Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin läpi koko perheen vaatekaapit. Kierrätykseen lähtee

Vierailija
24.07.2024 |

Kokonainen jätesäkillinen vaatteita, plus vielä kauppakassillinen.

Olen tyytyväinen.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti viime vuoden aikana kymmenen muovikassillista vaatteita keräykseen. Ei ihme etten löytänyt ikinä mitään päällepantavaa. Vuosia hillosin ihan käsittämättömiä vaatekappaleita. Nyt on tilaa, enkä osta enää vaatteita muuta kuin harkitusti ja hyvälaatuista (eli en melkein ikinä mitään kun hyväkin laatu huonontunut). Hyvä fiilis kyllä edelleen.

Vierailija
22/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just eilen kävin kaikki vaatteeni läpi.. 7 (!) muovikassillista hyväkuntoisia, mutta itselleni turhia vaatteita kiikutin uffin laatikkoon. 👍 Tänään pengon vielä lasten vaatekaapit..

Lasten vaatteet ovat ehkä ainoita, joita kannattaa harkita kirpparille. Kaikki muu uffiin. Tätä mieltä minä olen. Ap

Kai tiedät että UFF on kusetusta?

Millä tavoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just eilen kävin kaikki vaatteeni läpi.. 7 (!) muovikassillista hyväkuntoisia, mutta itselleni turhia vaatteita kiikutin uffin laatikkoon. 👍 Tänään pengon vielä lasten vaatekaapit..

Lasten vaatteet ovat ehkä ainoita, joita kannattaa harkita kirpparille. Kaikki muu uffiin. Tätä mieltä minä olen. Ap

Mulle ihan sama mitä mun vanhoilla vaatteilla tekevät, pääasia että pääsee helposti eroon ylimääräisestä. 

eri

Niin että laitetaan Afrikkaan jätteeksi.

Vierailija
24/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle aiheelle on oma keskustelunsa, 'tavarapaljous', hyvä ketju, pysynyt voimissaan tällä palstalla jo 10 vuotta.

Vierailija
25/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin?

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/11/21/uff-ryysyilla-rikkauksiin

https://hymy.fi/uutiset/uff-tahkoaa-miljoonia-kenen-pussiin/

https://www.vihrealanka.fi/uutiset/uff-palasi-otsikoihin/

Vierailija
26/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan sama mitä mun vanhoilla vaatteilla tekevät, pääasia että pääsee helposti eroon ylimääräisestä. 

eri

Niin että laitetaan Afrikkaan jätteeksi.

Vaikka niin🤷

Vierailija
27/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myyn ylimääräiset. Kesällä on hyviä ilmaisia tai huokeita kirppiksiä joka viikonloppu. Useampi satanen kilahtaa kassaan plus se on mukavaa noin ylipäätään.

Kuinka paljon teillä oikein on ylimääräisiä vaatteita, jos niistä saa useamman satasen käytettynä?! Mä en varmaan saisi satasia kasaan, vaikka myisin kaikki vaatteeni. Vai onko jotain kalliita hutiostoksia, joita ei ole ikinä käytetty?

Myyn toki samalla muutakin ylimääräistä kuin vain vaatteita. Luistimia, ilmastointilaitteen jne.

Oli ehkä vähän hämäävää, kun ketjussa puhuttiin vaatekaapin tyhjentämisestä, etkä tarkentanut, että myyt muutakin. Mutta ei kai niitä ilmastointilaitteitakaan joka kirppiskuormaan riitä? 

Vierailija
28/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle aiheelle on oma keskustelunsa, 'tavarapaljous', hyvä ketju, pysynyt voimissaan tällä palstalla jo 10 vuotta.

Eiköhän tänne yksi ihan asiallinen tavaranraivausketju mahdu lisää. Mene palstapoliisiksi vaikka niihin puppaketjuihin, ne jos mitkä on turhaa spämmiä. 

Vierailija
29/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myyn ylimääräiset. Kesällä on hyviä ilmaisia tai huokeita kirppiksiä joka viikonloppu. Useampi satanen kilahtaa kassaan plus se on mukavaa noin ylipäätään.

Kuinka paljon teillä oikein on ylimääräisiä vaatteita, jos niistä saa useamman satasen käytettynä?! Mä en varmaan saisi satasia kasaan, vaikka myisin kaikki vaatteeni. Vai onko jotain kalliita hutiostoksia, joita ei ole ikinä käytetty?

No, esimerkiksi itse pistän myyntiin hyväkuntoisia muutamaan kertaan käytettyjä Odd Molly, PuraFinland yms. vaatteita, eikä hinnat tule todellakaan olemaan tyyliä 5€/kpl. Esimerkkinä kaksi kertaa käytetty Puran 100% villaa oleva täyspitkä pooloneule jossa ovh. 359€, eli ei todellakaan irtoa 5-10 eurolla 😊 Harmittavasti en itse pysty käyttämään, koska villalle herkkä..

