Sanni, 39, salamarakastui ghanalaiseen mieheen ja meni naimisiin - "Missään vaiheessa ei noussut punaisia lippuja"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/10ae3f63-f517-4463-9a4a-ad865b479cdc
"Kumppanistaan Husso erotti oikean aitouden. Parilla on yhteisiä elämänarvoja, joista yksi on perhekeskeisyys. Molemmat ovat luonteeltaan samanlaisia. He eivät haikaile biletystä, vaikka Ghanan pääkaupunki ja Godsonin asuinpaikka Accra tunnetaan juhlahumustaan.
- Missään vaiheessa ei noussut mitään punaisia lippuja. Aitous ja avoimuus tuli heti ensitapaamisessa ilmi. Asiat olivat niin kuin minulle ne oli kerrottu."
Ihanaa! Mielettömän paljon onnea heille!
Kommentit (482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes poikkeuksetta näissä jutuissa se nainen on huomattavan lihava. Sen näkee tuolla tosielämässäkin, että lähes aina musta mies ja valkoinen todella lihava nainen.
Köyhemmissä maissa pläski on vaurauden ja hyvinvoinnin merkki. Siksi obeesit suomimiehet kelpaavat Aasiassa.
Afrikkalaisetkin tykkäävät muhkummasta
Joo, siellä naisten ruumiinrakenne on muutenkin muhkumpi kuin täällä. Muhkut ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden päästä saadaan lukea että huonosti tuossa kävi.
Riippuu niin paljon miehen taustoista. Onko kunnollinen kristitty mies vai joku paikallinen voodoo-huijari ja vedättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantunut Sanni päätyy vielä kannibaali-poppamiehen voodoo-soppaan.
Aika kurantti Afrikka-kuva sinulla. Ootko lukenut Tinttien jälkeen mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä soppaan päädy, mutta Afrikassa harjoitetaan valtauskontojen lisäksi paljon noita voodoohommia. Myydään vaikka mitä ruhonosia pimeissä kojuissa yms. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on typerä lehmä...
Ite oot typerä persu, sika!
Rauhoitu. Sinullakin kaikki mahkut saada musta mies, unohtaa persut ja siat. Miksi täällä palstalla kiukuttelet? Ota lento Afrikkaan tai lähde suurimpien kaupunkien ostareille notkumaan.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vanha boomeri niin kuin sinä, joten en tunne Tintti-matskua. Ihan uutisia seuraamalla näkee, että Afrikka elää edelleen kivikautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N e e k e r e i s t ä sittenkin hyötyä! Poistavat suomalaista jäteväestöä keskuudestamme Afrikkaan majailemaan.
Miksei ne ole sua sitten poistaneet?
Minä olen parasta ainesta, mitä Suomella on tarjottavana. Sinä taas jotain päinvastaista saastaa, kun kerran tuolla tavalla symppaat alempia rotuja/suomalaista jäteväestöä ja loukkaannut heidän puolestaan.
Ei ole olemassa mitään alempia rotuja. Ihmiset ovat yhdenvertaisia ja tärkeintä on se, miten kohtelee toisia. Olen valkoinen kristitty.
Vierailija kirjoitti:
Taas paskasti kirjoitettu juttu... Mitään selkoa ei saa mistään. Toisaalta antaa ymmärtää, et samalla kun tavattiin, mentiin naimisiin. Toisaalta kerrotaan miehen kosineen muutaman viikon jälkeen rannalla? Mitä ihmettä taas?
Niin, koko juttu on vain media propagandaa ja valetta. Silloin jää helposti tuollaisia epäloogisuuksia juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes poikkeuksetta näissä jutuissa se nainen on huomattavan lihava. Sen näkee tuolla tosielämässäkin, että lähes aina musta mies ja valkoinen todella lihava nainen.
Totta. Lisäksi vielä usein huomattavan paljon vanhempia, tyyliin suomiämmä on 65-vuotias läski, kun taas eksoottinen y ö n t i m o on vuosikymmeniä nuorempi. Fakta on, että kukaan laadukas valkoinen nainen ei sekaannu alempiin rotuihin.
Kyllähän kolmikymppinen timmi isokaluinen mies on monin tavoin laadukkaampi kuin kuuskymppinen erektiohäiriöinen semialkoholisoitunut diabeetikko, joka on varhaiseläkkeelllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N e e k e r e i s t ä sittenkin hyötyä! Poistavat suomalaista jäteväestöä keskuudestamme Afrikkaan majailemaan.
Minä olen parasta ainesta, mitä Suomella on tarjottavana. Sinä taas jotain päinvastaista saastaa, kun kerran tuolla tavalla symppaat alempia rotuja/suomalaista jäteväestöä ja loukkaannut heidän puolestaan.
Ei ole olemassa mitään alempia rotuja. Ihmiset ovat yhdenvertaisia ja tärkeintä on se, miten kohtelee toisia. Olen valkoinen kristitty.
Niin, ja mustat kohtelevat toisiaan ja muita rotuja huonosti, kuten rikostilastoista kerta toisensa jälkeen näkee. Ovat siis alempaa rotua. Minäkin olen valkoinen kristi
Sinä et ole kristitty koska et noudata Jeesuksen oppeja.
parin vuoden päästä nää on Suomessa
avioero vireillä ja ukko bilettää kela goldilla Hesassa
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti osun samaan bilepaikkaan 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Lisäksi vielä usein huomattavan paljon vanhempia, tyyliin suomiämmä on 65-vuotias läski, kun taas eksoottinen y ö n t i m o on vuosikymmeniä nuorempi. Fakta on, että kukaan laadukas valkoinen nainen ei sekaannu alempiin rotuihin.
Kyllähän kolmikymppinen timmi isokaluinen mies on monin tavoin laadukkaampi kuin kuuskymppinen erektiohäiriöinen semialkoholisoitunut diabeetikko, joka on varhaiseläkkeelllä.
Ihan samalla tavalla, kuin kuusikymppisen erektiohäiriöisen semialkoholisoituneen diabeetikon mielestä timmi ja ketunkuonotissinen thaityttö houkuttaa. Rahalla saa ja sinisillä pillereillä jaksaa.
kandee ehkä varata jo etukäteen aika sukupuolitautitestiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla, kuin kuusikymppisen erektiohäiriöisen semialkoholisoituneen diabeetikon mielestä timmi ja ketunkuonotissinen thaityttö ho
Niin juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja mustat kohtelevat toisiaan ja muita rotuja huonosti, kuten rikostilastoista kerta toisensa jälkeen näkee. Ova
Aijaa, mikä oli Jeesuksen oppi? Ole maailmanhalaajamädättäjä? Jos olet koskaan Raamattua lukenut, yksinkertaisesti usko Jeesukseen tekee ihmisestä kristityn. Olen siis kristitty. Miksi heijastat omia kommunistisia poliittisia näkemyksiäsi Jumalan pyhään sanaan? Kristinusko vain keppihevonen sinulle mädättää?
Vierailija kirjoitti:
Ja jos yhteisiä kakaroita, niin ne kaapataan Ghanaan.
Kunhan saan tämän oman paskan parisuhteeni päätökseen, niin ihan riemulla voisin ottaa ghanalaisen rantapojun miehekseni.
Afrikkalaisetkin tykkäävät muhkummasta