Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanni, 39, salamarakastui ghanalaiseen mieheen ja meni naimisiin - "Missään vaiheessa ei noussut punaisia lippuja"

Vierailija
23.07.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/10ae3f63-f517-4463-9a4a-ad865b479cdc

"Kumppanistaan Husso erotti oikean aitouden. Parilla on yhteisiä elämänarvoja, joista yksi on perhekeskeisyys. Molemmat ovat luonteeltaan samanlaisia. He eivät haikaile biletystä, vaikka Ghanan pääkaupunki ja Godsonin asuinpaikka Accra tunnetaan juhlahumustaan.

- Missään vaiheessa ei noussut mitään punaisia lippuja. Aitous ja avoimuus tuli heti ensitapaamisessa ilmi. Asiat olivat niin kuin minulle ne oli kerrottu."

Ihanaa! Mielettömän paljon onnea heille!

Kommentit (482)

Vierailija
81/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on taas jokainen perussuomalainen mies uhri.

Ei, vaan ihan joku muu, mutta sitähän sinä et tajua.

Vierailija
82/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko kosinut muutaman viikon jälkeen. 

"En minä näe mitään punaisia lippuja.hähtäh?! Mitkä liput, missä?? Se on vaan perhekeskeinen"

Voi Sanni Sanni...

Nimenomaa! Kyllä niitä lippuja on näkyvissä, muttei hän halua niitä nähdä.

Tätäkään en ymmärrä, että tullaan lehteen julistamaan tätä rakkautta. Katsoisi nyt vaikka edes 5 vuotta ensin.

Epätoivo ja julkisuushakuisuus on itsessään punainen lippu. Eli taisi punaiset liput nyt kohdata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni tummakin kakku päältä kaunis.

Housujen sisällä seisoo se suurin houkutin.

Suomimiehiä tuntuu kiinnostavan musta miehen vehkeet.

Oletin naiseksi tämän vaimon, mutta sinä ilmeisesti tiedät paremmin.

/s

Vierailija
84/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ihan joku muu, mutta sitähän sinä et tajua.

uliuli

Vierailija
85/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullekin 40+ ikäiselle naiselle on deittisovelluksissa laittanut tykkäyksiä moni mustaihoinen ja karvakäsi, mutta ei kiitos. En todellakaan huoli mitään tuollaisia edes pelkkään seksiin. Haluan valkoihoisen suomalaisen miehen.

Olet melkoinen rasisti tekstisi perusteella, joten tuskinpa saat muita miehiä kuin pervopersuja.

Oletpa lapsellinen. Miksi hel vetissä mun pitäisi huolia ulkomaalaisia miehiä??? Varsinkaan jotakin muslimeja. Ei kyllä huoli persukaan. 

En ole rasisti, en vain halua puolisokseni mitään tuollaisia miehiä.

Vierailija
86/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mietityttämään, kuka hoitaa hänen neljää (!) koiraansa kun hän haluaakin jäädä Afrikkaan töihin. Vai piikillekö se ne vei rakkauen tieltä?

Vierailija
87/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko kosinut muutaman viikon jälkeen. 

"En minä näe mitään punaisia lippuja.hähtäh?! Mitkä liput, missä?? Se on vaan perhekeskeinen"

Voi Sanni Sanni...

Nimenomaa! Kyllä niitä lippuja on näkyvissä, muttei hän halua niitä nähdä.

Tätäkään en ymmärrä, että tullaan lehteen julistamaan tätä rakkautta. Katsoisi nyt vaikka edes 5 vuotta ensin.

Epätoivo ja julkisuushakuisuus on itsessään punainen lippu. Eli taisi punaiset liput nyt kohdata!

No sepä. On vasta hetki sitten livenä tavannut miehen. Ei voi tietää miten tuossa vielä käy. Toivottavasti ei huonosti.

Vierailija
88/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee ton naisen kulmakarvat tossa artikkelissa. Miksi ne on niin räikeästi eriparia??

Se ja larppaa mustaa naista noiden lettiensä kanssa.

