Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tähän aikaan keittää kahvia??

Vierailija
23.07.2024 |

Meneekö unet??

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Juuri tässä itsekin juon kahvia. Pari isoa mukillista menee helposti (noin 4 kuppia). Nyt lomalla, mutta normaalisti keitän myös iltavuoron jälkeen kotiinpäästyäni kahvia. (Noin klo 22.30-23). Sen jälkeen voi hyvin mennä nukkumaan, eikä vaikuta todellakaan millään tavalla nukkumiseen

Vierailija
22/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi, ettei saa keittää kahvia enää klo 18 jälkeen. Siirtää yöunia myöhäisemmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä kofeiinitonta kahvia kuten juhla mokka ilta.

SE EI ANSAITSE OLLA KAHVI! Hävetköön!

Vierailija
24/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keitin just kun tarkoituksena on valvoa koko yö ja korjata unirytmi. Ensi viiikolla pitäisi olla taas kuudelta aamulla virkeänä, nyt menen nukkumaan siihen aikaan.

Vierailija
25/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unet menee varmasti mutta muutenhan kahvinkeitolle ei ole mitään estettä. 

Mulla ei mene koskaan

Ei mene mullakaan. 

Vierailija
26/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Juhlista saa nykyään kofeiinittomana :)

Vierailija
27/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kahvin keittäminen vaikuttaisi uneen?

Vierailija
28/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä kofeiinitonta kahvia kuten juhla mokka ilta.

SE EI ANSAITSE OLLA KAHVI! Hävetköön!

Antaa kaikkien kahvien kukkia!!

Vierailija
29/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kahvin KEITTÄMISESTÄ koskaan mene unet. Sen JUOMISESTA voi mennä joillakin.

Vierailija
30/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keitin just kun tarkoituksena on valvoa koko yö ja korjata unirytmi. Ensi viiikolla pitäisi olla taas kuudelta aamulla virkeänä, nyt menen nukkumaan siihen aikaan.

Laita joka päivä herätyskello soimaan klo 6. Vaikka jäisit kotiin nukkumaan. Helpottaa sinä aamuna kun pakko herätä. Kun kelloa siirretään kesäaikaan niin laittaa jo viikkoa aikaisemmin herätyksen kesäaikaan.

Vierailija
31/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Juuri tässä itsekin juon kahvia. Pari isoa mukillista menee helposti (noin 4 kuppia). Nyt lomalla, mutta normaalisti keitän myös iltavuoron jälkeen kotiinpäästyäni kahvia. (Noin klo 22.30-23). Sen jälkeen voi hyvin mennä nukkumaan, eikä vaikuta todellakaan millään tavalla nukkumiseen

Joillakin se menee noin. Minä jos juon kahvia pienen kupillisen joskus iltapäivällä tai illalla niin menee taatusti yöunet.

Vierailija
32/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En normaalisti juo kahvia illalla, mutta jos päivältä on jäänyt kahvivaje, nukun iltakahvin jälkeen paremmin kuin alkavien viekkareiden kanssa. Tietysti nämä on yksilöllisiä juttuja.

Vierailija
33/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri sanoi, ettei saa keittää kahvia enää klo 18 jälkeen. Siirtää yöunia myöhäisemmäksi.

Lääkärit eivät tiedä välillä mistään mitään!

Vierailija
34/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin nuorempana niin herkkis kofeiinille et vaikka join vaan yhden pienen(!) kupin aamulla ni saatoin olla seuraavana yönä kello neljältä vielä ihan ylivirkeä. Tai siis ihan hlvetin väsynyt mutta aivot ei vaan rauhoittunut millään. Siksi juon nykyäänkin tosi varovasti pienen määrän kerrallaan. Onneksi töissä voi kahvikoneesta valita vahvuuden.

N32

Vierailija
35/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin puoli tuntia sitten kahvit. Juon just toista mukillista.

Istun terassilla, ja nautin kahvista tupakan kera.

Olen aina nukkunut vain noin 5-6 tuntia yössä.

Heräilen jo neljän aikoihin, joskus viideltä. Keitän silloinkin kahvit.

Ikäni tehnyt kolmivuorotyötä, ei koskaan ole kahvi vaikuttanut uniin.

Mikäs tämän mukavampaa on kuin istua ulkona lämpimässä, kiireettömässä kesäyössä kahvia nautiskellen.

Vierailija
36/36 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita joka päivä herätyskello soimaan klo 6. Vaikka jäisit kotiin nukkumaan. Helpottaa sinä aamuna kun pakko herätä. Kun kelloa siirretään kesäaikaan niin laittaa jo viikkoa aikaisemmin herätyksen kesäaikaan.

Ei toimi mulla, mä opin vaan sammuttamaan herätyksen unissanikin.