Vierailija
30/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyn toki samalla muutakin ylimääräistä kuin vain vaatteita. Luistimia, ilmastointilaitteen jne.

Oli ehkä vähän hämäävää, kun ketjussa puhuttiin vaatekaapin tyhjentämisestä, etkä tarkentanut, että myyt muutakin. Mutta ei kai niitä ilmastointilaitteitakaan joka kirppiskuormaan riitä? 

Kyllä niistä vaatteistakin saa. Farkkutakin myin juuri 50 eurolla ja sieltä lasten vaatekaapista ne luistimetkin tulee.

Vierailija
31/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ehkä vähän hämäävää, kun ketjussa puhuttiin vaatekaapin tyhjentämisestä, etkä tarkentanut, että myyt muutakin. Mutta ei kai niitä ilmastointilaitteitakaan joka

Kyllä niistä vaatteistakin saa. Farkkutakin myin juuri 50 eurolla ja sieltä lasten vaatekaapista ne luistimetkin tulee.

Kertyykö noita kalliita hutiostoksia vuoden aikana aina sitten niin paljon että useita satasia saa joka kesä kun myy pois? 

Vierailija
32/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäisi olla esim. 8-10 hyväkuntoista takkia, jos haluaisi saada 100 euroa. Se on valtavan paljon ylimääräistä. Kengistä ei saa käytettynä 5 euroa enempää, pitäisi olla 20 kenkäparia jne. Ellei sitten löydy design-tuotteita, joista pyytää useamman kympin.

Me myytiin alkukesällä isossa kirppistapahtumassa jättiperäkärry

Sano jotain hintaesimerkkejä? Minä yritin myydä vaatteita, ei onnistunut.

Vierailija
33/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähti viime vuoden aikana kymmenen muovikassillista vaatteita keräykseen. Ei ihme etten löytänyt ikinä mitään päällepantavaa. Vuosia hillosin ihan käsittämättömiä vaatekappaleita. Nyt on tilaa, enkä osta enää vaatteita muuta kuin harkitusti ja hyvälaatuista (eli en melkein ikinä mitään kun hyväkin laatu huonontunut). Hyvä fiilis kyllä edelleen.

Mulla lähti kierrätykseen jätesäkillinen vaatteita joita en enää käytä, mutta olin hillonnut kaapeissa vuosia. Moni niistä merkkivaate. Laitoin myös kymmenen paria kenkiä eteenpäin. En osta uusia tilalle ja nyt on mukava väljää. Joskus shoppailin paljon, mutta enää ei kiinnosta. Olen siirtynyt kotimaisiin hyvälaatuisiin vaatteisiin. Niitä ei tarvitse kovin montaa, ja näyttävät kestävän vuosia.

Laitoin säkin paikalliseen kierrätyskeskukseen jonka tuotto menee paikallisten työllistämiseen ja juopoille. En anna UFF, SPR jne mitään. 

Vierailija
34/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertyykö noita kalliita hutiostoksia vuoden aikana aina sitten niin paljon että useita satasia saa joka kesä kun myy pois?

Mitä ihmeen hutiostoksia?

Vierailija
35/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fiilis kun vaatteita on vähän mutta ne on just hyviä! Ei kasoittain vaatteita joiden joukosta ei löydä mitään puettavaa.

Vierailija
36/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäisi olla esim. 8-10 hyväkuntoista takkia, jos haluaisi saada 100 euroa. Se on valtavan paljon ylimääräistä. Kengistä ei saa käytettynä 5 euroa enempää, pitäisi olla 20 kenkäparia jne. Ellei sitten löydy design-tuotteita, joista pyytää useamman kympin.

Me myytiin alkuke

Sano jotain hintaesimerkkejä? Minä yritin myydä vaatteita, ei onnistunut.

Ei ollut vaatetta vaan kodintavaraa ja kodintekstiilejä. 

Vierailija
37/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei. Oli kertyneet 10-15 vuoden aikana, mutta kun olivat kalliita, en halunnut antaa pois. Järjetöntä, tiedän.

Muoti muuttuu niin nopeasti että jotkut kuosit ja mallit alkaa näyttää typeriltä. Sittemmin olen oppinut ostamaan enemmän ajattomia vaatteita. 

Vierailija
38/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole hutiostos jos myy pois tarpeettomana ja ilmeisen hyväkuntoisena=vähänkäytettynä jos esim 50€ pyytää farkkutakista? 

Vierailija
39/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ehkä vähän hämäävää, kun ketjussa puhuttiin vaatekaapin tyhjentämisestä, etkä tarkentanut, että myyt muutakin. Mutta ei kai niitä ilmastointilaitteitakaan joka

Mikä Madonnan vanha designihme se oli vai miksi joku maksoi käytetystä farkkutakista viiskymppiä?

Vierailija
40/50 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut shoppailtua turhaa tuhansien eurojen edestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme