Sanni, 39, salamarakastui ghanalaiseen mieheen ja meni naimisiin - "Missään vaiheessa ei noussut punaisia lippuja"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/10ae3f63-f517-4463-9a4a-ad865b479cdc
"Kumppanistaan Husso erotti oikean aitouden. Parilla on yhteisiä elämänarvoja, joista yksi on perhekeskeisyys. Molemmat ovat luonteeltaan samanlaisia. He eivät haikaile biletystä, vaikka Ghanan pääkaupunki ja Godsonin asuinpaikka Accra tunnetaan juhlahumustaan.
- Missään vaiheessa ei noussut mitään punaisia lippuja. Aitous ja avoimuus tuli heti ensitapaamisessa ilmi. Asiat olivat niin kuin minulle ne oli kerrottu."
Ihanaa! Mielettömän paljon onnea heille!
Kommentit (482)
Kuka tietää ehkä tämä rakkaustarina saa onnellisen lopun. Poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tässä nyt on? Sulhasen ihon värikö on ongelmana vai mikä? 39-v nainen on ihan naimisiinmenoiässä, joten ei mitään outoa siinäkään. Ainoastaan neljä koiraa kuulostaa minusta huolestuttavalta, mutta ehkä mies ei parempaakaan löytänyt.
Merkittävästi nuorempi mies maasta, jossa 39-vuotias nainen on ikäloppu.
Merkittävästi nuorempi mies, jonka sosioekonominen asema olisi Suomessakin merkittävästi naista heikompi, saati sitten kun mennään köyhemmälle mantereelle.
Merkittävästi nuorempi, ainakin palstan kommenttien mukaan komeahko hyväkroppainen mies, ja pullukka tavisjaana.
Ja yhtään ei tule mieleesi, että tässä rattopoika etsii elättäjää?
Ihonvärillä ei ole merkitystä.
Lienee muuten jonkinlaista käänteistä r-ismiä, kun tuo nainen ei VARMASTI olisi huoli
Voisko johtua siitä, että suomalaisen miehen markkina-arvo on maailman huonoimpia? Melkein eivät saa rahallakaan seksiä, enkä kyllä ihmettele kun tietää, iten huonoja suomalaiset miehet ovat sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös mustien keskuudessa pidetä nolona ja rottupetturuutena jos ei saa hankittua mustaa vaimoa?
Eivät he ole takapajuisia rasisteja.
miksi naiset aina rakastuvat miehiin mustiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös mustien keskuudessa pidetä nolona ja rottupetturuutena jos ei saa hankittua mustaa vaimoa?
Eivät he ole takapajuisia rasisteja.
Mihin tuo väite perustuu?
Hienoa että ovat löytäneet toisensa. Toivottavasti ovat loppuelämänsä yhdessä onnellisina.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on jo melkoisen selkeä punainen lippu kun toinen polvistuu parin viikon tuntemisen jälkeen.
Toisaalta, kertoo aikamoisesta epätoivosta tuon naisen performanssi Ghanaan pääsemiseen.
Ihan oikeasti, kuka näkee noin paljon vaivaa ja haaskaa noin paljon rahaa päästäkseen "tapaamaan" miestä, jonka kanssa on jutellut netissä?
Kun maailma on miehiä väärällään, ja merkittävästi tasokkaampia.
Tuollaista tekee vain nainen, jonka markkina-arvo on miinuksella.
Jos itse haluaisin välttämättä tavata jonkun ulkomaalaisen miehen, kyllä se mies saisi luvan tulla Suomeen. Niin että jos se ei vastaisi odotuksia, minä olisin turvallisella maaperällä. Asuisi tietenkin hotellissa ja minä myös, en kertoisi sille asuinpaikkaani ennen kuin olisin nähnyt sen. Ja muutenkin, jos mies on niin kiinnostunut niin siitä vaan kaivamaan kuvetta, minä en siirry toiselle puolelle maapalloa jonkun miehen takia jota en ole edes IRL nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on jo melkoisen selkeä punainen lippu kun toinen polvistuu parin viikon tuntemisen jälkeen.
Toisaalta, kertoo aikamoisesta epätoivosta tuon naisen performanssi Ghanaan pääsemiseen.
Ihan oikeasti, kuka näkee noin paljon vaivaa ja haaskaa noin paljon rahaa päästäkseen "tapaamaan" miestä, jonka kanssa on jutellut netissä?
Kun maailma on miehiä väärällään, ja merkittävästi tasokkaampia.
Tuollaista tekee vain nainen, jonka markkina-arvo on miinuksella.