Vierailija
89/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko suominaiset oikeasti näin yksinkertaisia?

Vierailija
90/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan siis ovat nyt olleet yhdessä ?

Vierailija
91/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Nyt on vuosi 2024 ja nainen voi ja saa tehdä ihan mitä haluaa. Käyn itsekin kaksi kertaa vuodessa ulkomailla Afrikassa. Sitä palvomisen ja seksin määrää voi olla vaikea käsittää, mutta minä nautin nyt, lapsetkin ovat jo aikuisia ja muuttaneet pois kotoa. Ja kyllä - ISOJA ovat.

Samaan aikaan ex-mieskin käy imettämässä Aasiassa. Minä sentään tiedän, että miehet ovat 100% varmuudella aikuisia.

H*ora.

Täällä palstalla nyt on huo ra vaikka olisi sinkkunaisena seksisuhde yhden ainoan suomalaisen miehen kanssa.

Vierailija
92/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on persulit kiihottunut vallan mahdottomasti ghanalaisesta mustasta suonikkaasta. En ylläty.

Vierailija
93/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko suominaiset oikeasti näin yksinkertaisia?

En mä ainakaan ole. Miksi sä yleistät typerästi yhden naisen perusteella? 

Mä en koskaan tekisi noin kuin tuon jutun nainen. Deittisovelluksissa menee jokainen ulkomaalainen meis hylkyyn vaikka asuisi Suomessa.

Vierailija
94/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Nyt on vuosi 2024 ja nainen voi ja saa tehdä ihan mitä haluaa. Käyn itsekin kaksi kertaa vuodessa ulkomailla Afrikassa. Sitä palvomisen ja seksin määrää voi olla vaikea käsittää, mutta minä nautin nyt, lapsetkin ovat jo aikuisia ja muuttaneet pois kotoa. Ja kyllä - ISOJA ovat.

Samaan aikaan ex-mieskin käy imettämässä Aasiassa. Minä sentään tiedän, että miehet ovat 100% varmuudella aikuisia.

H*ora.

Jassoo. Nainenko on heti h*ora jos harrastaa seksiä?

Vierailija
95/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen saisi nauttia elämästään komean ghanamiehen kanssa? 

Missä miehet muut VAIMOT ja lapset ovat? Afrikkalaisia miehiä ei ko. mantereellakaan tietääkseni pidetä mitenkään uskollisuuden perikuvina.

Vierailija
96/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan siis ovat nyt olleet yhdessä ?

2 viikkoa

nyt naimisissa

Vierailija
97/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H*ora.

Täällä palstalla nyt on huo ra vaikka olisi sinkkunaisena seksisuhde yhden ainoan suomalaisen miehen kanssa.

Tällä palstalla nainen on h*ora vaikka olisi ollut vuosikausia selibaatissa. 

Vierailija
98/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisihan tästä saatu kiva maskotti jollekin peruspersulle Tynkysen esimerkin mukaisesti.

Vierailija
99/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa liitolta, jossa puhuu rakkauden kieli. Muuta yhteistä kieltä ei sitten olekaan. Mikä voi mennä pieleen? 

Viimeistään jouluna ovat molemmat täällä ja Sanni varmaan mielellään elättää ukkonsakin, mikäpäs siinä.

Mitä sekoilet? Lue se juttu ennenkuin öyhötät. Ghanassa puhutaan englantia, jota aika moni suomalainenkin osaa. 

Vain pervopersu rassenasseilla on noin typeriä ennakkoluuloja. Kannattaisi lukea muutakin kuin MV-lehteä, niin tietäisi edes jotain.

Vierailija
100/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että miehet näkee mustat miehet vain seksuaalisesti. Naiset näkee ne kokonaisina ihmisinä. 

Törkyturpaisia varaosamyyjiä olisi saanut mistä vain. On selvä ettei ole mitään yhteisesti kannattelevaa,  se sivistymätön aitous ja alapää ei riitä pitkälle.  Mies näyttää tympiintyneeltä jo nyt mutta maa on köyhä ja bisnis on bisnistä.