vain tuntui ihan taivaalliselta emättimessä. Joten kyllä tällaisia naisiakin on. Välillä saan niin kovia orgasmeja että tuntuu Jopa sattuvan yhdessä nautinnon kanssa ja syvät vatsalihakset vahvistuu orgasmista ja se taas vahvistaa orgasmin supistelua. Vagina ikään kuin vangitsee peniksen. Mies tykkää tästä oravapillusta
Tunnen ja tiedän vaikka kuinka monta tällaista naista!