Jos itse haluaisin välttämättä tavata jonkun ulkomaalaisen miehen, kyllä se mies saisi luvan tulla Suomeen. Niin että jos se ei vastaisi odotuksia, minä olisin turvallisella maaperällä. Asuisi tietenkin hotellissa ja minä myös, en kertoisi sille asuinpaikkaani ennen kuin olisin nähnyt sen. Ja muutenkin, jos mies on niin kiinnostun
Toiset tekee, toiset kehittelee ongelmia.
Miksi tämä aloitus? Rakkaus on kaikista tärkeintä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ukko kosinut muutaman viikon jälkeen.
"En minä näe mitään punaisia lippuja.hähtäh?! Mitkä liput, missä?? Se on vaan perhekeskeinen"
Voi Sanni Sanni...
Jutussa ei mainittu miehen ikää, mutta "perhekeskeinen" mies luultavasti haluaa jossakin vaiheessa lapsenkin. Sannilla saattaa tulla ikä vastaan, joten toivottavasti on tämä asia tehty miehelle selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Haloo. Nyt on vuosi 2024 ja nainen voi ja saa tehdä ihan mitä haluaa. Käyn itsekin kaksi kertaa vuodessa ulkomailla Afrikassa. Sitä palvomisen ja seksin määrää voi olla vaikea käsittää, mutta minä nautin nyt, lapsetkin ovat jo aikuisia ja muuttaneet pois kotoa. Ja kyllä - ISOJA ovat.
Samaan aikaan ex-mieskin käy imettämässä Aasiassa. Minä sentään tiedän, että miehet ovat 100% varmuudella aikuisia.
Maksettu palvominen ei ole oikein minkään arvoista.
Minä valkkasin nuorena fiksusti niin että on nyt keski-iässä ihan ikioma suomimies, joka palvoo ja rakasteleekin niin paljon kuin vain ikinä tahdon. Vemmel toki on enintään keskikokoinen, mutta koska minulla on lantionpohja kunnossa, sillä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En minä näe mitään punaisia lippuja.hähtäh?! Mitkä liput, missä?? Se on vaan perhekeskeinen"
Voi Sanni Sanni...
Jutussa ei mainittu miehen ikää, mutta "perhekeskeinen" mies luultavasti haluaa jossakin vaiheessa lapsenkin. Sannilla saattaa tulla ikä vastaan, joten toivottavasti on tämä asia tehty miehelle selväksi.
Omituista huolehtimista toisten ihmisten parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo. Nyt on vuosi 2024 ja nainen voi ja saa tehdä ihan mitä haluaa. Käyn itsekin kaksi kertaa vuodessa ulkomailla Afrikassa. Sitä palvomisen ja seksin määrää voi olla vaikea käsittää, mutta minä nautin nyt, lapsetkin ovat jo aikuisia ja muuttaneet pois kotoa. Ja kyllä - ISOJA ovat.
Samaan aikaan ex-mieskin käy imettämässä Aasiassa. Minä sentään tiedän, että miehet ovat 100% varmuudella aikuisia.
Maksettu palvominen ei ole oikein minkään arvoista.
Minä valkkasin nuorena fiksusti niin että on nyt keski-iässä ihan ikioma suomimies, joka palvoo ja rakasteleekin niin paljon kuin vain ikinä tahdon. Vemmel toki on enintään keskikokoinen, mutta koska minulla on lantionpohja kunnossa, sillä ei ole merkitystä.
😂 Aha.
Palsta percelithän aina halveksuvat keski-ikäistä, pullevaa, tatuoitua naista. Olisivat nyt tyytyväisiä, kun yksi sellainen on lähtenyt maasta.
Vierailija kirjoitti:
Palsta percelithän aina halveksuvat keski-ikäistä, pullevaa, tatuoitua naista. Olisivat nyt tyytyväisiä, kun yksi sellainen on lähtenyt maasta.
Niinpä. Hirvee poru kun tuo ns. jämäpala on löytänyt rakkauden. Persu edelleen ujeltaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Sanni Sanni...
Omituista huolehtimista toisten ihmisten parisuhteista.
Minä aivan hyvää hyvyyttäni huolehdin! T: Raili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kyllä aivan hemmetin komea mies! Wau.
Tuo puoliapina?
Tuo komea mies, joka on noissa lehtikuvissa. Komeampi kuin yksikään suomalainen perunanenäkynäniskaolmi. Valitettavasti. Panisin!
Ihan järkyttävän ruma mies, nenän sieraimet kuin gorillalla. Täytyy olla sokea, että näkee hänet kauniina.
Juu, kyllä suomimiehen pysty nykerönenä on paljon komeampi 😂. Niitä on ikuistettu lukuisiin patsaisiin ja tauluihin. Just se klassinen varhaisperunanenä, jonka kaikki haluaisivat.
No jos tuon näköinen varaosamyyjä löytyy jostain motonetistä, niin ilmoittaudun jonon jatkoksi.