Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanni, 39, salamarakastui ghanalaiseen mieheen ja meni naimisiin - "Missään vaiheessa ei noussut punaisia lippuja"

Vierailija
23.07.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/10ae3f63-f517-4463-9a4a-ad865b479cdc

"Kumppanistaan Husso erotti oikean aitouden. Parilla on yhteisiä elämänarvoja, joista yksi on perhekeskeisyys. Molemmat ovat luonteeltaan samanlaisia. He eivät haikaile biletystä, vaikka Ghanan pääkaupunki ja Godsonin asuinpaikka Accra tunnetaan juhlahumustaan.

- Missään vaiheessa ei noussut mitään punaisia lippuja. Aitous ja avoimuus tuli heti ensitapaamisessa ilmi. Asiat olivat niin kuin minulle ne oli kerrottu."

Ihanaa! Mielettömän paljon onnea heille!

Kommentit (482)

Vierailija
61/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha että vielä 39-vuotiaana on noin epävakaa. Joku vähän flirttailee ja heti ollaan lääpällään ja parin viikon päästä naimisissa. Aivan sama vaikka äijä olisi ollut kantis, olisi silti ollut ihan huomattavaa kypsymättömyyttä ja epätoivoisuutta.

Samaa mieltä!

Vierailija
62/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies sai Suomen passin ja otti avioeron?

Ei, se nainen muutti.

Mistä vetoo molemmat on täällä vielä tän vuoden lopussa.

Ja miestä alkaa kummasti vetää kaupungin värivalot puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa vaan ne koirat... 

Vierailija
64/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Nyt on vuosi 2024 ja nainen voi ja saa tehdä ihan mitä haluaa. Käyn itsekin kaksi kertaa vuodessa ulkomailla Afrikassa. Sitä palvomisen ja seksin määrää voi olla vaikea käsittää, mutta minä nautin nyt, lapsetkin ovat jo aikuisia ja muuttaneet pois kotoa. Ja kyllä - ISOJA ovat.

Samaan aikaan ex-mieskin käy imettämässä Aasiassa. Minä sentään tiedän, että miehet ovat 100% varmuudella aikuisia.

Mahdatte exänne kanssa olla melkoisia tautipesäkkeitä.

Vierailija
65/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Nyt on vuosi 2024 ja nainen voi ja saa tehdä ihan mitä haluaa. Käyn itsekin kaksi kertaa vuodessa ulkomailla Afrikassa. Sitä palvomisen ja seksin määrää voi olla vaikea käsittää, mutta minä nautin nyt, lapsetkin ovat jo aikuisia ja muuttaneet pois kotoa. Ja kyllä - ISOJA ovat.

Samaan aikaan ex-mieskin käy imettämässä Aasiassa. Minä sentään tiedän, että miehet ovat 100% varmuudella aikuisia.

Mahdatte exänne kanssa olla melkoisia tautipesäkkeitä.

Taisi olla incel.

Vierailija
66/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh mitä porukkaa. Ymmärräthän, että seksiturismia tukemalla tuet myös ihmiskauppaa?

Vierailija
67/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä niitä keihäs- tai seiväsmatkoja;)

Vierailija
68/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imettävä ex-mies? Repesin tälle ääneen ja yritän nukuttaa lasta täällä...🤣😭

No voihan sitä mieskin nykyään synnyttää, mikseipä imetyskin voisi onnistua

Vierailija
69/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha että vielä 39-vuotiaana on noin epävakaa. Joku vähän flirttailee ja heti ollaan lääpällään ja parin viikon päästä naimisissa. Aivan sama vaikka äijä olisi ollut kantis, olisi silti ollut ihan huomattavaa kypsymättömyyttä ja epätoivoisuutta.

No onhan noita vaikka kuinka paljon. Yksi tuttu kuusikymppinen korkeasti koulutettu, naimisissa oleva mies salamarakastui korviaan myöten nuoreen hierojanaiseen jossain etelänlomalla. Kas kummaa tytöllä alkoi olla kaikenlaisia rahanreikiä heti kun oli vähän aikaa lirkuteltu. En tiedä paljonko se mies ehti rahaa lähettää... 

Ja meneehän jotkut niihin "amerikkalainen upseeri" tai "nigerialainen prinssi" -huijauksiinkin  

Vierailija
70/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitää mainostaa ettei noussut punaisia lippuja? Vai onko se niin harvinaista että salamarakkaudessa niitä lippuja ei nousisi?

Vierailija
71/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ovat sentään samaa ikäluokkaa. Alle viikko sitten oli voimaannuttava juttu, jossa suomalainen rouva hopeakettu oli löytänyt tosirakkauden noin neljän vuosikymmenen ikä erolla. Sitä ennen oli juttu britti mummosta 37 vuoden ikäerolla, sitä ennen Maire Pehkonen 35 vuotta ikäeroa.

Samaa ikäluokkaa? Vähän sus, että tuon miehen ikää ei paljasteta tarkasti, vaikka Sannin ikä kerrotaan.

Eiköhän "kolmekymppinen" ole tässä ylöspäin pyöristetty.

Vierailija
72/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullekin 40+ ikäiselle naiselle on deittisovelluksissa laittanut tykkäyksiä moni mustaihoinen ja karvakäsi, mutta ei kiitos. En todellakaan huoli mitään tuollaisia edes pelkkään seksiin. Haluan valkoihoisen suomalaisen miehen.

Joo Pena, oikeassa olet, mutta ei sitä tarvitse toitottaa.

Vierailija
73/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen saisi nauttia elämästään komean ghanamiehen kanssa? 

Vierailija
74/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö mieti sukupuolitauteja?

Vierailija
75/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hourit? Lue juttu ennenkuin öyhötät. Nainen muuttaa miehen perässä ja ovat juuri menneet naimisiin.

Vierailija
76/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty saamaan pois miielikuvaa tuosta ex-miehestä imettämässä Aasiassa. Varmaan melkoiset manboobsit. 

Vierailija
77/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullekin 40+ ikäiselle naiselle on deittisovelluksissa laittanut tykkäyksiä moni mustaihoinen ja karvakäsi, mutta ei kiitos. En todellakaan huoli mitään tuollaisia edes pelkkään seksiin. Haluan valkoihoisen suomalaisen miehen.

Olet melkoinen rasisti tekstisi perusteella, joten tuskinpa saat muita miehiä kuin pervopersuja.

Vierailija
78/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hourit? Lue juttu ennenkuin öyhötät. Nainen muuttaa miehen perässä ja ovat juuri menneet naimisiin.

Tuo onkin sitten jatko-osassa ^ ^

Ohis

Vierailija
79/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on taas jokainen perussuomalainen mies uhri.

Vierailija
80/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa liitolta, jossa puhuu rakkauden kieli. Muuta yhteistä kieltä ei sitten olekaan. Mikä voi mennä pieleen? 

Viimeistään jouluna ovat molemmat täällä ja Sanni varmaan mielellään elättää ukkonsakin, mikäpäs siinä.